Timeo Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Hvordan unlocker man disse itemsene man får i preorder kampanjen? Jeg gikk inn på register.ageofconan.com og skrev inn koden, og der sto det at det ville unlocke War Mammoth og Inventory Belt. Men så måtte jeg også velge om betalingsmåte, hvor mye jeg skulle beta og jeg måtte også skrive inn kontonummeret mitt. Hvorfor i all verden må jeg det hvis jeg bare har lyst på den forbanna War Mammothen og Inventory Belt? Jeg har da vel ikke lyst til å begynne å abonnere. Er det ingen andre mulige måter å gjøre dette på? HAha, jeg visste det, må betale for mamutt også, patetisk. Snart krever de sikkert at man skal kjøpe siste utgave av windows for å spille aoc, sånn at de kan tjene litt mer penger. *avbestille preorder* Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Nei, det var ikke slikt jeg mente det. Man må ikke betale For War Mammoth. Men man må abonnere hver måned, altså betale en sum hver måned for å spille spillet. Greit nok det, men jeg vil ikke gjøre dette enda. Jeg vil bare få unlocket mine preorder items. Jeg vil ikke begynner å velge hva jeg skal betale i måneden. Endret 3. mai 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
binko Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Hvorfor skal du i det hele tatt registrere deg allerede da? Du har bare lyst på War Mammothen, men spillet har ikke kommet. Så blir du skuffet fordi du må skrive inn betalingsmåte på noe du ikke får før om et par ukers tid? Og de trekker deg så godt som garantert ikke enda for abbonement. Det er vel brudd på noen lover eller noe. Lenke til kommentar
Xolan Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Spaceworld.no fikk inn 50+ i dag av CE. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Hvorfor skal du i det hele tatt registrere deg allerede da? Du har bare lyst på War Mammothen, men spillet har ikke kommet. Så blir du skuffet fordi du må skrive inn betalingsmåte på noe du ikke får før om et par ukers tid? Og de trekker deg så godt som garantert ikke enda for abbonement. Det er vel brudd på noen lover eller noe. Hvorfor? Nei, jeg ville bare få det gjort. Men det ser vist ut som jeg må vente til spillet kommer da. Og jeg synes også dette var en idiotisk måte å unlocke items på. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Noen norske sider hvor de fortsatte selger Collector's Edition eller er de utsolgt over alt? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Det har jo ikke noe å si om du legger inn Visa informasjonen din nå eller senere, blir jo ikke trekt noe før spillet kommer ut uansett. Untatt kanskje de 40kronene for preplay opplegget. Det er forresten ikke bare unlocke items, det er jo registering av kontoen du skal spille AoC på. Slik jeg forstod det ihvertfall. Endret 3. mai 2008 av kvitrafn Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 står ikke noe om Inventory belt eller noe hos meg :S bare war mammut, altså har regga meg osv. Men når jeg får på info osv står det bare War mammut osv :S Lenke til kommentar
jorgenk4 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 noen som har bestilt på Elprice smo har fått pre order key enda? Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Nå er jeg litt forvirret, jeg har bestillt AOC CE for et par måneder siden på EB games. Det eneste jeg har fått er en kvittering. I butikken ser jeg en slags DVD-cover der det står Preorder og Warmammoth, men den har jeg ikke fått (de fikk dem inn for et par uker siden). Hva må jeg gjøre, utenom å hente pakken 20. mai, for å få tak i alt? EDIT: Jeg har registrert med navn Endret 3. mai 2008 av Ashol Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 EBGames har ikke mottatt forhåndsbestillingsnøklene enda og når de kommer (avhengig av hvilken butikk) så må du enten gå ned til butikken selv eller ringe. Kvitteringen er gull verdt forresten (hvis ikke du har registrert med navn). Lenke til kommentar
