Gå til innhold

AoC Collector's Edition og preorder-kampanje!

Anbefalte innlegg

Det koster 5£ hvis du skal spille før den 23. mai, ja. Alle vi som har betalt må også vente til 17. mai før vi kan spille.

Jo, det skjønte jeg, men lurer på om jeg fortsatt kan laste ned spillet før 23. mai ute å betale 5 euro.

Tenker du på å laste ned spillet uten å spille det før den 23? Isåfall, nei. Den nedlastbare versjonen funker bare frem til den 23. mai. Da må man avinnstallere den nedlastbare og innstallere CD-en man får i posten.

@Fresh Prince

Hmm.. Nei, time will show.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Mener nå de har sagt hele tiden at man må avinstallere den nedlastede klienten, for så å installere den fysiske kopien når man får den. Selvfølgelig kan det være at den nedlastede klienten fungere noen dager etter, helt til alle har fått det fysiske spillet, men jeg tror ikke man kan fortsette å bruke Early Access klienten mange måneder etter på.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Hehe, ok.

Er det fler enn meg som har "Pendig" på orderstatus under payment history på Early Access?

Det står under my products; "Early Access" og "Pre-order Rhino", men det står alikevel "Pending" på betalingen av early access.

Kan det være slik at det først blir trukket når jeg har lastet ned, eller er det noe feil på betalingen?

Lenke til kommentar

Kom til å tenke på noe her.

Jeg må ikke registre meg nå for å få den hårete-elefanten pluss de andre fordelene jeg fikk for å forhåndsbestille, jeg vil fremdeles få den hvis jeg legger inn spillet om en månde eller to???

Lenke til kommentar

Jeg må ikke registre meg nå for å få den hårete-elefanten pluss de andre fordelene jeg fikk for å forhåndsbestille, jeg vil fremdeles få den hvis jeg legger inn spillet om en månde eller to???

Du bør nok registere deg nå selvom du skal vente en mnd eller to før du spiller. Det er jo pre-order keyen som sier at du har forhåndsbestilt, ikke selve spillet du får i posten. Og ettersom vi ikke vet hvor lenge pre-order keyen funker så ville jeg nok registrert den så fort som mulig.

skal stå en dato der ved siden av pending, som sier når du blir trukket, tror de har satt betalingen for de fleste i løpet av de neste dagene.

Ja, se der ja, jeg var vist litt blind. Står 14/05

Endret av Dj_Matsern
Lenke til kommentar

Du må vell registrere din "Pre-Order key" før release, men selve retail nøkkelen kan du vell vente så lenge du vil med.

Du må jo heller ikke betale for Early Access selv om du registrerer din pre-order key, bare registrer den og ikke betale for Early Access også venter du med å registrere en retail key til når du føler for å starte. Det skulle vell gå, og da kan du også ta /claim på dine pre-order items.

Lenke til kommentar

Du bør nok registere deg nå selvom du skal vente en mnd eller to før du spiller. Det er jo pre-order keyen som sier at du har forhåndsbestilt, ikke selve spillet du får i posten. Og ettersom vi ikke vet hvor lenge pre-order keyen funker så ville jeg nok registrert den så fort som mulig.

Da er det vel like greit å få gjort det, takker for svar :)

Lenke til kommentar

Hva betyr dette?

"Age of Conan Early Access (Playtime start 2008-05-07 18:07:45)"

Har lagt inn preorderkey + kjøpt early access (status pending), men finner ingen steder hvor jeg kan laste ned spillet. Siden det står at "playtime start 2008-05-07" så er det tydeligvis mulig å spille allerede nå...?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...