Gå til innhold

AoC Collector's Edition og preorder-kampanje!

Anbefalte innlegg

Oi det hadde jeg ikke tenkt på...

Men siden det er en norsk side, så burde det vel være den europeiske versjonen de selger? (Som LordjOX sier..)

En annen ting jeg lurer litt på. Er det noen tidsfrist man må pre-ordere spillet fra absoluttspill.no innen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oi det hadde jeg ikke tenkt på...

Men siden det er en norsk side, så burde det vel være den europeiske versjonen de selger? (Som LordjOX sier..)

En annen ting jeg lurer litt på. Er det noen tidsfrist man må pre-ordere spillet fra absoluttspill.no innen?

Både standard og collectors edition som selges på Ebgames butikker, samt norske nettbutikker her i landet som absoluttspill, gamezone, komplett osv er den europeiske utgaven :)

Når det gjelder tidsfrist så er det nok ingen, bortsett fra at du selvfølgelig må bestille før 20. Mai :)

Men det er klart, ce finnes bare i begrenset opplag, så de kan jo fort bli utsolgt

Lenke til kommentar

Serverne vil nok bli ganske så stresset, som kan resultere i mye rart :p

Men Funcom har vært så smarte at det meste du gjør på din vei opp til level 20 gjøres i en "natt-modus" som er "single-player", du har chatten, du kan snakke med de andre spillerne osv.. men oppdragene og det du bedriver er single-player så du slipper en horde av spillere som løper rundt å ødelegger og skaper lagg.

Du kan selvsagt når du måtte ønske bytte over til "dag-modus" og da være online hvor alle andre som holder på i dag-modus også er :)

Et genialt trekk av Funcom etter min mening!

Etter level 20 så forsvinner muligheten for natt / dag modus, da er det bare mmo som gjelder, og da vil natt og dag være synkronisert med server tiden

Lenke til kommentar

Noen som sier at du kan betale 40kr så får du laste ned 6 dager før og spilt 3dager før release. Noen som kan bekrefte/avkrefte det?

Syntes det høres litt for godt ut til at det er sant. Siden jeg kjøpte på ebgames, så er jo jo litt utsatt for "ikke få spille før den 23mai"-syndromet.

Lenke til kommentar
Noen som sier at du kan betale 40kr så får du laste ned 6 dager før og spilt 3dager før release. Noen som kan bekrefte/avkrefte det?

Syntes det høres litt for godt ut til at det er sant. Siden jeg kjøpte på ebgames, så er jo jo litt utsatt for "ikke få spille før den 23mai"-syndromet.

EBGames/Gamestop får selvsagt også disse kodene som nettbutikkene får.

Forskjellen blir vel at du må hente koden i butikken eller få den opplest over telefon..

Lenke til kommentar

Helt eksremt tungvint..

Du skal altså laste ned en fil på 15(!) GB for å spille spillet i TRE dager, før du bare kan fjerne hele greia fordi du da får CD`en/DVD`en som man da må ha for å spille det etter 23.

FLOTT SYSTEM, FUNCOM!

EDIT: Da vet jeg ikke om jeg vil bruke 100KR ekstra for å kun få en ring som gir 2%XP og 3% stamina, og en kappe som gir deg... GRATIS drinks i taverns! Og en RÅTØFF MOUNT!!!

Nei, vet ikke det as.

Endret av Binko
Lenke til kommentar

Nei, gjorde ikke det... :wee:

Hallo daah. Man leser jo bare førsteinnlegget og vet at man kan alt!

Men hva skjedde med det oppsettet de først hadde? Kunne vel bare beholdt det sånn i stedet? Oo

UANSETT, nå er det ikke lenge til spillet kommer! *glede seg*

Lenke til kommentar
Helt eksremt tungvint..

Du skal altså laste ned en fil på 15(!) GB for å spille spillet i TRE dager, før du bare kan fjerne hele greia fordi du da får CD`en/DVD`en som man da må ha for å spille det etter 23.

FLOTT SYSTEM, FUNCOM!

EDIT: Da vet jeg ikke om jeg vil bruke 100KR ekstra for å kun få en ring som gir 2%XP og 3% stamina, og en kappe som gir deg... GRATIS drinks i taverns! Og en RÅTØFF MOUNT!!!

Nei, vet ikke det as.

Størrelsen blir ikke et problem, de legger det nok ut for nedlasting lenge før serverne åpnes. Og etter all sannsynlighet er det bare snakk om noen få filer fra DVD-en for å kunne kjøre spillet, med tanke på hvordan bla. Blizzard gjorde det med oppdatering fra beta-klient til release.

De 100 kronene gir deg også en eksklusiv utgave, masse fysisk materiale og muligheten til å raskt installere spillet på andre PC-er i ettertid.

Endret av Loeve
Lenke til kommentar

Nei, vet ikke det as.

vet ikke om det var ironi eller ei.. men er vel ganske mye for pengene. for meg var valget enkelt vertfall.

Lenke til kommentar
Enig der MysticoN. En smal hundrings for så mye + 3 dagers forsprang er et utrolig tilbud.

Men tydeligvis krever enkelte ferdig levlet char og det som er. :p

ja, for meg var det ikke et valg engang. hadde nok godt for CE selv om de ikke var med noe ingame items, siden jeg er en conan fan.. eller var, klarer ikke å lese conan i farger :/

kjøper ikke så mange pc spill at det gjør noe, så å bruke 600 kr på AOC er ikke noe problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...