PHAYM Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) står ikke noe om Inventory belt eller noe hos meg :Sbare war mammut, altså har regga meg osv. Men når jeg får på info osv står det bare War mammut osv :S Hvor bestilte du da? Edit: Carlgutt, hvis du hadde lest litt så står det at spaceworld.no har 50+ CE, MEN det står ingenting om en kode du mottar der... ? Endret 3. mai 2008 av zidey Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Jeg var å hentet mine preorder nøkler i dag. Dama bak disken var ikke helt klar over hva jeg snakket om. Men jeg så kortene lå der så var egentlig bare å peke så ga hun meg. Helt klart ikke gitt ut så mye info på det stedet. Ebgames forresten. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Står på Elkjøp sin Collectors at man får Rhino, noen som vet om det stemmer? De har forøvrig flere Collectors igjen, jeg bestilte nettopp Link til Elkjøp Lenke til kommentar
ZyNTaX_1337 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Etter hva jeg har forstått så kan man begynne å spille spillet 17/05/08, siden man kan starte 3 dager før release, som er 20. Mai i USA. Pre-play klienten kan lastes ned fra 16. Mai. Rett meg om dette er feil, men jeg mener at det var sånn det funket... Pre-order items får man tilgang til ved å bruke /claim kommandoen. Endret 5. mai 2008 av ZyNTaX_1337 Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Tror dere man kan bruke /claim på alle characterene sine, eller funker det bare på ên? For da burde man tenke seg litt om før man claimer Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 For å bruke /claim kommandoen, må man da registrere seg nå på register.ageofconan.com? Eller hvordan fungerer dette? Hvis jeg ikke bruker koden på register.ageofconan.com, så får jeg ikke preorder itemsene? Synes de forklarer enkelte ting ekstremt dårlig. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Står på Elkjøp sin Collectors at man får Rhino, noen som vet om det stemmer? De har forøvrig flere Collectors igjen, jeg bestilte nettopp Link til Elkjøp Ja dette stemmer. Eg har registrert og der stod det klart og tydelig at det var War Rhino. Litt merkelig, sidan når eg bestilte så reklamerte elkjøp for at det var War Mammoth. Men men. Hvordan unlocker man disse itemsene man får i preorder kampanjen? Jeg gikk inn på register.ageofconan.com og skrev inn koden, og der sto det at det ville unlocke War Mammoth og Inventory Belt. Men så måtte jeg også velge om betalingsmåte, hvor mye jeg skulle beta og jeg måtte også skrive inn kontonummeret mitt. Hvorfor i all verden må jeg det hvis jeg bare har lyst på den forbanna War Mammothen og Inventory Belt? Jeg har da vel ikke lyst til å begynne å abonnere. Er det ingen andre mulige måter å gjøre dette på? HAha, jeg visste det, må betale for mamutt også, patetisk. Snart krever de sikkert at man skal kjøpe siste utgave av windows for å spille aoc, sånn at de kan tjene litt mer penger. *avbestille preorder* Hæ? Må jo ikkje betale noko når ein registrerer seg. Når ein oppgir kontonummer under registreringa er det for at dei kan trekke speletid på deg når du evt. begynner å spele. Forstår? Er jo lite vits i å sei at du skal betale med Visa/Mastercard utan å oppgi kontonummer? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Hvordan unlocker man disse itemsene man får i preorder kampanjen? Jeg gikk inn på register.ageofconan.com og skrev inn koden, og der sto det at det ville unlocke War Mammoth og Inventory Belt. Men så måtte jeg også velge om betalingsmåte, hvor mye jeg skulle beta og jeg måtte også skrive inn kontonummeret mitt. Hvorfor i all verden må jeg det hvis jeg bare har lyst på den forbanna War Mammothen og Inventory Belt? Jeg har da vel ikke lyst til å begynne å abonnere. Er det ingen andre mulige måter å gjøre dette på? HAha, jeg visste det, må betale for mamutt også, patetisk. Snart krever de sikkert at man skal kjøpe siste utgave av windows for å spille aoc, sånn at de kan tjene litt mer penger. *avbestille preorder* haha.... en som satt å venta på en grunn til å avbestille?! rart at det skal så lite for at noen avbestiller. selv om det er de som missforstår en post på et forum. Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Noen som vet om de som pre-ordra collecters edition fra cdon får mulighet til å starte 3 dager før? Jeg har også bestilt CE fra cdon og lurer på det sammen, men tviler sterkt på det. Jeg har i alle fall ikke mottatt noe epost med bekreftelse om dette, blir veldig overrasket om jeg får tilsendt dette! Vi får vel bare vente å se, med mindre noen andre vet dette helt sikkert ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå