binko Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Var nok ironi i mitt innlegg... ;D Det jeg frykter nå er forsinkelser fra nettbutikker. Er så ALTFOR typisk, "yey spillet kommer i dag", men butikken er tom osvosv etc2k.. Worries! All worries! Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Et kjapt AOC spørsmål fra meg. Må man betale en sum i måneden for å spille slik som WOW? Eller er det en engangsavgift? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Hver måned, ca100kr. Kommer ikke unna det om du vil ha et godt produkt IMO. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Jeg kunne godt ha betalt 200kr måneden om AoC leverer varene ved release, krysser fingrene. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Ok, hvor lang spilletid har man når man kjøper spillet? Tenker på Collectors Edition. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 samme som vanlig, 30 dager. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Og så får vel du i tillegg en headstart på 3 dager eller noe slikt om jeg ikke tar feil? Men dette er sikkert innenfor den 1 måned perioden da. Endret 29. mars 2008 av Erasus Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Selvsagt teller ikke det innenfor de 30dagene, du får jo en helt egen serial for headstarten til og med Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Jo du får det. Vil prøve ut spillet før jeg kjøper det. Noen som kjøper CE og kan gi en slik "prøv spillet i x dager kupong"? Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 man får med 5 i CE, så er nok noen som kan avse en i slutten av mai Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Gikk innom EB-games her om dagen og forhåndsbestilte Collectors Edition, og jeg oppga navnet mitt og telefon-nummeret mitt. Jeg fikk en verifiseringslapp, men hvordan får jeg keyen som gir meg tre dagers forsprang, og hvordan "leverer" funcom tingene til meg? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Går innom igjen senere, eventuelt ringer til butikken du var hos. Forhåpentligvis kommer Spilloraklet, AoC forumets egen ebgames ansatte, til å gi oss et lite hint om når vi burde/kan hente nøkkelen vår. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Må vi virkelig gå til butikken å hente nøkkelen? Det er en liten nedtur for meg og kompisen min, da vi ikke bor så alt for nærme EBGames og ikke har sertifikatet. Litt frustrerende å måtte karre seg til EBGames bare for å hente denne nøkkelen, for så å gå hjem igjen, for deretter jaggu måtte gå tilbake og hente Collector's Edition noen dager senere igjen Kan de ikke lese opp nøkkelen per telefon, eller sende den på e-mail? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Må vi virkelig gå til butikken å hente nøkkelen? Det er en liten nedtur for meg og kompisen min, da vi ikke bor så alt for nærme EBGames og ikke har sertifikatet. Litt frustrerende å måtte karre seg til EBGames bare for å hente denne nøkkelen, for så å gå hjem igjen, for deretter jaggu måtte gå tilbake og hente Collector's Edition noen dager senere igjen Kan de ikke lese opp nøkkelen per telefon, eller sende den på e-mail? Jo, antageligvis går sikkert det. Satser på det selv hvertfall Selv om jeg har lappen og bil så tare meg en god stund å hente den nøkkelen. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Må vi virkelig gå til butikken å hente nøkkelen? Det er en liten nedtur for meg og kompisen min, da vi ikke bor så alt for nærme EBGames og ikke har sertifikatet. Litt frustrerende å måtte karre seg til EBGames bare for å hente denne nøkkelen, for så å gå hjem igjen, for deretter jaggu måtte gå tilbake og hente Collector's Edition noen dager senere igjen Kan de ikke lese opp nøkkelen per telefon, eller sende den på e-mail? Jo, antageligvis går sikkert det. Satser på det selv hvertfall Selv om jeg har lappen og bil så tare meg en god stund å hente den nøkkelen. håper virkelig at vi kan får den på mail.. siden det ikke er en EBgames butikk i hele møre og romsdal. (vertfall ikke i molde og eller kr.sund) Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 ... får den nok opplest over telefon. Det er ihvertfall det Spillorakelet sa når jeg spurte tidligere i denne tråden, eller en annen. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hvis jeg bestiller fra Absoluttspill.no, blir det mail da? Lenke til kommentar
JV Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hvis jeg bestiller fra Absoluttspill.no, blir det mail da? Jepp.. har fått dette bekreftet vha. absoluttspill.no's fantastiske kundeservice. (ikke ironisk en gang) Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Konge Da blir det beta testing på søndag for å se om det blir forhånds bestilling Lenke til kommentar
JV Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Som noen har påpekt tidligere (kanskje ikke i denne tråden. gidder ikke sjekke ), du må IKKE basere forhåndsbestillingen på en techtest. Du spiller på ett uferdig produkt. Du skal gjøre "kjedlige" tester for å hjelpe funcom med å ferdigstille produktet sitt til release. Jeg ville ha stolt på at spillet er bra og bestilt, evt. avbestilt til du får lest en eller flere omtaler av spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå