neoman Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Får du dette mountet på en char? eller på alle chars du lager? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Slik jeg har forstått det vil alle gjenstandene du får gjelde for alle karakterer. Lenke til kommentar
Johari Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 stemmer det, du får dem på alle karakterene du lager Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Når går fristen på å forhåndsbesitlle ut? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Når går fristen på å forhåndsbesitlle ut? Dagen før spillet lanseres (eller dagen før forspranget begynner). Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Kunne sikkert funnet det ut med litt googling, men vet du hvilken dato dette er? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Spillet starter den 23. Mai. Forspranget begynner den 20ene. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Ok, takk. Noen som anbefaler en spesiell side til forhåndsbestilling? Lenke til kommentar
binko Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 "ÅÅÅÅÅÅ" gikk hele gjengen i tråden.... Som sagt et par ganger tidligere tror (vi) de fleste er utsolgt nå. Spaceworld fikk inn for en liten stund siden, men var noe med at folk ikke ville bestille derfra av en grunn jeg ikke husker... Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Da var alle sidene man kan pre ordere fra utsolgt og det er lite håp om at jeg får meg en CE noe som er utrolig irriterende. Jeg syns det er helt idiotisk at de som får tak i CE får så utrolig mange fordeler. Jeg syns de skal få noe, men en mount man kan sloss med, mer bagsopace (Dette har utrolig mye å si i Mmorpg spill) og i Tillegg til det gratis drikke. Hade det bare vært som i wow CE hvor man bare får ett Pet som er kult å hå og gir respekt, men som ikke hjelper deg med noe annet hadde det vært greit, men å gi pre order så massive fordeler syns jeg er idiotisk. Glemte å nevne at de får starte 32 dager før i tillegg. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Nå gjelder det meste du nevner nå også for den vanlige utgaven, så lenge du forhåndsbestiller vel og merke. Det eneste som er ekslusivt CE er ringen. Kappen får du også om du signer opp på newsletter, og mount/headstart/beltet følger med vanlig versjon i tillegg til CE. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Ifølge Ageofconan.com så er alt det jeg nevnte ovenfor noe som følger med CE og ikke Pre Order. Collector's Edition content: In game items: 1. Ring of Acheron gives the player higher XP points 2.Drinking Cape gives free drinks in all of Hyboria’s taverns * Leatherette map of Hyboria * 124 page Art book * Game on two DVD’s * Full colour 72 page manual * Exclusive DVD with bonus material, trailers, interview and “making of” * Exclusive soundtrack CD * Buddy card (for five friends) * 30 days free play Edit: Bortsett fra mount og 3 dager. Endret 28. april 2008 av Hamaestra Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Viss du er rask, tror eg du kan rekke å forhåndsbestille hos Absoluttspill igjen. Link Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Viss du er rask, tror eg du kan rekke å forhåndsbestille hos Absoluttspill igjen.Link Det står jo: Lager....: X Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Det er likevel en stor forskjell fra dommedagsærkleringen du kom med 5 poster opp, Hamaestra. Det er riktig at du ikke får kappen med i vanlig versjon, men om du signer opp på newsletter skal du få en key til kappen når spillet blir lansert, i følge gud vet hvor mange forumposter på nettet. Så den ene og store forskjellen ingame er ringen, som er 2% mer Xp og 3% mer stamina. Mer enn et pet, men når du er lvl 80 så er det neppe noen enorm sak. Resten av stuffet du får i CE er utenfor spillet og er samleobjekter. Endret 28. april 2008 av bamsefar Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) som skrevet i x poster over er det kun xp ringen man må kjøpe CE for å få. lets face it, så bra er den ikke. Blir nok byttet ut med en annen ring etter kort tid. Endret 29. april 2008 av Christeven Lenke til kommentar
binko Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Det kan nok stemme. Men affeksjonsverdien i Collector`s Edition.. En grunn til at det heter Collector`s edition også, sikkert ja da vet du. Men som nevnt tidligere her er ringen den eneste store forskjellen. Lenke til kommentar
jorgenk4 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Trur meste av butikkene har utsolgt CE. ELPrice har i alle fall utsolgt sist jeg skjekka. Spørs om flere forhandlere selger forhåndsbestilling av AoC CE eller om det er utsolgt. Edit: Skriveleif Endret 3. mai 2008 av jorgenk4 Lenke til kommentar
binko Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Stemmer nok det. Begynner jo å nærme seg release også..! Klart kommer det jo i eksamenstida.. Jaja. Jeg får leve med 2`ern... Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Hvordan unlocker man disse itemsene man får i preorder kampanjen? Jeg gikk inn på register.ageofconan.com og skrev inn koden, og der sto det at det ville unlocke War Mammoth og Inventory Belt. Men så måtte jeg også velge om betalingsmåte, hvor mye jeg skulle beta og jeg måtte også skrive inn kontonummeret mitt. Hvorfor i all verden må jeg det hvis jeg bare har lyst på den forbanna War Mammothen og Inventory Belt? Jeg har da vel ikke lyst til å begynne å abonnere. Er det ingen andre mulige måter å gjøre dette på? Endret 3. mai 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå