Jernlov Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) du kan jo gå inn på kontrollpanel og gå på Innstillinger For Region Og Språk og endre til engelsk der, husker jeg måtte endre den til Australia for å spille en NFSU (ikke lovlig) Endret 28. juli 2005 av skate4life Lenke til kommentar
PT Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 du kan jo gå inn på kontrollpanel og gå på Innstillinger For Region Og Språk og endre til engelsk der, husker jeg måtte endre den til Australia for å spille en NFSU (ikke lovlig) Nah.. Funker ikke Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 En norsk versjon av Windows er og blir en norsk versjon, og en engelsk versjon er og blir en engelsk versjon. Jeg vet ikke hvordan man kan komme seg rundt språksperren, men uansett om jeg hadde visst det ville jeg ikke sagt det. Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 En norsk versjon av Windows er og blir en norsk versjon, og en engelsk versjon er og blir en engelsk versjon. Jeg vet ikke hvordan man kan komme seg rundt språksperren, men uansett om jeg hadde visst det ville jeg ikke sagt det. World Police Lenke til kommentar
PT Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 En norsk versjon av Windows er og blir en norsk versjon, og en engelsk versjon er og blir en engelsk versjon. Jeg vet ikke hvordan man kan komme seg rundt språksperren, men uansett om jeg hadde visst det ville jeg ikke sagt det. Dust Jaja, jeg får nøye meg med diverse screenshots. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Kommer vel en mer åpen beta2 snart? Lenke til kommentar
PT Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Kommer vel en mer åpen beta2 snart? Tipper den også kun blir for engelsk XP.. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Denne må jeg få tak i, når den kommer til alle språkversjoner Don't do spam Forresten, så sto jeg på teoriprøven idag. 27 av 27 mulige feil Endret 28. juli 2005 av Domodyret Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Denne må jeg få tak i, når den kommer til alle språkversjonerDon't do spam Forresten, så sto jeg på teoriprøven idag. 27 av 27 mulige feil <bergensk uttrykk> Grattis med gullhår i ræven! </bergensk uttrykk> Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 <utrykk i det hele tatt> Faen du har gullhår i ræva </utrykk i det hele tatt> Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Jippi. Enda en sjåfør som får angst i hver rundkjøring. :!: Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Haha sant det, lurer på åssen oppkjøringa blir - men det er en stund til. Ontopic: Er vel bedre i HTML og CSS enn til å kjøre bil Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) <riksveg> <rundkjøring retning="høyre" vikeplikt="venstre"> <felt> <venstre>Du skal helt rundt, eller rett fram, sett at det er mulig!</venstre> <høyre>Du skal til høyre eller rett frem.</høyre> </felt> </rundkjøring> </riksveg> Endret 28. juli 2005 av Jonas Drange Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 1. Tipper du må inn med noe JavaScript der siden det er førstemann til mølla-prinsippet.. <rundkjøring retning="høyre" vikeplikt="allObjects"> 2. Å ligge innerst (venstre) betyr at du skal til venstre eller helt rundt, ikke rett frem (mener jeg). Skal du rett frem, skal du ligge ytterst, med mindre annet er signalisert via skilt eller i kjørefeltet. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Haha, forresten så tror jeg testen ble kjørt på IE 6.0 eller 5.5 i full-view (F11). De hadde bare stilt inn på LCD'en at man ikke kunne føre musa langt nok opp. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Var testen i Flash? Nei. Mener vi kjører egne programmer for teorieksamen. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Så iallefall ut som IE, med sin scrollbar selv om den var innaktiv Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Så iallefall ut som IE, med sin scrollbar selv om den var innaktiv IE sin scrollbar er vel Windows sin standardbar..? IE hadde vel ikke vært spesielt trygt, akkurat. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Hvis det var IE i fullskjermmodus, og skriptene var skrevet i JS, så er ikke testen spesielt trygg nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå