jorgis Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Temmelig gnøkket her, i hvert fall. Bruker Firefox 1.5a2 (Deer Park). Huset blir plassert ca. 150px for høyt, og det mangler noen tekstavsnitt. Hvilken res? Mangler tekstavsnitt...? Kunne jeg fått screen? 1600x1200 px Det så i hvert fall ut som det manglet et avsnitt, iom. at det er en subheader som ikke har noe tekst under seg helt nederst. Screen er vedlagt. Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Jeg holder på å lage et CMS og lurte på om noen vet av en gratis Online WYSIWYG Editor som jeg kan bruke. Bør helst skrive (X)HTML 1.0 valid. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Jeg holder på å lage et CMS og lurte på om noen vet av en gratis Online WYSIWYG Editor som jeg kan bruke. Bør helst skrive (X)HTML 1.0 valid. FCKeditor er løsningen. XHTML 1.0 valid, funker i de fleste browsere, kan gjøre stort sett alt. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 FCKeditor funker dårlig i opera though.. :/ men egentlig ingen WYSIWYG editorer som funker ordentlig i opera.. nærmeste er noen som bruker java-baserte løsninger for nettlesere de ikke støtter.. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Hva er Avant Browser? Så det i siggen til UberNabben, så det er kanskje ubern00b? Lenke til kommentar
PT Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Hva er Avant Browser? Så det i siggen til UberNabben, så det er kanskje ubern00b? What is Avant Browser? Avant Browser can be best described as a custom web browser application. Avant Browser is a standalone application designed to expand services provided by Microsoft Internet Explorer. Les for svarte! Is Avant Browser a secure browser? Yes, Avant Browser is secure. Since it's based on Internet Explorer, Avant Browser is as secure as Internet Explorer. Avant Browser supports all SSL secured websites. Avant Browser's encryption length is the same as Internet Explorer's. Litt selvmotsigende? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) http://badame.vse.cz/validator/ Really? Simple Syndication? <- Stakkars nordmann Endret 24. juli 2005 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Haha, folka bak Avant Browser har tydeligvis ikke peiling på sikkerhet :p Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Kommer an på hvordan man definerer sikkerhet. Avant-folkene mener vel at "sikker" = "SSL", noe som ikke er helt korrekt heller. Lenke til kommentar
bluet Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Wow, både "standalone" og "based on Internet Explorer". Hvordan klarer de det? Endret 25. juli 2005 av MS-DOS modus Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Wow, både "standalone" og "based on Internet Explorer". Hvordan klarer de det? Det finnes jo standalone-versjoner av IE også. Muligens ikke offisielle. Om du ikke mente hele innlegget ironisk/sarkastisk.. Endret 25. juli 2005 av Mikka Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Nevermind. Endret 25. juli 2005 av Marvil Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Jeje, da dro jeg en tur til indre Nord-Trøndelag. If I don't see you: Good day, good evening and good night! </Truman> Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Hmm.. kan ikke skjønne hvorfor v5 ikke funker i store oppløsninger. :S Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 jonas: kan ike se at den funker på mindre oppløsninger heller Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Huff, sant nok. Jeg tror jeg setter meg med denne igjen, igjennnn. Oppdaterer grafikken også. Forgjengeren, v4, får holde for now. Selv om den og bugger. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Du burde sette fyrtårnet fast nederst Nå er det en liten scroll (1280x1024) Opera 8.02 EDIT: Og i FF kommer den for langt opp. IE har den for langt ned igjen Endret 25. juli 2005 av orsus Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Det er rett og slett så sinnsykt frusrerende. :/ Men jeg gir ikke opp. Skal bare være litt brukerstøtte nå. Lenke til kommentar
PT Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Du burde sette fyrtårnet fast nederst Tommel opp for den. Liker egentlig fyrtårnet bedre enn det stråhuset eller hva det nå er. *snufs* Fikk warn for å poste et 'støtende' bilde i denne morsomme tråden Gidde å klage, eller skal jeg ta advarselen med strak rygg? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Da burde jo han som posta den første linken egentlig få warn da Dumt å klage, med mindre du har gode argumenter da, da blir de bare irritert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå