Jernlov Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 nettaviser har godt av litt whips & chains de har det Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 nettaviser har godt av litt whips & chains de har det Og med det menes? Hehe.. mulig det er jeg som ikke følger med... Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Hakke bøffa. Jeg koda og designa alt selv. Jeg likte den siden veldig godt, og ville lage noe lik den. Men jeg skal forandre den sånn snart da. Andre farger og noe annet enn bygninger. Men den er ikke bøffa. Alt er selv-lagd. Burde kanskje sagt at jeg ble inspirert, men trust me, stjal ingenting. Jeg har ikke stjelt noenting. Jeg har sett sida en gang, så laget den. Noen som la merke til det her, forresten? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 litt ris på stompen på en litt grovere og hardere måte. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Har sendt masse mail til VG nett og klaget på deres usselige design. De beklaget seg masse, og kom med en rekke unnskyldninger. (edit, sucky formulering?) De var tydeligvis klar over dette. ... Deretter gikk jeg over til DB, som har giddet å oppdatere typografien. VG = Times New Roman, og uansett hvor god den fonten er, kommer den ikke unna å være vederstyggelig! Endret 28. juli 2005 av Jonas Drange Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Jeg gidder ikke lage tråd om dette, så litt feedback her, ville vært kjekt! Siden er til et bergensband. Jeg tror jeg lager den for 0,-, så vær like lite kresen som meg. Tho, jeg føler det mangler en farge, eller et eller annet. Ikke akkurat så originalt, men 0,-. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Jonas: Følte at den siden ble litt "uklar" på en måte. Savner litt kontraster, noe som skiller seg ut. Btw, hvilket ftp-program bør jeg bruke når ikke smart ftp fungerer? Endret 28. juli 2005 av flodhest Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Det følte jeg også. Du må reinstallere Smart FTP. Kan jobbe mer med siden over helgen. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Setup-fila fungerte ikke, men jeg lastet ned på nytt, og av en eller annen grunn fungerte det. Så da får jeg vel lagt ut det nye designet i natt. Lenke til kommentar
resol Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Jeg gidder ikke lage tråd om dette, så litt feedback her, ville vært kjekt! Siden er til et bergensband. Jeg tror jeg lager den for 0,-, så vær like lite kresen som meg. Tho, jeg føler det mangler en farge, eller et eller annet. Ikke akkurat så originalt, men 0,-. Hva slags musikk? Så greit ut, men liker bedre å se den som html utgave, og gi tlbakemelding da.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Kjapt spm: http://www.technicalart.net/ "Hover" er nå satt til at teksten får hvit farge rundt seg. Noen som vet hvordan denne hvite stripa kan gå over hele DIV'en?(166px) Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 prøvd med display:block? Kunne du utdype det litt? Lenke til kommentar
resol Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 ja sett display:block; på li a, eller li a hover (feks) ul#menu li a:hover { width: 166px; list-style: none; background-color: #fff; display:block; Den gjore så hele diven ble fylt, men det ble ganske fucka, men du kan ihvertfall prøve deg litt frem med det Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 ja sett display:block; på li a, eller li a hover (feks) ul#menu li a:hover { width: 166px; list-style: none; background-color: #fff; display:block; Den gjore så hele diven ble fylt, men det ble ganske fucka, men du kan ihvertfall prøve deg litt frem med det Takk takk Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Dette blir nok det endelige resultatet av det nye designet. Synspunkter? Forresten, noen som har en lur ide for hvordan jeg kan strekke div-en helt nederst til venstre? (den som inneholder usaklig tekst) Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Dette blir nok det endelige resultatet av det nye designet. Synspunkter? Forresten, noen som har en lur ide for hvordan jeg kan strekke div-en helt nederst til venstre? (den som inneholder usaklig tekst) Ganske pent og unikt Føler kanskje at headeren ble litt tom. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 pent og unikt Smooth, da har jeg oppnåd noe av målet mitt. Personlig synes jeg det er litt deilig at det er tomt i headeren, ettersom det er så mye grafikk til venstre. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 pent og unikt Smooth, da har jeg oppnåd noe av målet mitt. Personlig synes jeg det er litt deilig at det er tomt i headeren, ettersom det er så mye grafikk til venstre. Det er vell egentlig det som gjør den så "kjedelig". Det til venstre er så "mye mer" enn headeren. Hvis du skjønner Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Hm, I see... Kan se om jeg finner på noe lurt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå