PT Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Mikka: Da synes jeg du skal mekke noe vektor-stil-greier. Elsker sånt. Og gjerne med noen fiffige ord attåt. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Mikka:Da synes jeg du skal mekke noe vektor-stil-greier. Elsker sånt. Og gjerne med noen fiffige ord attåt. Det var planen Får se om det kommer noe etter hvert. Lenke til kommentar
PT Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Jeg krever oppdateringer (med bilder) underveis i prosessen. Så det så. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Minner meg om 60 tallet det der. Veldig stillig egentlig. Men jeg synes header er litt for høy egentlig. 50tallet iallefall? Headerbildet ble dårlig ved kutting, dessverre. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Må bare fjærne index.html, for han har gjort om til php http://www.tor.designalized.com/ Synes header'n ble litt høy, og litt malplasert jeg faktisk... Får litt lyst til å scrolle lenger opp :\ Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 jeg likte det bedre når tapeten var lima fast altså når du scrolla så sattn så godt så Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Hvordan syns dere det går med bloggen min? Mangler bare undersider nå, så kan jeg begynne å skrive piss Begynner å ligne noe nå synes jeg, helt klart! Men synes det kanskje kan bli litt for stor avstand mellom overskriften på den første nyheten og menyen din, litt for mye tomrom hvis du skjønner... Har du testet med en annen farge på "les videre" linkene dine? Blir kanskje en anelse mye hvitt, eller? Får ikke helt bestemt meg... Ellers ser det meget bra ut synes jeg! Edit: Jeg likte også når du hadde fixed på bakgrunnen din Endret 24. juli 2005 av OShea Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Noen som kan gi meg noen ord om denne? Grafikken er litt beta enda. Teste den evt. i Opera og Konqueror? jonas v5 Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Det var vel ikke rettet meg, men steike; nå legger jeg inn et kontaktskjema på forsiden! Lenke til kommentar
PT Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Noen som kan gi meg noen ord om denne? Grafikken er litt beta enda. Teste den evt. i Opera og Konqueror? jonas v5 Helt føkket i både Opera 8.01 og Firefox 1.04. Screen på forespørsel EDIT: Og siden forandres _temmelig_ mye når JS deaktiveres. Endret 24. juli 2005 av PT Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Jeg vil gjerne se den føkket i FF 1.04! Screens hadde vært flotters edit: Får ikke annet resultat med !JavaScript heller... Seff forsvinner importeringen av fonten desyrel.ttf, men det er ikke så stor forandring? Endret 24. juli 2005 av Jonas Drange Lenke til kommentar
PT Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Jeg vil gjerne se den føkket i FF 1.04! Screens hadde vært flotters edit: Får ikke annet resultat med !JavaScript heller... Seff forsvinner importeringen av fonten desyrel.ttf, men det er ikke så stor forandring? Vel, den er ikke så føkket lengre Sikkert det skjema-greiene som ødela. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Ja... Gadd ikke konfigurere det nå. Hadde litt mye å drikke i går, og det har en tendens til å gjøre søndagen litt treg. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Temmelig gnøkket her, i hvert fall. Bruker Firefox 1.5a2 (Deer Park). Huset blir plassert ca. 150px for høyt, og det mangler noen tekstavsnitt. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Når har du tenkt å endre den bug'n på siden din jorgis? Mangler høyre kant i opera :\ Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Når har du tenkt å endre den bug'n på siden din jorgis?Mangler høyre kant i opera :\ Vel, jeg ser ingen griser fly enda, så akkurat det er litt usikkert. Egentlig så er det vel slik at jeg nå stort sett driter i siden min. Den er gammel, rotete, stygg og innholdsløs, så jeg kommer ikke til å gidde å fikse noe før jeg somler meg til å lage en ny. Lenke til kommentar
resol Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 nye webdesign siden min fin? Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Temmelig gnøkket her, i hvert fall. Bruker Firefox 1.5a2 (Deer Park). Huset blir plassert ca. 150px for høyt, og det mangler noen tekstavsnitt. Hvilken res? Mangler tekstavsnitt...? Kunne jeg fått screen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå