Kultom Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Da ble det roadtrip på meg og, var vist en EBgames på Strømmen, det er mye nærmere foreldra og da vare ikke så galt:) Gleder meg bare mer og mer til lanseringa nå. Forresten Spilloraklet, er det mulig å forhåndsbestille 2 stykk? Eller er det begrensning på antallet? Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Du kan bestille så mange vanlige utgaver du vil , av CE utgaven vet jeg faktisk ikke.. Siden den helt sikkert kommer i ganske begrenset antall så tror jeg nok det kun er en pr kunde.. Lenke til kommentar
elgizmo Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 tror du at det kommer flere alternativer til EBGames som tilbyr preorder? Å kjøre fra Trondheim til Ålesund for å hente et spill blir litt drøyt liksom. Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Det må i tilfelle være War Rhino mounten men ser ikke helt hvilken kjede i Norge som er store nok til å ha den.. Lenke til kommentar
elgizmo Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 hva med store europeiske nettbutikker? De kan jo helt sikkert shippe til Norge? Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) **3 day head start in game – this means that the people who pre-order will get the game the 20th of May instead of the 23rd of May. Customers will get 1 of the 2 items below depending at which retailer he/she chooses to pre-order. **War Mammoth (Exclusive In-game Item) (EbGames/Gamestop får denne) **Killer Rhino (Exclusive In-game Item) (Ingen ide hvor denne skaffes) The mounts look amazing and you can even fight with them. You can use them once you reach level 40. **The Inventory Belt (Exclusive In-game Item) - This belt is awesome. It will provide the customer with extra inventory slots throughout the game. Får man dette ved å preordre vanlig versjon på EB Games? Endret 26. januar 2008 av Ashol Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 **3 day head start in game – this means that the people who pre-order will get the game the 20th of May instead of the 23rd of May. Customers will get 1 of the 2 items below depending at which retailer he/she chooses to pre-order. **War Mammoth (Exclusive In-game Item) (EbGames/Gamestop får denne) **Killer Rhino (Exclusive In-game Item) (Ingen ide hvor denne skaffes) The mounts look amazing and you can even fight with them. You can use them once you reach level 40. **The Inventory Belt (Exclusive In-game Item) - This belt is awesome. It will provide the customer with extra inventory slots throughout the game. Får man dette ved å preordre vanlig versjon på EB Games? For å få alt det der må man kanskje ha CE versjonen, er litt mye å gi alle som forhåndsbestiller vanlig versjon bare, kan bli en del. Lenke til kommentar
elgizmo Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 alt det er pre-order av vanlig versjon, ikke CE. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 tror det bare er mount, men er ikke sikker. Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Noen som vet en side i Norge som leverer den Europeiske utgaven med samme "preorderbonus" som GameStop/EB over internett, siden jeg ikke har så veldig lyst å dra til Ålesund 2 ganger for å skaffe meg spillet... Kunne tenkt meg CE med preorderbonusen, men på GameStop sine sider tror jeg de bare selger den amerikanske utgaven. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Det er denne siden da. På fransk, og du får nok ikke 3dager før bonusen som Ebgames/gamestop har, men du får nesehorn mounten vistnok. Lenke til kommentar
elgizmo Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 på Ageofconan.com står det en knapp med "pre-order here" ellerno, men den er ikke aktivert enda. Kommer nok snart tror jeg. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Et lite spørsmål. Hvordan vil jeg få "Bonusen" min? Annet enn at jeg får hente spillet den 20.mai? Blir det sendt med noe slags pre-order"Bonus-kort" med en bonus key eller noe slik? Hvordan ordner EBgames dette? Endret 27. januar 2008 av kvitrafn Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Er det ikke noen andre butikker enn EBgames og gamestop som har det? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Det er denne siden da. På fransk, og du får nok ikke 3dager før bonusen som Ebgames/gamestop har, men du får nesehorn mounten vistnok. Den jeg linket til der, men min fransk er rimelig rusten, så aner ikke om det går å få de til å shippe til Norge. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg var på EBG i Stavanger, men de visste ikke noe om en slik kampanje... ..? Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg var på EBG i Stavanger, men de visste ikke noe om en slik kampanje... ..? Takker, tenkte meg rett ned dit selv og snakke med han spidermann fyren som driver der. Sparte meg for den turen da, men håper jeg får tak på en box og ikke at alt blir til kun di som har forhåndsbestillet. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Sparte meg for den turen da, men håper jeg får tak på en box og ikke at alt blir til kun di som har forhåndsbestillet. du får ingen bonuser om du ikke forhåndsbestiller. Var på EB-games på byporten i oslo, de viste heller ikke hva man fikk. Det de derimot viste var at man skulle få noe ved forhåndsbestilling. Endret 29. januar 2008 av Christeven Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Game/Spiderman har da ingenting med dette å gjøre?! Grunnen til at ikke alle EB/Gamestop butikkene vet hva CE utgaven innholder er enkel. Det er kun oss som venter på Beta key som fikk tilsendt denne infoen. Resten av butikkene blir nok oppdaterte ganske snart. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Wow, faktisk så fristende saker man får at jeg for en gangs skyld skal forhåndsbestille en collector's edition, ser det ut til! Heldigvis kort vei til Kvadrat kjøpesenter for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå