Gå til innhold

AoC Collector's Edition og preorder-kampanje!

Anbefalte innlegg

Alle som har fått bekreftet pre-order skal få headstart.

Man kan ikke bruke ammut/rhino før på level 40, så det er da bare å chille med den.

Ang. betaling på register med pre-order kode, det er for at den headstart-saken må man betale for, men man får det igjen i 10 dager spilltid likevel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du preorder nå. Så skal du iløpet av morgen dagen få en kode du registerer på aoc sine sider. Da lager du en account og (kan\må?) betale for hvor lenge du vil spille, 1mnd, 6mnd, osv. Den betalinga blir såklart ikke trukket før spillet kommer ut.

Da får du også muligheten til å laste ned en client 13 mai? og du kan begynne å spille fra 17 mai. Da når spillet kommer ut den 20 mai? så må du installere spillet fra cd og registerere en ny kode som følger med spillet for å fortsette å spille videre.

Tinga du fikk med i CE får du da ved å skrive /claim når spillet kommer ut?

Og mounten får du når du blir lvl 40?

Rett meg gjerne der jeg tar feil

Lenke til kommentar

Jeg bestile CE fra EBgames på Kvadrat (Stavanger/Sandnes) i januar og har ikke hørt et pip.

I forrige uke stakk en venn av meg innom for å forhøre seg litt, men han bak kassen visste ikke noe konkret om AoC. Jeg skulle gjerne hatt en kode jeg også snart!

Ble ikke oppgitt email, kun telefonnummer.

Lenke til kommentar

Tviler på at jeg får det per post, jeg får heller kjøre ut en tur og håpe at noen som har peiling er på jobb. Også enda en tur den syttende for å hente selve CE-boksen... Her står det jo at vi i Europa får tilgang den 17. slik som US (dvs 6 dagers head start). En gladnyhet, håper bare at logistikken til EBgames er i rute.

Lenke til kommentar
Tviler på at jeg får det per post, jeg får heller kjøre ut en tur og håpe at noen som har peiling er på jobb. Også enda en tur den syttende for å hente selve CE-boksen... Her står det jo at vi i Europa får tilgang den 17. slik som US (dvs 6 dagers head start). En gladnyhet, håper bare at logistikken til EBgames er i rute.

Du får tilgang om du har pre-play koden (og betaler 5€), men du får nok ikke CE-boksen den 17 ;)

Lenke til kommentar

De på www.spaceworld.no sier at de kun har fått beskjed om at preorder og mount gjelder kun vanlig versjon. Likevel sier de at det er likt for alle og hvis andre får mount og preorder på CE versjonen så gjelder selvfølgelig dette også dem.

Noen som har noen innspill der? Har bestilt på spaceworld.no og vurderer og avbestille hvis jeg ikke får mounten :p Likevel er det sant som de sier at det er likt for alle så hvis noen som bestiller CE versjonen får preorder og mount så får alle det?

Lenke til kommentar

Mange som nå sier at preorder gjelder for CE versjonen, men IKKE mount.

Edit: Mye forskjellig informasjon som går rundt nå. Er ikke noen som kan bekrefte noe? Har liten lyst på CE versjonen hvis jeg ikke får mount.

Endret av Lambada
Lenke til kommentar

Herregud så mye rart folk kommer med. For alt jeg vet så kan det godt hende at forskjellige koder gir forskjellige ting, men jeg vet i alle fall hva jeg får med min CE kode fra Platekompaniet.

Fikk min pre-order kode i går (CE) og registrerte. Der står det KLART OG TYDELIG at med denne koden får jeg "tjuvstarten"(så lenge jeg betaler, noe jeg gjorde tvert) som flere kaller den, beltet og Mammoth. Resten av stuffet får jeg når CE boksen kommer dumpende i postkassa.

Lenke til kommentar
F.eks. på absoluttspill står det svart på hvitt hva man får, dette er det ikke alle de andre leverandørene som er like flink til, så jeg avbestilte fra cdon og bestilte fra absolutt istedenfor.

Det gjør det heldigvis hos Elkjøp også, en av grunnene til at jeg kjøpte der. Den andre grunnen var jo selvsagt at de fremdeles hadde CE tilgjengelig ^^,

Lenke til kommentar
Du får tilgang om du har pre-play koden (og betaler 5€), men du får nok ikke CE-boksen den 17 ;)

Ja, jeg vet at jeg får tilgang dersom jeg har preplay-koden og at jeg ikke får CE-boksen den syttende. Jeg skrev feil i farten. Den får jeg ikke før den 23. mai.

Siden folk som har bestilt fra andre plasser enn EBgames får koden nå, så ønsker jeg den også innen slutten av denne uken.

;)

Lenke til kommentar
Herregud så mye rart folk kommer med. For alt jeg vet så kan det godt hende at forskjellige koder gir forskjellige ting, men jeg vet i alle fall hva jeg får med min CE kode fra Platekompaniet.

Fikk min pre-order kode i går (CE) og registrerte. Der står det KLART OG TYDELIG at med denne koden får jeg "tjuvstarten"(så lenge jeg betaler, noe jeg gjorde tvert) som flere kaller den, beltet og Mammoth. Resten av stuffet får jeg når CE boksen kommer dumpende i postkassa.

Stemmer temmelig godt, men du bruker litt forvirrende ord. Fordi koden bekrefter at du får tjuvstarten, beltet og mammuten. Men du kan ikke bruke mammuten før du har fått installert den skikkelige versjonen av spillet. Husker ikke om de nevnte beltet også i denne sammenhengen.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Fikk dere noe mail etter at dere registrerte dere? Jeg fikk ikke noe mail, men har lest at flere andre har fått det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...