Mildir Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hei, som emnetittelen sier, så har jeg ikke fått innkalling til sesjon! Blir 19 i år, og alle mine kompiser har blitt innkalt, har jeg rett og slett bare blitt glemt eller finnes det noen årsaker som gjør at man ikke blir innkalt? I og med at jeg har veldig lyst til å tjenestegjøre i sjøforsvaret så syntes jeg at det ble på tide å ta saken i egne hender, og lurer på om det er noen plass jeg kan ta kontakt og eventuelt purre litt? Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 hmm, du skulle jo ha fått det da du var 18 har du fått brevet om at du er innrullert da? dvs at Forsvaret har hentet personsopplysninger om deg du kan ihvertfall prøve å kontakte Vernepliktsverket tlf: 61 10 36 99 email: [email protected] hvis du virkelig vil inn så burde det ikke være noe problem Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Nei, har ikke hørt noe som helst. Men takk for kontaktinfo, skal se om de kan få meg inn Lenke til kommentar
Rambob Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Enig, skal bli fun det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå