r2d290 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hallo Fikk netopp meldinga "Hey du, sjekk ut det bilde her <3" på msn fra en kontakt som tidligere har sent meg samme melding det som var så rart, var at det ikke følgte med noen link denne gangen :S Hva tror dere dette har seg? Det har ikke blitt gjort noen forsøk på å fjerne viruset enda... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Helt sikkert en som skulle spøke litt med deg. Mange kompiser som driver å gjør det på meg for tiden fordi de vet at jeg hjelper folk med sånt. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) kan være, men jeg tviler litt... den ble sendt til fettern min samtidig (fra samme kilde), og det tviler jeg på at hun ville ha gjort sånn helt uten videre. Men, det er jo en logisk forklaring... skal spørre henne litt ut :/ edit: ingen andre som har fått akurat denne beskjeden "Hey du, sjekk ut det bilde her <3"? Endret 24. januar 2008 av r2d290 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå