Cucum(r) Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Google attempting to patent RSS advertising? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Pent det der. Fine og spreke farger! Ble litt tomt på sidene i header, og den grønne linja over menyen var også litt kjedelig. Menyen var litt vanskelig å se, litt utydlig Tror ikke jeg likte den blå linjen der heller Hvordan side skal det være da? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Douglas Bowman har oppdatert `Throwing Tables Out The Window`: Still Throwing Tables Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) Blir så sinna når jeg ser "webdesignere" som bruker utdatert kode tabeller feil. Du må jo ha levd under en stein for å ikke ha fått med deg at det er feil. Også ganske imponert over noen av de feilene folk klarer å få til! Se for eksempel på quart.no siden, og netcom.no i opera! Menyen blir liksom feil! EDIT: Er forøvrig menyen i "Min side" hos netcom som er bugga. Også heller dårlig bruk av tittel-elementet Endret 29. juli 2005 av orsus Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Litt ris og ros Det er en side for en kamerat som er DJ, så siden skal presentere han som DJ, pluss at han skal legge ut sanger han lager på siden. Selve siden kommer nok til å være midtstilt, med fast høyde, med de grønne stripene repetert utover på hver side. Har oppdatert nå, fjernet den blå stripen, og også lagt til en mer tydelig hover på menyen. Føler at hele menyen ble lettere å se og lese etter at den blå stripen forsvant Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Jibba: Tittet så vidt på siden, og det er klin umulig å lese hva som står på menyknappene på laptopen min. Kontrast mann, kontrast! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Okai, bedre nå? http://dev.beyond-sanity.com/DFM/design3Contrast.png Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Jepp Ellers er det litt for lite mellomrom mellom den store L-en og resten av teksten. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Det kommer jo bare av at Photoshop ikke akkurat egner seg best til tekst-redigering Bokstavene kommer nok til å ligge med toppen på samme linje som resten av teksten, altså kommer jeg til å floate den mot venstre, slik at innholdet legger seg rundt. Om jeg i det hele tatt kommer til å ha teksten sånn vet jeg ikke. Får høre hva kameraten min sier Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Noen som veit om et cms der en blottet for kunskaper rundt data kan klare og skrive inlegg, og laste opp bilder? Sjansen for at personen klarer å bruke et ftp program er liten. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Noen som veit om et cms der en blottet for kunskaper rundt data kan klare og skrive inlegg, og laste opp bilder?Sjansen for at personen klarer å bruke et ftp program er liten. Cutenews. Synes det er det _enkleste_ å bruke, selv om det har noen bugger. Har selv satt opp en versjon til flere "total-noober", med stort hell. Du må nok likevel modifisere koden litt for å få rett kode. På en versjon jeg satte opp, har jeg blant annet gjort om på alle kodene som Cutenews setter inn, og lagt til funksjoner for blant annet automatisk resize av bilder. Om det er ønskelig, kan jeg sikkert prøve å ordne den versjonen til deg. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Kan du ikke lage en "noob-pack" til allmenheten? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Kan du ikke lage en "noob-pack" til allmenheten? Så tilpassa er den vel ikke enda. Noen provisoriske løsninger er valgt, det skal jeg innrømme. Det må i tilfelle bli en gang i fremtiden.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Du Mikael, tør jeg forresten spørre hvordan det gikk med den Kongespill-saken? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Du Mikael, tør jeg forresten spørre hvordan det gikk med den Kongespill-saken? Den ser ut til å ha løst seg, heldigvis. Det måtte noen trusler til, men det gikk til slutt. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Nå ble jeg nyskjerrig; hva er kongespill-saken? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Og akkurat der falt all form for religion i grus (IMO): Lake of ice found on Mars! Google Ranking Factors for SEO Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Hm, ikkje heilt sikker. Litt småfylleposting på gang her. Stikker på nachspiel, eg. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Hvordan får jeg A og B til å gå under header i PS? Har alle i forskjellige layers. Også hvordan gjør jeg at B slutter innenfor den rammen nederst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå