Manx Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Tror ikke det er et veldig stort problem, det står Collector's Edition men ingenting om begrenset opplag. Så alle som har bestilt får nok det de har bestilt... Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Når de spurte Funcom hvor mange CE de ville få, ble de fortalt "Så mange dere klarer å selge". Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 @LunarPoet: Når du sier "de spurte" hvem er dette? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Folka bak Absolutt Spill (Eller i det minste en lignende side). Trodde det var i denne tråden noen nevnte det. Endret 13. april 2008 av LunarPoet Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Er det den 17. Mai vi kan begynne å laste det ned? Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Neeeeeiiiiii... CE Edition er utsolgt fra Absoluttspill.no jeg som skulle bestille i morra :@.. NEEEEIIII Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Uff da... det var jo synd... *host*eid*host* Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 fu:( jeg hater foreldre som ikke klarer å betale meg pengene de skylder meg !!! :@ Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Kan du ikke bare prøve å bestille fra en annen side? Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 joa, men Absoluttspill virket så enkelt og alt Men får vel gjøre det Serr så typisk 2 timer igjen på skolen å dritt dag:( Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Fikk en mail anngående orderen min idag (bestillte i helga) "Kommentar til din ordre: Takker for din forhåndsbestilling. Vi kommer til å gjøre det vi kan for at spillet skal være framme på release. Vi forholder oss til at leveringstidene til posten blir holdt og at leverandøren kan levere i tide. Håper du blir fornøyd." Lurer på om jeg får den før release date i hele tatt, jeg bestilte jo før de hadde "utsolgt" så håper det. Lenke til kommentar
JGR Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Ahh! Jeg og hadde tenkt å bestille fra Absoluttspill :/ Skjønner ikke hvorfor jeg ikke gjorde det før.. Jaja, hva tror dere om å bestille fra Platekompaniet? Ser ut til at de fremdeles har det "på lager" til en rimelig penge. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 hmpf forsatt ikke fått mail fra absosluttspill, sendte mail og spørre om de ville få inn flere Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 satt vel egentlig bare å venta på dette skulle skje. de kan no ikke ha evig med CE. det vi le vært litt trist. for CE skal vel være litt begrenset eller?! Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 satt vel egentlig bare å venta på dette skulle skje. de kan no ikke ha evig med CE. det vile vært litt trist. for CE skal vel være litt begrenset eller?! LE (limited edition) skal være begrenset. Alle som forhåndsbestiller burde få CE. Det er etter release de er begrenset. Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 De som går tomme har vel bestilt et visst antall tidlig da. Sikkert ikke mulig å etterbestille siden det er en CE. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 serr skuffet nå Kan banne på at jeg har lest at Absoluttspill ville ha nok til alle Så skjer dette! Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Ikke depp for ingenting, du får nok garantert tak i en CE om det er så viktig. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Mener også at jeg har lest at absoluttspill uttale at de skulle ha tilgang på så mange som måtte behøves. Det leste jeg vell i denne tråden, men hvor vedkommende som postet det har fått det fra aner jeg jo ikke.. Uansett, du kan jo fint bestille fra sider som GameZone osv.. Klart det blir ikke helt det samme som å bestille fra Absoluttspill.no som er Norges beste sted for kjøp av spill, men du får da lett tak i en Collector's Edition hvert fall Du kan jo også gå innom EBGames å avholde en, eller bestille fra andre nettsider. Ønsker du en Rhino mount så kan du vurdere å bestille fra Play.com Lenke til kommentar
binko Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Jeg har lett mange steder, men de fleste stedene er utsolgt.. Får ikke ro i kroppen før CE er i boks, bokstavelig talt.. Nei, slutte å tøyse nå. Send meg PM hvis du har link til side med CE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå