Gå til innhold

AoC Collector's Edition og preorder-kampanje!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har lett mange steder, men de fleste stedene er utsolgt..

Får ikke ro i kroppen før CE er i boks, bokstavelig talt.. :wee:

Nei, slutte å tøyse nå. Send meg PM hvis du har link til side med CE. :p

Hva med Platekompaniet?

http://www.platekompaniet.no/gameproduct.asp?id=300011727

Bestillte selv 4 eksemplarer derifra igår etter å ha sendt en mail og spurt om de fremdeles hadde noen igjen. Fikk til svar at det fremdeles var mulig og bestille.

Lenke til kommentar
Står ikke noe om pre-order bonus på platekompaniet..

Anyway, fikk svar fra Absoluttspill idag.

"Har du fått lagt inn ordre, så er du innenfor.

Vi forventer å levere din ordre på release."

Så ser ut som jeg får det :)

Hva mener du med pre-order bonus?

På platekompaniet står det i alle fall at man får det alle andre får, altså war mammoth, drinking cape og alt det der + tre dagers forsprang.

Lenke til kommentar
Sorry, Xeromcous leste ikke lenge nok på siden, de gir vist alt det ja :)

Heanwi: Jeg bestilte sist Lørdag (12.04)

Hehe, lurte litt der ja :p

Irriterer meg litt at jeg ikke rakk å bestille på absoluttspill, men virker som platekompaniet også funker :)

Lenke til kommentar

Bestilte akkurat fra Platekompaniet, fikk bekreftelse og greier.

Glad, nå. :love:

Hvor mange dager er det igjen?! *heiarop*

EDIT: Når man har fått bekreftelse, er det da 100% sikkert at man får det? (Og i tide?)

Nervøs for en "Beklager, men "Age of Conan - Collector`s Edt." er dessverre tomt på lager. Vi kontakter deg hvis vi får inn noen fler"-mail... :cry:

Endret av Binko
Lenke til kommentar
EDIT: Når man har fått bekreftelse, er det da 100% sikkert at man får det? (Og i tide?)

Nervøs for en "Beklager, men "Age of Conan - Collector`s Edt." er dessverre tomt på lager. Vi kontakter deg hvis vi får inn noen fler"-mail... :cry:

Ifølge en mail jeg fikk fra dem på mandag så var det fremdeles mulig å bestille, så vil tro de ikke har gått tom på en dag. :)

Lenke til kommentar

Ifølge en mail jeg fikk fra dem på mandag så var det fremdeles mulig å bestille, så vil tro de ikke har gått tom på en dag. :)

Jeg ringte dem i går og spurte om de fortsatt hadde nok, og de sa ja. Så, hvis det blir noe tull med at de ikke kan levere fordi de feilberegnet, er det noen som skal få en god runde med crap >.<

Lenke til kommentar

Bestilte på platekompaniet tidlig i dag morges, antakelig før noen var på jobb der, og sendte mail rett etterpå og ba om bekreftelse på at det fortsatt kunne leveres. Joda, fikk svar 08.30 at det kunne det, så sant det ikke var noen forsinkelser fra leverandør blabla osv.

Og nå tar de ikke lenger imot forhåndsbestillinger... håper grensa ble nådd utover dagen og ikke mellom stengetid i går og i dag. Kjipt om antall bestillinger som kom inn på den tiden hadde oversteget kvoten. :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...