jorgenk4 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Sikker på at hu mente at det blei sendt ut den 23 eller om hu mente at det blei sendt til deg så du får det den 23? Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg møter opp med banner og flagg utenfor Elkjøp på fredag om min box ikke er i postkassa når jeg kommer hjem. Det er i alle fall sikkert. Lenke til kommentar
Mokolotivet Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 For de som har bestilt av cdon.com, så fikk jeg svar av de angående levering av AoC. De har som mål at kunden skal ha spillet i postkassa 23.mai, så da er det bare å krysse fingrene at pakka ligger i postkassa på fredag Når det gjelder Elkjøp, så er nok de litt redde for å sende ut for tidlig, etter tidligere feil på liknende:P Uansett....en engelsk kamerat av meg fortalte at spillet hans ble sendt i går (mandag 19.05.08). Nesten litt flaut, 30 år og gleder meg som en guttunge på julaften til release av AoC:D Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Ser ingen grunn til at de skal være redde for å være for tidlig ute, man får jo ikke logget inn før den 23. alikevel. Lenke til kommentar
Mokolotivet Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Ser ingen grunn til at de skal være redde for å være for tidlig ute, man får jo ikke logget inn før den 23. alikevel. Jeg vet, er litt bekymret for å få AoC for seint jeg også. Fredagen er på en måte planlagt med cola/øl, sjokolade og AoC Hater å forskyve slike planer Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Ser ingen grunn til at de skal være redde for å være for tidlig ute, man får jo ikke logget inn før den 23. alikevel. Jeg vet, er litt bekymret for å få AoC for seint jeg også. Fredagen er på en måte planlagt med cola/øl, sjokolade og AoC Hater å forskyve slike planer totally. Nå har jeg riktignok tjuvstartet og Necroen min er level 33 "allerede", men jeg akter ikke å sitte uten å spille på fredag. Det utgår med kne-skye-høy-løft, som sersjanten min alltid sa. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hvis flere ringer på telefon, så kanskje de skjønner poenget, og sender ut før =/ Hun jeg snakket med virker ganske usikker, men hun sa at det mest sannsynelig var den 23.. Fra Elkjøp da jeg spurte om vi fikk CE innen 23. mai. Hei! Ja, den vil være i din postkasse til release! Kjære kunde, Takk for din bestilling av Age Of Conan Collectors Edition. Her har du din forhåndsbestillingskode: XXX Følg følgende fremgangsmetode for å ta i bruk din kode: Gå til http://register.ageofconan.com og registrer koden. Denne forhåndsbestillingkoden vil gi deg adgang til Killer Rhino mount og Inventory Belt. Itemsene du får in-game vil ikke være aktive før du har oppgradert kontoen din med koden som ligger i boksen som kommer til deg på lanseringsdagen. Når du har koden, logg deg inn på adressen ovenfor og registrer din kode fra Age Of Conan esken. Funcom har fjernet spilling fra 17/20 mai dessverre. Så det er ikke mulig å spille før 23. Mai. Spillet sendes denne uken slik at du har det på releasedagen, fredag 23. Mai! Mvh Elkjøp Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hvis flere ringer på telefon, så kanskje de skjønner poenget, og sender ut før =/ Hun jeg snakket med virker ganske usikker, men hun sa at det mest sannsynelig var den 23.. Fra Elkjøp da jeg spurte om vi fikk CE innen 23. mai. Hei! Ja, den vil være i din postkasse til release! Kjære kunde, Takk for din bestilling av Age Of Conan Collectors Edition. Her har du din forhåndsbestillingskode: XXX Følg følgende fremgangsmetode for å ta i bruk din kode: Gå til http://register.ageofconan.com og registrer koden. Denne forhåndsbestillingkoden vil gi deg adgang til Killer Rhino mount og Inventory Belt. Itemsene du får in-game vil ikke være aktive før du har oppgradert kontoen din med koden som ligger i boksen som kommer til deg på lanseringsdagen. Når du har koden, logg deg inn på adressen ovenfor og registrer din kode fra Age Of Conan esken. Funcom har fjernet spilling fra 17/20 mai dessverre. Så det er ikke mulig å spille før 23. Mai. Spillet sendes denne uken slik at du har det på releasedagen, fredag 23. Mai! Mvh Elkjøp åååh, så du er VIP kunde, får svar på mail og greier... Vi andre må vente i telfonekø å høre på reklame for å få slike svar vi Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Sendte mailen i går kveld. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 åååh, så du er VIP kunde, får svar på mail og greier... Vi andre må vente i telfonekø å høre på reklame for å få slike svar vi Jepp, samme her. Null svar på mail, sendte spørsmål i forrige uke Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 hehe, bra du fikk svar får ikkje svar her heller på mails. men bra og høre at det skal komme til release Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hmm, tipper jeg hadde flaks da Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Da var Age of Conan CE bestilt fra Absloutt Spill Nå er det bare å vente på at min vakre 24" iMac kommer i hus. Sees i Hyboria! Lenke til kommentar
jorgenk4 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Da er pakken min fra Elprice sendt Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Da er pakken min fra Elprice sendt Så sent? da plukker vel ikke posten den opp før I morgen ettermiddag. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Da var Age of Conan CE bestilt fra Absloutt Spill Nå er det bare å vente på at min vakre 24" iMac kommer i hus. Sees i Hyboria! Grattis Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Da var Age of Conan CE bestilt fra Absloutt Spill Nå er det bare å vente på at min vakre 24" iMac kommer i hus. Sees i Hyboria! Um... Har ikke CE vært utsolgt hos de den siste måneden eller så? Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Er det noen plasser på nette man kan får kjøpt CE nå? Kommer det til å selges CE i fysiske butikker ved release? Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Er det noen plasser på nette man kan får kjøpt CE nå? Kommer det til å selges CE i fysiske butikker ved release? Vel, det er vel noen butikker(EBGames/Spaceworld?) som ikke vilel ta forhåndsbestillinger på Collectors Edition, så det er bare å stille seg i kø natt til fredag Lenke til kommentar
probin Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 platekompaniet i sarpsborg (storbyen) har 2 stk CE :O:O.. dem har ikke solgt pga ingen som trur dem selger dataspill .. GOGOGO (var der for 2 dager siden.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå