Marvil Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 *snufs* Fikk warn for å poste et 'støtende' bilde i denne morsomme trådenGidde å klage, eller skal jeg ta advarselen med strak rygg? Pft. Ta det som en mann. Har funnet ut at klaging ikke fører frem, de er jo hobbyna****** hele gjengen.. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 *snufs* Fikk warn for å poste et 'støtende' bilde i denne morsomme trådenGidde å klage, eller skal jeg ta advarselen med strak rygg? Pft. Ta det som en mann. Har funnet ut at klaging ikke fører frem, de er jo hobbyna****** hele gjengen.. Eg lurte faktisk en moderator til å fjerne 10% av meg. Eg posta litt OT i PHP-delen av forumet, så mr.admin følte for å straffe meg for dette. Da sendte eg han berre en PM der eg skreiv mykje tull som kanskje kunne misforståast som ei forklaring på innlegget mitt. Til svar fekk eg: "Ok, var sikkert en misforståelse. Warn fjernet." elns. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Hmm, kjøpte en sånn bordvifte på Elkjøp isted. Men når jeg plasserer den på PC-pulten ca. en halvmeter fra skjermen og slår den på begynner skjermbildet å dirre som besatt. Asså WTF? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Heh, og nå popper det pluttselig 10% opp igjen el? Snakket meg ut av endel warninger jeg også, men da jeg postet link til ftp'n, der ikke alt var 100% lovlig () ble det vanskligere, ikke dette forumet dog, her har jeg vært snill gutt Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Hmm, kjøpte en sånn bordvifte på Elkjøp isted. Men når jeg plasserer den på PC-pulten ca. en halvmeter fra skjermen og slår den på begynner skjermbildet å dirre som besatt. Asså WTF? Vifter danner magnetisk felt, så det er anbefalt å ha den minst 1 meter i fra skjerm/kabinet.. Har en svær en ved siden av meg som kjøler kabinettet nå på sommern.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Hmm, kjøpte en sånn bordvifte på Elkjøp isted. Men når jeg plasserer den på PC-pulten ca. en halvmeter fra skjermen og slår den på begynner skjermbildet å dirre som besatt. Asså WTF? Lurt på hvorfor PC-høyttalere er magnetisk skjermet? Nå vet du. EMP. EDIT: Marvil, din snik! og btw: du trenger ikke holde den unna kabinettet, PCen lager mer enn nok elektromagnetisme av seg selv. Endret 25. juli 2005 av jorgis Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Såpass Nåh, da har jeg og lært noe nytt Lenke til kommentar
resol Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) noen kom før meg Endret 25. juli 2005 av resol Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=448341 <- any ideas? Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Liker egentlig fyrtårnet bedre enn det stråhuset eller hva det nå er. Yeah, men stråhuset er beta-LoL-versjon. Bare VENT til jeg er ferdig, DU!11 Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Hva er tagen for liste-funksjonen i HTML? *skamme seg noe fryktelig* Det er år og dag siden sist jeg lagde web-sider, så ikke mobb. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Hva er tagen for liste-funksjonen i HTML? *skamme seg noe fryktelig* Listefunksjonen? Altså ei liste? OL eller UL. Eller tenkte du på SELECT-elementet relatert til FORM? <select name="select"> <option value="blah">Blah</option> <option value="foo">Foo</option> <option value="bar">Bar</option> </select> Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Hva er tagen for liste-funksjonen i HTML? *skamme seg noe fryktelig* Listefunksjonen? Altså ei liste? OL eller UL. Var det jeg mente ja. Takker. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Kan ikke noen snart lage et skikkelig bra gratis php-galleri? Med album, subalbum, kommentarer, thumbnails (+cache), og et skikkelig lettfattelig admin-panel med mulighet for å laste opp bilder? Har enda ikke funnet et eneste som jeg virkelig liker. Fant et, men det hadde et veldig rotete adminpanel og bugget mye. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Kan ikke noen snart lage et skikkelig bra gratis php-galleri? Etter å ta jobbet litt med Gallery har den tanken slått meg maange ganger.. Er det noen som har noen guider rundt fargevalg/themes til websider liggene? Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Kan ikke noen snart lage et skikkelig bra gratis php-galleri? Med album, subalbum, kommentarer, thumbnails (+cache), og et skikkelig lettfattelig admin-panel med mulighet for å laste opp bilder? Har enda ikke funnet et eneste som jeg virkelig liker. Fant et, men det hadde et veldig rotete adminpanel og bugget mye. Vet ikke om de fleste gallerier har dette med ingen av de jeg har prøvd har man hatt mulighet til å laste opp en hel zippet mappe med bilder. Jeg(etter min mening altså) syntes at det tungvindt å laste opp ett og ett bilde av gangen hvis jeg f.eks skal poste alle bildene fra en tur(som ofte kan bli opp til 100 bilder), jeg vet at på mange gallerier kan man browse flere bilder i forskjellige brows felter. Men det er iallefall noe jeg savner Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Enig! Har tenkt på det samme selv. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Å implementere en slik funksjon burde ikke ta lang tid, eller å la folk laste opp bilder via FTP, for eksempel. For meg virker det som om veldig mye av den PHP-baserte programvaren folk bruker ble laget på den tiden når PHP3 var kongen på haugen, og ryddig og logisk kode var et ukjent begrep. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Kan ikke noen snart lage et skikkelig bra gratis php-galleri? Med album, subalbum, kommentarer, thumbnails (+cache), og et skikkelig lettfattelig admin-panel med mulighet for å laste opp bilder? Har enda ikke funnet et eneste som jeg virkelig liker. Fant et, men det hadde et veldig rotete adminpanel og bugget mye. Coppermine? Bruker det sjøl ivertfall, og synest det er svært bra. Du kan ordne i kategorier, album, kommentère, stemme, og har et flott adminpanel. Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Sier meg enig med Arve. Bruker coppermine på Krast-sida, og jeg er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå