Nervetattoo Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Teleporterings-thriller av Doug Liman. Se videoen Lenke til kommentar
O.J Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Lukter middelmådig film lang vei. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Den ser nervepirrende ut. kanskje den blir like bra som The Butterfly Effect http://www.imdb.com/title/tt0289879/ Det hadde vært kos. Men det ser nok ut til at det blir vel mye Action. Lenke til kommentar
Rhythm Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Denne kan jo bli ganske bra. Konseptet virker rått, men kan veeeeldig fort gå feil vei. Kan jo bli ganske spennende med tanke på at den kommer fra samme director som Boune Identity og Mr and Mrs Smith. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg tror den blir middelmådig, men håper at den blir bra. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 skal nok se filmen når den kommer ut på dvd, ser ikke ut til å være en film jeg må se med engang Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Denne tror jeg skal se på kino. Spennende konsept, og to skuespillere jeg har sansen for ! Endelig har Billy Elliot vokst opp, og blitt en seriøs skuespiller. Endret 24. januar 2008 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Ser lett hvordan denne filmen går. Forutsigbar middels film. Sluttscenen i de ruinene/steingreiene er sikkert der det avgjøres, og det gode vinner som alltid. Sikkert ei dame han får også. Ideen er bra, men utifra de trailerene jeg har sett virker det dårlig. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Ser lett hvordan denne filmen går. Forutsigbar middels film. Sluttscenen i de ruinene/steingreiene er sikkert der det avgjøres, og det gode vinner som alltid. Sikkert ei dame han får også. Ideen er bra, men utifra de trailerene jeg har sett virker det dårlig. Jepp du har nok rett antar jeg Synd men slik er det Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jøss, den kommer faktisk i Norge nesten samtidig som USA (én dag etter) Ut ifra traileren virker den veldig fet, syns dog de viste altfor mye. Som andre sier, så har denne et enormt potensial, men kommer mest sannsynlig til å "faile" som en stor film, og ender dermed opp som en film man blir skuffet over ;\ jeje Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Har troa på denne filmen. Klart, det kan hende den ikke blir like gjennomført som den fortjener med et slikt konsept, men jeg tror uansett at underholdningsverdien vil bli skyhøy. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Kan virke som en kjekk film skal se den. Innlegg nr. 1000! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg