Pilot_ Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Hm, I see... Kan se om jeg finner på noe lurt. Bare min mening. Men om du skal prøve å hive på noe mer, ikke overdriv. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Yeah, vi får se hva det ender opp med. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Veldig bra, Flode Hva med et tre eller en sau/ku i midten av headeren? Lenke til kommentar
PT Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 en sau/ku i midten av headeren? Sau og ku! Bortsett fra den tomme headeren synes jeg du har gjort et ganske så bra arbeid. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Mange takk. Hehey, god ide, skal prøve å lage det når jeg orker å åpne ps. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Dette blir nok det endelige resultatet av det nye designet. Synspunkter? Forresten, noen som har en lur ide for hvordan jeg kan strekke div-en helt nederst til venstre? (den som inneholder usaklig tekst) 1. Designet ser lekkert ut, noe av det beste jeg har sett fra den kanten Jeg har likevel forslag til forbedringer: Det er altfor rom rundt teksten, prøv å øk marginen og line-height. Og hva med å bytte til en mer "firkantet" font som tahoma, verdana eller arial? Det er mulig det bare er jeg som har det synspunktet, men de "runde" bokstavene til trebuchet ms (deriblant "g") kan være et lite stilbrudd i forhold til de firkantete overskriftene 2. Legg div-en du prater om utenfor resten av innholdet, og legg til min-height: 100%; + en eventuell IE-hack. Da strekker den seg alltid helt ned. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 flodhest: Bare litt pirk: Ser penere ut om du har lik avstand mellom "innhold" og avsnittet under, og "webmaster" og avsnittet under. Dessuten ville jeg hatt litt mer space til venstre for bildet. Ellers meget pent Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Noen som vet hvordan man får kommentarene i Aj-fork 168 til å skifte farge på hver annet hver kommentar? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Er vel berre å kjøre en loop, det? Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Se på: http://nye.uweb.no/ Se der den reklame banneren skal være hva som står under. LOL Hehe, funker kun for folk som har reklame blokker da. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Se på: http://nye.uweb.no/ Se der den reklame banneren skal være hva som står under. LOL Hehe, funker kun for folk som har reklame blokker da. Hehe, nice. Må si meg uenig, tho Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Er vel berre å kjøre en loop, det? hvordan da tenker du på? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 http://www.google.com/search?q=alternating+rows+php Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Noen som vet hvordan man får kommentarene i Aj-fork 168 til å skifte farge på hver annet hver kommentar? Hvis du ser i templateeditoren ser du at den finnes en templatetag som kan brukes til det formålet. {alternating} Prints either cn_news_odd or cn_news_even (use for css styling) Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Noen som vet hvordan man får kommentarene i Aj-fork 168 til å skifte farge på hver annet hver kommentar? Hvis du ser i templateeditoren ser du at den finnes en templatetag som kan brukes til det formålet. {alternating} Prints either cn_news_odd or cn_news_even (use for css styling) Hvordan fungerer dette i css? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Dette blir nok det endelige resultatet av det nye designet. Synspunkter? Forresten, noen som har en lur ide for hvordan jeg kan strekke div-en helt nederst til venstre? (den som inneholder usaklig tekst) 1. Designet ser lekkert ut, noe av det beste jeg har sett fra den kanten Jeg har likevel forslag til forbedringer: Det er altfor rom rundt teksten, prøv å øk marginen og line-height. Og hva med å bytte til en mer "firkantet" font som tahoma, verdana eller arial? Det er mulig det bare er jeg som har det synspunktet, men de "runde" bokstavene til trebuchet ms (deriblant "g") kan være et lite stilbrudd i forhold til de firkantete overskriftene 2. Legg div-en du prater om utenfor resten av innholdet, og legg til min-height: 100%; + en eventuell IE-hack. Da strekker den seg alltid helt ned. Mange takk for god kritikk. Skal se om jeg finner en passende font, og så blir det nok litt finpussing på teksten. Etter å ha lest innlegget ditt, gikk det opp for meg at Trebuchet ikke helt passet. <ingve>: Bare bra at du pirker. Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) Hvordan fungerer dette i css? Du skriver vel noe slikt som dette i template-greien: <p class="{alternating}">Woho!</p> CSS: .cn_news_even { background-color: #000; } .cn_news_odd { background-color: #FFF; } Endret 29. juli 2005 av PT Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Noen som har noen tips til hva som kan endres på denne siden? Har ikke fått tak i han jeg lager siden for, så vet ikke om han vi ha den slik, men den er i hvertfall en del bedre enn andre sider jeg har prøvd å lage for han... Er forresten et frivillig prosjekt, uten deadline, så om dette designet skrapes, har ikke det noe å si Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå