Arve Systad Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) okei, fikser det i morra - stengt ned PS for kvelden trur eg.. skal snart legge meg... Må nesten sove litt på en OK menyløsning.. Prøvde å fortsette samme stilen som i header, men det var litt vanskelig med så mange menyvalg lissom lissom lissom... Endret 22. februar 2004 av arve87 Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 skal snart legge meg... God ide. Natta. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 /me kan ikke legge meg enda, må skrive en biografi om Thor Heyerdahl. Skole stinker! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 Ferie er digg driver og setter opp server for gjestebok! tar sin tid det... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 Bioen er ferdig, og jeg legger meg nå. Skal på skolen i morgen, siden jeg ikke har ferie. (bare dere på østlandet, det?) Anyway: Jeg har ferie om en uke, så da er dere på skolen mens jeg sitter å digger i DW... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 Ja, det er nok bare østlandet som har ferie nå... jeg sitter aldri i DW uansett, så for meg så er det ikke noe stort tap Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 Ja, det er nok bare østlandet som har ferie nå... jeg sitter aldri i DW uansett, så for meg så er det ikke noe stort tap /me digger ihvertfall DW... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 Wohoi... kjeda meg nå, laget en liten speedpaint 15 minutter, Photoshop. "I've seen ze light, i zwear Kommandant Herlflicken!!!" Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) Ze nice HalTan! Endret 22. februar 2004 av flodhest Lenke til kommentar
epsil Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Ze nice HalTan! «Ze» kunstner HalTan. Forresten, et lite spørsmål: Neste gang kan du vel lage noe mer lysbetont? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Ze nice HalTan! «Ze» kunstner HalTan. Weee. takker *huggles* (elns) Forresten, et lite spørsmål: Neste gang kan du vel lage noe mer lysbetont? Ironi? Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Whohoo @ HalTan, that was extraordinary incredible great eller noe Med "mousepen" så er vel mulighetene mange i photoshop skjønner jeg Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Nice work HalTan!!! den var nice! Forresten, et lite spørsmål: Neste gang kan du vel lage noe mer lysbetont? hva mente du med det?? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 (endret) weee Takk folkens! Slikt varmer! Så, hva er det med oss? Hvorfor blir man så produktiv om NATTA? Det ekke særlig praktisk Anyways, tok epsilon på ordet, og laget denne 15, maks 20 minutter frem og tilbake i photoshop (dette er GØY!) :fun: Skikkelig terapiiiiii!!! Endret 23. februar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 hehe... likte den andre bedre tho... denne ble liksom for rosa men det ser vanvittig kult ut med tegnebrett! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 hehe... likte den andre bedre tho... denne ble liksom for rosa men det ser vanvittig kult ut med tegnebrett! Åhjaaa.. stemmer det, dere er jo über fargenazier hele gjengen Rosa = gay? Eller rosa + naken mann = gay? :thumbsup: Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 HalTan... Har du en link til et sted hvor jeg kan laste ned kreativiteten din? En patch eller noe? Knaskens det du får til i hvert fall. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 (endret) Musikk! Alltid musikk! EDIT: Be cool, listen to Tool! Det var dagens siste ord for meg... NATTA! Endret 23. februar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 hehe... likte den andre bedre tho... denne ble liksom for rosa men det ser vanvittig kult ut med tegnebrett! Åhjaaa.. stemmer det, dere er jo über fargenazier hele gjengen Rosa = gay? Eller rosa + naken mann = gay? :thumbsup: Nei, jeg har ikke sagt at rosa er gay... har faktisk lagd et helt knall roda design som jeg ble ganske fornøyd med, men jeg gadd ikke å begynne å kode det Uansett, likte det jo, men (det er alltid ett men) jeg synes den ble _for_ rosa.. hvis du hadde prøvd å lage det i blått så hadde det vært snasent! Er det en naken mann??? jeg ser bare overkroppen.. inspirert av DanielP elns??? Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Så, hva er det med oss? Hvorfor blir man så produktiv om NATTA? Det ekke særlig praktisk Hehe, kanskje fordi det er mørkt, mindre elementer som forstyrrer rundt en. Man blir kanskje mer fokusert? Det siste bilde minne meg litt om en blodig-droid. Litt spesiell farge-kombo, litt sånn dreamish/aura opplegg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå