Manx Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Noen andre som har bestilt fra komplett? Ganske rart at de ikke sender ut pre-koden før 13 mai. Hva er problemet med det, er jo enda en uke før du får spilt det. Eneste driten er jo om posten er forsinket Lenke til kommentar
softy Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Registration for customers with pre-order keys has now opened on http://register.ageofconan.com. Registering with a valid pre-order key (such as the Rhino or Mammoth key) is the unique way to be eligible to purchase Early Access for 5€/5$. This fee includes 10 days of game-time as well as the digital download of the client. Hurry though, because the Early Access is only available while supply lasts! That's why... Og nei, man får spille allerede fra 17 mai. Ikke at jeg kommer til å spille på 17 mai (hvis ikke det er drit dårlig vær) Endret 6. mai 2008 av softy Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Om jeg har to pre-order keys. En som skal inneholde en mammut og en som skal inneholde et nesehorn.. Vil jeg da få begge tilgjengelig om jeg bruker begge kodene på samme funcom konto? Og må jeg betale disse 5€ for i det hele tatt å få pre-order bonusen? Ser ikke helt poenget med å betale for early access to ganger, men mister jeg da kanskje også mount + inventory belt? Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Du må ikke betale for å få preorder items, du betaler bare for early access. Så ja, du betaler dette bare 1 gang. Det var det jeg gjorde ihvertfall, og den viser at jeg har begge. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Sitter forsatt og venter på min nesehorn kode fra play.com (noen her som har fått den btw?) Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 fikk koden min i mail med en gang jeg bestile fra elkjøp Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Absoluttspill sendte ut sine første for 12 dager siden, tror jeg. Nå er jeg i hvert fall ferdig registrert og klar til å lemleste pøbler i Mithras navn! Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hvis jeg ikke har fått koden innen mandag så vil avataren min representere meg ganske godt. Lenke til kommentar
softy Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Vi har fått beskjed i fra FunCom at disse skal sendes ut 13 mai ikke noe før dette. Vi forholder oss til det vår innkjøper har avtalt med Funcom. (fra komplett) Rart at alle de andre butikkene ikke har fått samme beskjed? (Correct me if I'm wrong) Men nå gleder jeg meg til lørdag! PvP MAYHEM på OB-serverne! w00t Endret 7. mai 2008 av softy Lenke til kommentar
Jenschr Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Fikk preorder kode fra gamezone.no for tre uker siden. Topp service! Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Vi har fått beskjed i fra FunCom at disse skal sendes ut 13 mai ikke noe før dette. Vi forholder oss til det vår innkjøper har avtalt med Funcom. (fra komplett) Det hørtes jo helt feil ut, ettersom Funcom har sagt førstemann til mølla med kodene vil det jo være ulogisk at de sier at kodene skal holdes igjen til 13. Tror nok det er en hvit løgn fra komplett gitt Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Vi har fått beskjed i fra FunCom at disse skal sendes ut 13 mai ikke noe før dette. Vi forholder oss til det vår innkjøper har avtalt med Funcom. (fra komplett) Det hørtes jo helt feil ut, ettersom Funcom har sagt førstemann til mølla med kodene vil det jo være ulogisk at de sier at kodene skal holdes igjen til 13. Tror nok det er en hvit løgn fra komplett gitt Komplett.no har nok bare misforstått dessverre. Send en mail og hør om de kan snakke med Funcom igjen, så kanskje de endrer mening. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Absoluttspill sendte ut sine første for 12 dager siden, tror jeg. Nå er jeg i hvert fall ferdig registrert og klar til å lemleste pøbler i Mithras navn! pff Mitras navn? Crom er guden du skal rope på når du er ute å slakter vilt ^^ men men.. bare 10 dager igjen no, damn jeg gleder meg.... Lenke til kommentar
SkyFish Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Sitter forsatt og venter på min nesehorn kode fra play.com (noen her som har fått den btw?) Er i samme situasjon, håper bare vi får den i tide til å registrere oss på sidene til Funcom før de detter ned av stor pågang og at vi får nok tid til å laste ned alle de GB med data spillet tar. Regner med at det vil ta sin tid, selv med bit torrent opplegg. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Noken som har bestilt fra cdon og fått sin kode? Bestilte CE derfrå, par veker sida no, fortsatt ikkje fått noken kode. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Er det kun CE versjonen som får headstart? edit: Tror dere at cdon kan få inn CE før conan blir utgitt? blir litt kjipt å bestille CE og ikke få det i tide.. Endret 8. mai 2008 av Runarbs Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Er det kun CE versjonen som får headstart? Nei, alle forhåndsbestillinger får begynne 3 dager før. Lenke til kommentar
omglolwtfisthis Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Noken som har bestilt fra cdon og fått sin kode? Bestilte CE derfrå, par veker sida no, fortsatt ikkje fått noken kode. bestilte fra CDON jeg også.. ikke CE, though. men ja, bestilte jo derfra for 2-3mnd siden nå ^^ Lenke til kommentar
softy Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Vi har fått beskjed i fra FunCom at disse skal sendes ut 13 mai ikke noe før dette. Vi forholder oss til det vår innkjøper har avtalt med Funcom. (fra komplett) Det hørtes jo helt feil ut, ettersom Funcom har sagt førstemann til mølla med kodene vil det jo være ulogisk at de sier at kodene skal holdes igjen til 13. Tror nok det er en hvit løgn fra komplett gitt Komplett.no har nok bare misforstått dessverre. Send en mail og hør om de kan snakke med Funcom igjen, så kanskje de endrer mening. Jupp, det syns jeg også. Har sendt en mail til komplett og bedt dem kontakte FC. Blir litt oppgitt hvis det skjer noe kluss nå.. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Hvis man forhåndsbestiller og får warmammoth, blir det kun på en charakter eller får mann det på alle? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå