Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
orsus: nja, liker å mimre litt i gjengmentaliteten jeg føler pågår.

LoS against the mob. Gjenganger. Neimen seriøst, hvorfor er det så vanskelig å forstå at vi har til dels (jeg sier til dels, det hender faktisk vi er uenige, men da holder du kjeft) de samme meningene? Jeg mener, sånn er det sikkert i PHP-seksjonen også (eller hvor du poster mest), man er enig om at noe kode er bra og funksjonell og oversiktelig, og noe kode bare er unødvendig stor og kronglete og produserer et bittelite sluttprodukt som kun trengte brøkdelen av koden.

Håper du ikke forstår dette feil, det bare har seg slik (IMO) at stort sett hver gang du stikker hodet innom WDS, er det for å si noe negativt, isteden for at du kunne si hva du mener for å få motvekten i kritikken - som du tydeligvis mener mangler her i WDS. Det er faktisk så enkelt, istedenfor å klage kan du bidra med dine meninger.

Er ikke ute etter å starte noen krangel ellerno, bare prøver å forstå deg. God natt. :)

Lenke til kommentar
Bare skriv noe, moro med tekst óg.

Hvordan syns dere det går med bloggen min? Mangler bare undersider nå, så kan jeg begynne å skrive piss :)

Ojojoj! Synst det var kjempefint jeg var bare pittelitt irriterende når jeg trykte på menyknappen som var helt til venstre at det ble hover på annet en teksten.

Lenke til kommentar
Hvordan syns dere det går med bloggen min? Mangler bare undersider nå, så kan jeg begynne å skrive piss :)

Er det bare jeg som syns hoveren på menyen er litt rar? Jeg ville kanskje hatt det omvendt, slik at teksten ble mer tydelig ved :hover.

Men ellers ser det bra ut, liker fargene og headern.

Lenke til kommentar

Tor/Designalized: Hadde det ikke vært fint med noe mønster i det brune?Bare en anelse opasitet, slik at det ikke er _helt_ ensfarget.

Nytrøa: Oi, men ialledager :) Noen fra distriktet, jo. Som atpåtil spiller i Krast, som jeg har hørt om og sett live på noe utdanningsgreier på Tynset! Har såvidt hilst på ei i bandet også.. (Anne Linn?).

Endret av Mikka
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...