Gå til innhold

AoC Collector's Edition og preorder-kampanje!

Anbefalte innlegg

hvis dere leser så leverer de bare i usa ?

i alle fall så vidt jeg skjønte ;)

Shipping: Currently, item can be shipped only within the U.S. and to APO/FPO addresses. For APO/FPO shipments, please check with the manufacturer regarding warranty and support issues.

Og hvis det er da i USA så får du en amrikansk utgave av spillet og du kan bare spille på amrikanske servere :)

Så vidt jeg har skjønt og lest, dumt er det. Ville ha amazon buen ;)

Endret av Symphony^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg mente selvfølgelig amazon.co.uk :)

Og Play.com er da britisk og leverer til Norge? ;)

EDIT:

Hentet nettopp min kopi av "The Complete Chronicles of Conan"

På tide å sette seg inn i litt Conan lore :p

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Satt og leste på Play.com nå, regner med jeg bestiller derfra, men det står ikke noe om drinking cape og xp ringen, får man ikke de 2 itemene hvis man bestiller der?

Rhino veier jo egentlig opp for det men, kjekkt med gratis drikke og ekstra xp ;)

Lenke til kommentar
Satt og leste på Play.com nå, regner med jeg bestiller derfra, men det står ikke noe om drinking cape og xp ringen, får man ikke de 2 itemene hvis man bestiller der?

Rhino veier jo egentlig opp for det men, kjekkt med gratis drikke og ekstra xp ;)

ingen får dem ved bestilling, det er noe som kun er i CE boksen samme om man bestiller eller ei. Men vil du ha drinking cape uten å kjøpe CE, så melder du deg inn i clan of conan på nettsiden. Så får du DK.

Endret av Christeven
Lenke til kommentar
Ifølge Eurogamer kommer Funcom til å lansere Age of Conan hele tre dager før lanseringsdagen for alle som forhåndsbestiller spillet over nett. Dermed kan du droppe iskrem, pølser og barnetog til fordel for blodige kamper i Hyboria.

Alle spillere i USA, Tyskland, Frankrike, Australia, Storbritannia og Norden får lov til å begynne å spille det 17. mai om de forhåndsbestiller, resten må vente til 20. mai.

Kilde

Får vi startet den 17. Mai her i Europa også?

Lenke til kommentar

Erf, jeg har søkt etter CE i flere dager, jeg ble akkurat for sen for den på platekompaniet, men nå kom det flere på cdon.com.

Jeg ble da selvfølgelig veldi glad og bestilte med en gang. Men så leser jeg nedover og det står ingenting om noe nesehorn/mammut.. noen som vet om man får det med cdon.com eller hva?

De mountene er jo ca eneste grunnen til jeg ville forhåndsbestille, skader ikke å vente i 3 dager lengre enn de andre (spesielt siden serverene sikkert kommer til å vere totalt knust de første dagene uansett), men den mounten har jo du for alltid..

Lenke til kommentar
Ifølge Eurogamer kommer Funcom til å lansere Age of Conan hele tre dager før lanseringsdagen for alle som forhåndsbestiller spillet over nett. Dermed kan du droppe iskrem, pølser og barnetog til fordel for blodige kamper i Hyboria.

Alle spillere i USA, Tyskland, Frankrike, Australia, Storbritannia og Norden får lov til å begynne å spille det 17. mai om de forhåndsbestiller, resten må vente til 20. mai.

Kilde

Får vi startet den 17. Mai her i Europa også?

23 er release, med headstart er det 20 mai.

Lenke til kommentar

De fleste Collector`s Edition er nok utsolgt...

Men man kan fint kjøpe vanlig edition (prøv å tenk på pengene du sparer ;)), og hvis man kjøper fra riktig sted får man til og med med mount der også! :)

Men affeksjonsverdien som ligger i Collector`s Edition er nok uprisbar...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...