Frederick_ Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 må finne et bra sted her å Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Som Ramguy sier så er det bare å ta turen til en EBGames/Gamestop forretning så får du forhåndsbestilt. Da slipper du frykten for at nettbutikken leverer spillet for sent også ;-) Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 k får se om man gjør det Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Så ut som jeg fikk bestillingen inn på riktig tidspunkt Lenke til kommentar
JGR Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg har lett mange steder, men de fleste stedene er utsolgt.. Får ikke ro i kroppen før CE er i boks, bokstavelig talt.. Nei, slutte å tøyse nå. Send meg PM hvis du har link til side med CE. Hva med Platekompaniet? http://www.platekompaniet.no/gameproduct.asp?id=300011727 Bestillte selv 4 eksemplarer derifra igår etter å ha sendt en mail og spurt om de fremdeles hadde noen igjen. Fikk til svar at det fremdeles var mulig og bestille. Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Står ikke noe om pre-order bonus på platekompaniet.. Anyway, fikk svar fra Absoluttspill idag. "Har du fått lagt inn ordre, så er du innenfor. Vi forventer å levere din ordre på release." Så ser ut som jeg får det Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Når bestilte du Grizzler? Lenke til kommentar
JGR Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Står ikke noe om pre-order bonus på platekompaniet.. Anyway, fikk svar fra Absoluttspill idag. "Har du fått lagt inn ordre, så er du innenfor. Vi forventer å levere din ordre på release." Så ser ut som jeg får det Hva mener du med pre-order bonus? På platekompaniet står det i alle fall at man får det alle andre får, altså war mammoth, drinking cape og alt det der + tre dagers forsprang. Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Sorry, Xeromcous leste ikke lenge nok på siden, de gir vist alt det ja Heanwi: Jeg bestilte sist Lørdag (12.04) Lenke til kommentar
JGR Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Sorry, Xeromcous leste ikke lenge nok på siden, de gir vist alt det ja Heanwi: Jeg bestilte sist Lørdag (12.04) Hehe, lurte litt der ja Irriterer meg litt at jeg ikke rakk å bestille på absoluttspill, men virker som platekompaniet også funker Lenke til kommentar
binko Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Bestilte akkurat fra Platekompaniet, fikk bekreftelse og greier. Glad, nå. Hvor mange dager er det igjen?! *heiarop* EDIT: Når man har fått bekreftelse, er det da 100% sikkert at man får det? (Og i tide?) Nervøs for en "Beklager, men "Age of Conan - Collector`s Edt." er dessverre tomt på lager. Vi kontakter deg hvis vi får inn noen fler"-mail... Endret 15. april 2008 av Binko Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) It is 34 days, 13 hours, 13 minutes and 21 seconds until tirsdag 20. mai 2008 kl. 12:00 Countdown link Endret 15. april 2008 av Ashol Lenke til kommentar
JGR Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 EDIT: Når man har fått bekreftelse, er det da 100% sikkert at man får det? (Og i tide?) Nervøs for en "Beklager, men "Age of Conan - Collector`s Edt." er dessverre tomt på lager. Vi kontakter deg hvis vi får inn noen fler"-mail... Ifølge en mail jeg fikk fra dem på mandag så var det fremdeles mulig å bestille, så vil tro de ikke har gått tom på en dag. Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 EDIT: Når man har fått bekreftelse, er det da 100% sikkert at man får det? (Og i tide?) Nervøs for en "Beklager, men "Age of Conan - Collector`s Edt." er dessverre tomt på lager. Vi kontakter deg hvis vi får inn noen fler"-mail... Ifølge en mail jeg fikk fra dem på mandag så var det fremdeles mulig å bestille, så vil tro de ikke har gått tom på en dag. Jeg ringte dem i går og spurte om de fortsatt hadde nok, og de sa ja. Så, hvis det blir noe tull med at de ikke kan levere fordi de feilberegnet, er det noen som skal få en god runde med crap >.< Lenke til kommentar
Walts Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Bestilte feil på EBgames, så skulle jeg bytte til Collectors men fikk beskjed at ikke det er mulig.. men jeg kunne møte opp tidlig på morgenen og jeg ville vist ha en stor sjanse for å få.. så får håpe jeg får collectors Lenke til kommentar
jvik Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 479,- inkl. frakt fra Platekompaniet. Good deal. Lenke til kommentar
binko Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Veldig god. Kjøpte derfra jeg! GLEDESEG! *moseklemme alle* Lenke til kommentar
kbogart Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Bestilte på platekompaniet tidlig i dag morges, antakelig før noen var på jobb der, og sendte mail rett etterpå og ba om bekreftelse på at det fortsatt kunne leveres. Joda, fikk svar 08.30 at det kunne det, så sant det ikke var noen forsinkelser fra leverandør blabla osv. Og nå tar de ikke lenger imot forhåndsbestillinger... håper grensa ble nådd utover dagen og ikke mellom stengetid i går og i dag. Kjipt om antall bestillinger som kom inn på den tiden hadde oversteget kvoten. Lenke til kommentar
TonyMontana Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 For dei som har vore for sein til å bestille collectors edition ser eg at dette endå er mogleg å bestille på på amazon.com og play.com Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Fra Play.com får du jo Rhino mounten, noe som jeg selv har svært lyst på Fra Amazon.com så får du faktisk en level 25 Bow, den er sikkert nokså bra, dog ubrukelig om du ikke skal være Ranger.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå