4MB Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Det koster 5£ hvis du skal spille før den 23. mai, ja. Alle vi som har betalt må også vente til 17. mai før vi kan spille. Jo, det skjønte jeg, men lurer på om jeg fortsatt kan laste ned spillet før 23. mai ute å betale 5 euro. Tenker du på å laste ned spillet uten å spille det før den 23? Isåfall, nei. Den nedlastbare versjonen funker bare frem til den 23. mai. Da må man avinnstallere den nedlastbare og innstallere CD-en man får i posten. @Fresh Prince Hmm.. Nei, time will show. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Ingenting som tilsier at klienten ikke skal fungere etter 23.mai er det? Det var i alle fall i starten slik at man måtte legge inn fra dvdene den 23.mai men de forandret jo det. Lenke til kommentar
4MB Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Om de har endret på det, vet jeg ikke. Det er ihvertfall det jeg har lest og hørt. Gjerne en kilde om du har det. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Om de har endret på det, vet jeg ikke. Det er ihvertfall det jeg har lest og hørt. Gjerne en kilde om du har det. Husker dessverre ikke hvor jeg leste det, men om jeg finner den skal jeg linke den. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Mener nå de har sagt hele tiden at man må avinstallere den nedlastede klienten, for så å installere den fysiske kopien når man får den. Selvfølgelig kan det være at den nedlastede klienten fungere noen dager etter, helt til alle har fått det fysiske spillet, men jeg tror ikke man kan fortsette å bruke Early Access klienten mange måneder etter på. Endret 9. mai 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 https://register.ageofconan.com/account/cli...EarlyAccess.exe Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 https://register.ageofconan.com/account/cli...EarlyAccess.exe The page you were trying to access was not found Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) https://register.ageofconan.com/account/cli...EarlyAccess.exe The page you were trying to access was not found Men det er nok der den kommer opp senere idag når Funcom legger ut ze uber file ( altså ikke den driten som tok opp 2 timer av livet mitt i går:P ) Endret 11. mai 2008 av kvitrafn Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Hehe, ok. Er det fler enn meg som har "Pendig" på orderstatus under payment history på Early Access? Det står under my products; "Early Access" og "Pre-order Rhino", men det står alikevel "Pending" på betalingen av early access. Kan det være slik at det først blir trukket når jeg har lastet ned, eller er det noe feil på betalingen? Lenke til kommentar
arlion Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 skal stå en dato der ved siden av pending, som sier når du blir trukket, tror de har satt betalingen for de fleste i løpet av de neste dagene. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Kom til å tenke på noe her. Jeg må ikke registre meg nå for å få den hårete-elefanten pluss de andre fordelene jeg fikk for å forhåndsbestille, jeg vil fremdeles få den hvis jeg legger inn spillet om en månde eller to??? Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Kom til å tenke på noe her. Jeg må ikke registre meg nå for å få den hårete-elefanten pluss de andre fordelene jeg fikk for å forhåndsbestille, jeg vil fremdeles få den hvis jeg legger inn spillet om en månde eller to??? Du bør nok registere deg nå selvom du skal vente en mnd eller to før du spiller. Det er jo pre-order keyen som sier at du har forhåndsbestilt, ikke selve spillet du får i posten. Og ettersom vi ikke vet hvor lenge pre-order keyen funker så ville jeg nok registrert den så fort som mulig. skal stå en dato der ved siden av pending, som sier når du blir trukket, tror de har satt betalingen for de fleste i løpet av de neste dagene. Ja, se der ja, jeg var vist litt blind. Står 14/05 Endret 11. mai 2008 av Dj_Matsern Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Du blir sannsynligvis ikke trukket før den første gratis måneden har gått. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Du må vell registrere din "Pre-Order key" før release, men selve retail nøkkelen kan du vell vente så lenge du vil med. Du må jo heller ikke betale for Early Access selv om du registrerer din pre-order key, bare registrer den og ikke betale for Early Access også venter du med å registrere en retail key til når du føler for å starte. Det skulle vell gå, og da kan du også ta /claim på dine pre-order items. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Kom til å tenke på noe her. Jeg må ikke registre meg nå for å få den hårete-elefanten pluss de andre fordelene jeg fikk for å forhåndsbestille, jeg vil fremdeles få den hvis jeg legger inn spillet om en månde eller to??? Du bør nok registere deg nå selvom du skal vente en mnd eller to før du spiller. Det er jo pre-order keyen som sier at du har forhåndsbestilt, ikke selve spillet du får i posten. Og ettersom vi ikke vet hvor lenge pre-order keyen funker så ville jeg nok registrert den så fort som mulig. Da er det vel like greit å få gjort det, takker for svar Lenke til kommentar
insider Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Noen som vet om noen butikker som fortsatt har igjen CE ? Hvis ikke hvor kan man kjøpe den vanlige utgaven ? (som de har) Prøvde å bestille og sende mail til spaceworld om CE men har ikke fått noe svar enda. Lenke til kommentar
agskaali Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 CE er utsolgt overalt... Blir vanskelig hvis ikke umulig å finne en kopi.. men den vanlige kan du kjøpe overalt, funcom har lovet så mange spill som selgeren greier å selge, så det blir ikke mangel der... Lenke til kommentar
4MB Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Jeg bestilte CE fra Lefdal denne uka(Link). Var vel de eneste jeg fant som hadde fler igjen. Ellers har Spaceworld og Platekompaniet fortsatt den vanlige utgaven inne. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Elkjøp har også (klikk meg) Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Hva betyr dette? "Age of Conan Early Access (Playtime start 2008-05-07 18:07:45)" Har lagt inn preorderkey + kjøpt early access (status pending), men finner ingen steder hvor jeg kan laste ned spillet. Siden det står at "playtime start 2008-05-07" så er det tydeligvis mulig å spille allerede nå...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå