Christeven Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) ja man må ikke glemme at man får med mount ved bestillinga av vanlig også. Endret 19. april 2008 av Christeven Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 De fleste Collector`s Edition er nok utsolgt... Men man kan fint kjøpe vanlig edition (prøv å tenk på pengene du sparer ), og hvis man kjøper fra riktig sted får man til og med med mount der også! Men affeksjonsverdien som ligger i Collector`s Edition er nok uprisbar... Det er akkuratt som å kjøpe en gammel Lada til 100k selv om du kan få en helt ny BMW til 110k. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Det er vell litt smak og behag, men jeg må også si at når du får Collector's Edition for fattige 100kroner mer enn hva Standard koster så gir den deg rett og slett mer for pengene. Normalt koster jo gjerne en Collector's Edition 600-800kroner, og da kan man jo lure på hvorvidt det er verdt å betale så mye for den. Men Age of Conan Collector's Edition er nok den billigste samlerboksen jeg har sett til noe MMO-spill og når den koster så lite så var det ingen tvil for min del om hva jeg skulle gå til innkjøp av. Du får jo både noen "in-game" fordeler, samt litt ekstra snacks i boksen osv.. Med Collector's Edition, og det bare til fattige 100kroner mer! Lenke til kommentar
binko Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Det er akkuratt som å kjøpe en gammel Lada til 100k selv om du kan få en helt ny BMW til 110k. Men Ladaens motor får deg framover like fint som BMW`en sin. Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Så noe snakk om at forspranget var fra 17. mai... Av det jeg har lest ang. forhåndsbestillingen, så får man muligheten til å laste ned spillet 6 dager før release, altså den 17. mai. Muligheten til å spille får man den 20. La inn min bestilling den 16. hos platekompaniet, håper for guds skyld at jeg får et eksemplar... (edit)av CE. såklart Endret 20. april 2008 av Alex-Blackhand Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Det er akkuratt som å kjøpe en gammel Lada til 100k selv om du kan få en helt ny BMW til 110k. Men Ladaens motor får deg framover like fint som BMW`en sin. Men BMW'en har soltak, skinnseter, 200hk, fint design, koppholder og den stopper ikke etter 4000 km... :!: Lenke til kommentar
binko Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hehe... stemmer.. Gleder seg, nå? VILHA, nå. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Noen som vet om jeg kjøper 2 pre-order av spillet, en med rhino og en med mamuth. Kan jeg da bruke begge pre-order kodene på 1 konto? Så jeg har tilgang til begge mounta? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Noen som vet om de som pre-ordra collecters edition fra cdon får mulighet til å starte 3 dager før? Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hei! Vi har mottatt din forhåndsbestilling av Age of Conan. Du vil senest den 17. Mai få nærmere beskjed hvordan du kan laste ned spillet i sin helhet, og spille AoC i 3 dager før alle andre. Den 23.mai vil du motta det fysiske spillet i posten og du kan spille videre på samme karakter og faktisk ha et forsprang på de som ikke har forhåndsbestilt spillet. Det nedlastete spillet vil slutte å fungere den 23. mai. Takk for at du valgte Elprice.no Fikk denne mailen i går. Bestile Collectors Edition tidligere. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) . Endret 24. april 2008 av Crispin Lenke til kommentar
Xues Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Ringte of bestile en AOC CE fra spaceworld metro ... de skal få in 10 stykker. Tror jeg var den første som bestilte. Men stemmer det at vi får med mount også i CE og ikke bare i den vanlige? PS bestil CE mens dere kan Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 alle som bestiller vanlig eller CE skal få mount. Tror jeg har skrevet den setningen 12 ganger nå Lenke til kommentar
smoke Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) alle som bestiller vanlig eller CE skal få mount. Tror jeg har skrevet den setningen 12 ganger nå hvor står dette? snakket med Spaceworld 2 ganger nå, og de mener at du bare får dette når du bestiller vanlig. Ikke CE Endret 24. april 2008 av smoke Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) alle som bestiller vanlig eller CE skal få mount. Tror jeg har skrevet den setningen 12 ganger nå hvor står dette? snakket med Spaceworld 2 ganger nå, og de mener at du bare får dette når du bestiller vanlig. Ikke CE Med Age of Conan Collectors Edition får du med en eksklusiv in-game mount. Vanlig utgave får du bare spillet. Endret 24. april 2008 av heanwi Lenke til kommentar
smoke Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 alle som bestiller vanlig eller CE skal få mount. Tror jeg har skrevet den setningen 12 ganger nå hvor står dette? snakket med Spaceworld 2 ganger nå, og de mener at du bare får dette når du bestiller vanlig. Ikke CE Med Age of Conan Collectors Edition får du med en eksklusiv in-game mount. Vanlig utgave får du bare spillet. Det står jo helt forskjelig på alle sidene. noen står det sån som du sier, andre står det at du får med dette på "vanlig" og ikke på CE. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Er faktisk i tvil selv nå... Ageofconan.com sier: Pre-order your game now! Pre-order Age Of Conan now and choose between two EXCLUSIVE in game mounts: The Killer Rhino or the War Mammoth. Jeg tolker det som at alle forhåndsbestillinger får mount. Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Alle som forhåndsbestiller skal få mount. Det er det samme om man bestiller vanlig eller CE, mounten er en pre order bonus. Får man ikke det så er det pga butikken/nettsiden du bestiller fra. Åssen mount du får varierer fra butikk kjede til kjede. Lenke til kommentar
neoman Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hm har bestilt fra absolutt spill. men har ikke motatt en mail med noe informasjon om hvordan jeg starter å spille. eller en kode for den sagskyld. som jeg vet mange fra gamezone har fått... noen fra absolutt spill som har motatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå