Gå til innhold

AoC Collector's Edition og preorder-kampanje!

Anbefalte innlegg

Gjest member-97590

Viss noen skulle bli uheldige å ikkje få koden fra butikken de har bestilt fra, så har eg en ekstra om noen skulle trenge.

Send PM evt.

EDIT: Kode gitt bort.

Endret av member-97590
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

De som har registrert seg, kan dere skjekke under "Payment History" og se hva som står der? Hos meg står det Pending og at pengene vil trekkes 14. Mai, men hos enkelt står det 10. Mai. Hva står det hos dere?

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Ok, nå sies det at early access klienten vil bli lagt ut 14. Mai. Først var det 10. Mai nå 14. Mai. Hva er riktig? Kan de ikke bare bestemme seg?!

Gamespot sier også at klienten vil bli lagt ut 14. Mai.

Lenke til kommentar

Dette står på kontoregistreringen til FunCom:

Early access begins in both EU and US on May 17th, 2008 and is an unique opportunity for pre-order customers to enter Hyboria before the late-comers are washed up on Tortage Beach at launch. A download will be available from May 10th!

Så det er nok nedlasting fra i morgen av :)

Lenke til kommentar
Det koster 5£ hvis du skal spille før den 23. mai, ja. Alle vi som har betalt må også vente til 17. mai før vi kan spille.

Jo, det skjønte jeg, men lurer på om jeg fortsatt kan laste ned spillet før 23. mai ute å betale 5 euro.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Dette står på kontoregistreringen til FunCom:

Early access begins in both EU and US on May 17th, 2008 and is an unique opportunity for pre-order customers to enter Hyboria before the late-comers are washed up on Tortage Beach at launch. A download will be available from May 10th!

Så det er nok nedlasting fra i morgen av :)

Ja, det står det. Men på forumet har flere vist fram epostene de fikk fra Funcom hvor de skriver at nedlastingen starter 14. Mai.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...