Digitalsitron Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg så at de hadde CE på lager, men når jeg leste på utstyrslista står det "Rhino Mount". Er det sånn at du kan velge eller er det enten eller? Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg så at de hadde CE på lager, men når jeg leste på utstyrslista står det "Rhino Mount". Er det sånn at du kan velge eller er det enten eller? De har kun Rhino, så vidt jeg vet er det ingen som har spill med Mammoth igjen. Lenke til kommentar
jorgenk4 Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 noen som veit om det følger med + 30 dagers game card med CE og normal AoC? Lenke til kommentar
woodobaby Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 noen som veit om det følger med + 30 dagers game card med CE og normal AoC? jepp it does. Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Det er vel ikke game card, men at det følger med 30 dager på selve retail coden. Jeg spurte funcom, og de sa at man fortsatt må putte in Credit Card =( Liker ikke å gjøre slikt, jeg kjøper som regels 60-dagers kort. Lenke til kommentar
dreadlord531 Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Jeg har nå registret meg for AoC. På accountsiden står det at jeg har War Mammoth bonus, men det står ikke noe med inventory slots. Jeg hørte noe om at det også skal stå på account siden, skal den egentlig være der ? (Jeg har bestilt AoC coll. edition ja) Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Nei, items tror jeg ikke kommer opp på konto siden, har iallefall ikke gjort det til meg enda. De aktiveres ikke før man setter inn retail-key tror jeg. Endret 18. mai 2008 av wildex999 Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Må skrive "/claim" ingame for buen og evt. flere tror jeg. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Beklager, feil tråd. Endret 19. mai 2008 av ekwathne Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Er det ingen plasser som har CE inne? Lenke til kommentar
jorgenk4 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Viktig info!Det viser seg dessverre at Funcom ikke lenger har mulighet til å la flere spillere laste ned og spille spillet noen dager i forveien til tross for at det er sendt ut utallige koder til spillet. Dette er dessverre utenfor vår kontroll og gjelder uansett hvor spillet kjøpes. Alle koder sendes pr mail, så hvis du har en hotmail konto e.l venligst sjekk "søppelkassen" da noen mail har tendens til å havne der. Alle som forhåndsbestiller vil fortsatt få tilgang til In-Game Mounten (Rhino`en) og Inventory Beltet. Dette vil man IKKE få om man ikke forhåndsbestiller. Noen som har hørt no om dette fra Funcom? Fant denne infoen hos Spaceworld.http://www.spaceworld.no/wsp/spaceworld/frontend.cgi?func=catalog.show&func_id=13490&table=PRODUCT Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg kjøpte CE på elkjop.no igår kveld. Fikk koden idag. Gleder meg stort til fredag! Lenke til kommentar
arlion Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 CE boksen sendt i fra Gamezone i dag :-) gleder meg til å få boksen i hendene! tar vel en dag eller to. i mens får jeg nyte Priest of Mitra klassen videre. Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Bah, snakket netopp med noen fra Elkjøp, de sa at Spillet ikke kom til å bli sendt ut før den 23. =S Nå jeg jeg skikkelig irr..... Lenke til kommentar
Kamuflasjelampe Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Bah, snakket netopp med noen fra Elkjøp, de sa at Spillet ikke kom til å bli sendt ut før den 23. =S Nå jeg jeg skikkelig irr..... Det får nå være måte på! De skal jaggu få lov til å få fingern ut før. Betyr jo at en må vente til tirsdag før man får det. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Håper du kødder nå??? Elkjøp er jo så jævla sugent! faen! drep! ka faen er det me ddem da? sende ut den 23???? fy faen! dme skulel blitt drept! skrap! dem svarer ikkje på mails heller, helvette! Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hvis flere ringer på telefon, så kanskje de skjønner poenget, og sender ut før =/ Hun jeg snakket med virker ganske usikker, men hun sa at det mest sannsynelig var den 23.. Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Elkjøp FAILS! https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=11198137 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå