Gå til innhold

AoC Collector's Edition og preorder-kampanje!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen plasser på nette man kan får kjøpt CE nå? Kommer det til å selges CE i fysiske butikker ved release?

Vel, det er vel noen butikker(EBGames/Spaceworld?) som ikke vilel ta forhåndsbestillinger på Collectors Edition, så det er bare å stille seg i kø natt til fredag ;)

Det stemmer iallefall her i Trondheim hvor Spaceworld Torget selger både CE og vanlig utgave fra fredag morgen kl 09.00. Løp og kjøp!

Lenke til kommentar

Er så glad for at CDON har sendt CE til meg...med et sporingsnummer som gir feilmelding.

så enten har de rotet det til og gitt meg feil sporingsnummer. Hvilket er rart, da det er bekreftet i 2 forskjellige e-poster. Eller så er pakken rett og slett ikke reg. hos posten enda. Og da sliter jeg. Ja ja. Artig med pre-order

Lenke til kommentar

Ganske kjedelig egentlig, synes det er rart at gamezone sender pakkene så mye tidligere enn absoluttspill. Jeg kommer ikke til å få ce på fredag, den kommer til å ligge i stavanger på fredag, ingen krise siden jeg kommer til å være opptatt med andre ting på fredag. Men det var da svært så forskjellig de forskjellige butikkene opererer.

Lenke til kommentar
Fikk sms fra Posten nå at jeg kan hente AOC CE. :love:

Forhåndsbestile hos Elprice og må si meg meget fornøyd.

Nesten så det frister å ta resten av dagen fri fra jobb. :hmm:

Samme :D Har vurdert og ta fri i morgen ;)

Fri på en åpningsdag? Tror jeg heller hadde tatt mandagen fri da gitt. Kjipt om man blir sittende å tromme tommeltotter fordi serverne er nede og man har tatt fri :p

Lenke til kommentar
Ikke et eneste ord fra El-Kjøp :(

Skal ringe dem i morgen igjenn, møkk lei av og vente uten og få noe mail om at det er sendt eller noe.

I følge Elkjip er de sendt nå, men hun klarte ikke svare på om jeg fikk de i postkassa i dag eller i morra.

Den bør ligge i postkassa når jeg kommer hjem ettersom release er før posten kommer i morra, hvis ikke får de en hat mail.. igjen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...