Gå til innhold

AoC Collector's Edition og preorder-kampanje!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk en mail anngående orderen min idag (bestillte i helga)

"Kommentar til din ordre:

Takker for din forhåndsbestilling.

Vi kommer til å gjøre det vi kan for at spillet skal være framme på release. Vi forholder oss til at leveringstidene til posten blir holdt og at leverandøren kan levere i tide.

Håper du blir fornøyd."

Lurer på om jeg får den før release date i hele tatt, jeg bestilte jo før de hadde "utsolgt" så håper det.

Lenke til kommentar

Ahh! Jeg og hadde tenkt å bestille fra Absoluttspill :/

Skjønner ikke hvorfor jeg ikke gjorde det før..

Jaja, hva tror dere om å bestille fra Platekompaniet?

Ser ut til at de fremdeles har det "på lager" til en rimelig penge.

Lenke til kommentar
satt vel egentlig bare å venta på dette skulle skje. de kan no ikke ha evig med CE. det vi

le vært litt trist. for CE skal vel være litt begrenset eller?! 

LE (limited edition) skal være begrenset. Alle som forhåndsbestiller burde få CE. Det er etter release de er begrenset.

Lenke til kommentar

Mener også at jeg har lest at absoluttspill uttale at de skulle ha tilgang på så mange som måtte behøves.

Det leste jeg vell i denne tråden, men hvor vedkommende som postet det har fått det fra aner jeg jo ikke..

Uansett, du kan jo fint bestille fra sider som GameZone osv.. Klart det blir ikke helt det samme som å bestille fra Absoluttspill.no som er Norges beste sted for kjøp av spill, men du får da lett tak i en Collector's Edition hvert fall :)

Du kan jo også gå innom EBGames å avholde en, eller bestille fra andre nettsider.

Ønsker du en Rhino mount så kan du vurdere å bestille fra Play.com

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...