Gå til innhold

AoC Collector's Edition og preorder-kampanje!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"ÅÅÅÅÅÅ" gikk hele gjengen i tråden.... ;)

Som sagt et par ganger tidligere tror (vi) de fleste er utsolgt nå. Spaceworld fikk inn for en liten stund siden, men var noe med at folk ikke ville bestille derfra av en grunn jeg ikke husker... :p

Lenke til kommentar

Da var alle sidene man kan pre ordere fra utsolgt og det er lite håp om at jeg får meg en CE noe som er utrolig irriterende. Jeg syns det er helt idiotisk at de som får tak i CE får så utrolig mange fordeler. Jeg syns de skal få noe, men en mount man kan sloss med, mer bagsopace (Dette har utrolig mye å si i Mmorpg spill) og i Tillegg til det gratis drikke. Hade det bare vært som i wow CE hvor man bare får ett Pet som er kult å hå og gir respekt, men som ikke hjelper deg med noe annet hadde det vært greit, men å gi pre order så massive fordeler syns jeg er idiotisk. Glemte å nevne at de får starte 32 dager før i tillegg.

Lenke til kommentar

Nå gjelder det meste du nevner nå også for den vanlige utgaven, så lenge du forhåndsbestiller vel og merke.

Det eneste som er ekslusivt CE er ringen. Kappen får du også om du signer opp på newsletter, og mount/headstart/beltet følger med vanlig versjon i tillegg til CE.

Lenke til kommentar

Ifølge Ageofconan.com så er alt det jeg nevnte ovenfor noe som følger med CE og ikke Pre Order.

Collector's Edition content:

In game items:

1. Ring of Acheron gives the player higher XP points

2.Drinking Cape gives free drinks in all of Hyboria’s taverns

* Leatherette map of Hyboria

* 124 page Art book

* Game on two DVD’s

* Full colour 72 page manual

* Exclusive DVD with bonus material, trailers, interview and “making of”

* Exclusive soundtrack CD

* Buddy card (for five friends)

* 30 days free play

Edit: Bortsett fra mount og 3 dager.

Endret av Hamaestra
Lenke til kommentar

Det er likevel en stor forskjell fra dommedagsærkleringen du kom med 5 poster opp, Hamaestra. Det er riktig at du ikke får kappen med i vanlig versjon, men om du signer opp på newsletter skal du få en key til kappen når spillet blir lansert, i følge gud vet hvor mange forumposter på nettet. Så den ene og store forskjellen ingame er ringen, som er 2% mer Xp og 3% mer stamina. Mer enn et pet, men når du er lvl 80 så er det neppe noen enorm sak. Resten av stuffet du får i CE er utenfor spillet og er samleobjekter.

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar

Trur meste av butikkene har utsolgt CE.

ELPrice har i alle fall utsolgt sist jeg skjekka.

Spørs om flere forhandlere selger forhåndsbestilling av AoC CE eller om det er utsolgt.

Edit: Skriveleif

Endret av jorgenk4
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Hvordan unlocker man disse itemsene man får i preorder kampanjen? Jeg gikk inn på register.ageofconan.com og skrev inn koden, og der sto det at det ville unlocke War Mammoth og Inventory Belt. Men så måtte jeg også velge om betalingsmåte, hvor mye jeg skulle beta og jeg måtte også skrive inn kontonummeret mitt. Hvorfor i all verden må jeg det hvis jeg bare har lyst på den forbanna War Mammothen og Inventory Belt? Jeg har da vel ikke lyst til å begynne å abonnere.

Er det ingen andre mulige måter å gjøre dette på?

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...