Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pent det der. Fine og spreke farger!

Ble litt tomt på sidene i header, og den grønne linja over menyen var også litt kjedelig.

Menyen var litt vanskelig å se, litt utydlig

Tror ikke jeg likte den blå linjen der heller ;)

Hvordan side skal det være da?

Lenke til kommentar

Blir så sinna når jeg ser "webdesignere" som bruker utdatert kode tabeller feil. Du må jo ha levd under en stein for å ikke ha fått med deg at det er feil.

Også ganske imponert over noen av de feilene folk klarer å få til!

Se for eksempel på quart.no siden, og netcom.no i opera! Menyen blir liksom feil!

EDIT: Er forøvrig menyen i "Min side" hos netcom som er bugga.

Også heller dårlig bruk av tittel-elementet :nei:

Endret av orsus
Lenke til kommentar
Litt ris og ros

Det er en side for en kamerat som er DJ, så siden skal presentere han som DJ, pluss at han skal legge ut sanger han lager på siden. Selve siden kommer nok til å være midtstilt, med fast høyde, med de grønne stripene repetert utover på hver side. Har oppdatert nå, fjernet den blå stripen, og også lagt til en mer tydelig hover på menyen. Føler at hele menyen ble lettere å se og lese etter at den blå stripen forsvant :)

Lenke til kommentar

Det kommer jo bare av at Photoshop ikke akkurat egner seg best til tekst-redigering ;) Bokstavene kommer nok til å ligge med toppen på samme linje som resten av teksten, altså kommer jeg til å floate den mot venstre, slik at innholdet legger seg rundt. Om jeg i det hele tatt kommer til å ha teksten sånn vet jeg ikke. Får høre hva kameraten min sier :)

Lenke til kommentar
Noen som veit om et cms der en blottet for kunskaper rundt data kan klare og skrive inlegg, og laste opp bilder?

Sjansen for at personen klarer å bruke et ftp program er liten.

Cutenews.

Synes det er det _enkleste_ å bruke, selv om det har noen bugger. Har selv satt opp en versjon til flere "total-noober", med stort hell. Du må nok likevel modifisere koden litt for å få rett kode. På en versjon jeg satte opp, har jeg blant annet gjort om på alle kodene som Cutenews setter inn, og lagt til funksjoner for blant annet automatisk resize av bilder.

Om det er ønskelig, kan jeg sikkert prøve å ordne den versjonen til deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...