Cucum(r) Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 har ikke cola vettu Du og den "colaen" din. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 mhm. Unnskyld for alle jeg har berørt på en vond måte, Jeg skammer meg veldig og håper dere med tiden kan godta en unnskyldning Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Så sier vi oss ferdig med denne "diskusjonen", ok? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Nei. Derfor vi har krig i verden Trur Domodyret har veeeldig lyst på en liten klem jeg Endret 28. juli 2005 av skate4life Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Trenger XP 2 med SP2 og at xp er validated, geniune.Jeg har ikke orka og testa, geniune meg her og geniune her. Min var visst genuine. Selv om den overhodet ikke burde være det EDIT: Oki, up and running. Virker kjapp på renderingen i hvert fall. Men fysj og uff så stygt GUI med Win2000-theme :| Endret 28. juli 2005 av Loomy Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 mhm. Unnskyld for alle jeg har berørt på en vond måte, Jeg skammer meg veldig og håper dere med tiden kan godta en unnskyldning Tipper folk hadde godtatt en 13 dagers frivillig forumban.. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Jippi! En hel side med off-topic :!: http://archive.pirated-sites.com/ - gud hvor mange kron-idioter det finnes der ute. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 http://archive.pirated-sites.com/ - gud hvor mange kron-idioter det finnes der ute. Hehe, du kan så si.. Varianter! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Uff da, trist at så mange stjeler design... Håper de får svi på pungen. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Fatter ikke hvorfor folk i det hele tatt gidder å stjele noe andre har laget, for å gjøre det til sitt eget... Hva er gleden i det egentlig? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Spør Uranus. Edit: For de som ikke husker episoden: Uranus' design vs. CSS Zen Gardens design. Hakke bøffa. Jeg koda og designa alt selv. Jeg likte den siden veldig godt, og ville lage noe lik den. Men jeg skal forandre den sånn snart da. Andre farger og noe annet enn bygninger. Men den er ikke bøffa. Alt er selv-lagd. Burde kanskje sagt at jeg ble inspirert, men trust me, stjal ingenting. Jeg har ikke stjelt noenting. Jeg har sett sida en gang, så laget den. Endret 28. juli 2005 av drange_net Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Hehe.. Trenger ikke nevne navn, har fått med meg den episoden ja.. Ikke helt heldig akkurat... Edit: Tror det er mange som sliter med å lage en skille mellom inspirasjon og tilnærmet lik kopiering.. Endret 28. juli 2005 av OShea Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Ueland: Det var ikke personuthenging! Det var kun referering Og sitering Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Ueland: Det var ikke personuthenging! Det var kun referering Og sitering Ueland? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Ueland: Det var ikke personuthenging! Det var kun referering Og sitering Ueland? Tor Henning Ueland leste i tråden for kort tid siden. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Trodde han hadde skrevet feil skjønner du, for det virket som om det var skrevet til meg Men da skjønner jeg vettu! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Trodde han hadde skrevet feil skjønner du, for det virket som om det var skrevet til meg Men da skjønner jeg vettu! Oshea = Ueland? Tja, nesten iallefall... Nok Off Topic fra meg nå. Er det bare jeg som irriterer meg over den fantastisk dårlige designen mange nettaviser har? Tenker spesielt på hvordan reklamen er. Reklamen er gjerne i all verdens farger, og tar vekk konsentrasjonen fra teksten. Takk gud for Adblock. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Fatter ikke hvorfor folk i det hele tatt gidder å stjele noe andre har laget, for å gjøre det til sitt eget... Hva er gleden i det egentlig? Billig. Liten sannsynlighet for å bli tatt. Lite arbeid. Være ulydig. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Nei, er jo forbløffende likt Jepp, det er ikke få ganger jeg har undret meg over disse nettavisene og hvordan de har prioritert utseende sitt... Tror mange har lagt vekk på å gjøre det så enkelt som mulig, og med reklamen på plass, håper de kanskje på å "sprite opp" siden litt mer... Ikke vet jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå