PT Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 En palme Nei seriøst, du kan jo alltids ta deg en tur på deviantart. Masse utrolig gode motiver der. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Hm, ja. Hadde vært gøy å lage motivet selv også. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Bare skriv noe, moro med tekst óg. Hvordan syns dere det går med bloggen min? Mangler bare undersider nå, så kan jeg begynne å skrive piss Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Har kjøpt ei "blank" tskjorte og sånn papir for å trykke på tskjorter. Kom til det punktet der jeg faktisk må finne på noe å ha på tskjorta, og her står jeg fast. Noen forslag? Et hjerte Lenke til kommentar
LoS Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 orsus: nja, liker å mimre litt i gjengmentaliteten jeg føler pågår. Mr.Berg: hei Marvil: ok, han er ikke hjemme før på tirsdag da. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Si hei til meg også da, LoS Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 orsus: nja, liker å mimre litt i gjengmentaliteten jeg føler pågår. LoS against the mob. Gjenganger. Neimen seriøst, hvorfor er det så vanskelig å forstå at vi har til dels (jeg sier til dels, det hender faktisk vi er uenige, men da holder du kjeft) de samme meningene? Jeg mener, sånn er det sikkert i PHP-seksjonen også (eller hvor du poster mest), man er enig om at noe kode er bra og funksjonell og oversiktelig, og noe kode bare er unødvendig stor og kronglete og produserer et bittelite sluttprodukt som kun trengte brøkdelen av koden. Håper du ikke forstår dette feil, det bare har seg slik (IMO) at stort sett hver gang du stikker hodet innom WDS, er det for å si noe negativt, isteden for at du kunne si hva du mener for å få motvekten i kritikken - som du tydeligvis mener mangler her i WDS. Det er faktisk så enkelt, istedenfor å klage kan du bidra med dine meninger. Er ikke ute etter å starte noen krangel ellerno, bare prøver å forstå deg. God natt. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) Oida Berg, ikke helt edru på den post'n? Mikka, ta en titt på http://tshirthell.com/, mye pent der Natta folkens! EDIT: btw: pleier å bli s¨n stygt blankt rundt der man stryker på bilder når man har sånn sett Kjedelig Endret 23. juli 2005 av orsus Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Bare skriv noe, moro med tekst óg. Hvordan syns dere det går med bloggen min? Mangler bare undersider nå, så kan jeg begynne å skrive piss Ojojoj! Synst det var kjempefint jeg var bare pittelitt irriterende når jeg trykte på menyknappen som var helt til venstre at det ble hover på annet en teksten. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Oida Berg, ikke helt edru på den post'n? Jo? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Virka bare som den optimale fyllepraten Har akkuratt hatt den skjø! Men får sove rusen ut... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Hehe, er ikke rart du tror jeg fylleposter om du er full som en spade selv *se for seg en snøvlende orsus som prøver å tyde Bergs noe tungformulerte innlegg* Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Stine: Hm, kanskje det ja? orsus: Stemmer det med tshirthell! Favoritten min der er nok "Homosexuals are gay!" Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Berg: Spader er da ikke så fulle mikka: digger de av http://www.tshirthell.com/store/product.php?productid=422 typen Eller http://www.tshirthell.com/store/product.php?productid=286 Må få bestillt noen shirts derifra ja Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Hvordan syns dere det går med bloggen min? Mangler bare undersider nå, så kan jeg begynne å skrive piss Er det bare jeg som syns hoveren på menyen er litt rar? Jeg ville kanskje hatt det omvendt, slik at teksten ble mer tydelig ved :hover. Men ellers ser det bra ut, liker fargene og headern. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Tor/Designalized: Hadde det ikke vært fint med noe mønster i det brune?Bare en anelse opasitet, slik at det ikke er _helt_ ensfarget. Nytrøa: Oi, men ialledager Noen fra distriktet, jo. Som atpåtil spiller i Krast, som jeg har hørt om og sett live på noe utdanningsgreier på Tynset! Har såvidt hilst på ei i bandet også.. (Anne Linn?). Endret 24. juli 2005 av Mikka Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 hadde planer om å lese gjennom hele tråden men da jeg så hvor mange sider det var så droppa jeg det men fet tråd Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Hei hei, Stine. =) Hei Og godnatt. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Bare skriv noe, moro med tekst óg. Hvordan syns dere det går med bloggen min? Mangler bare undersider nå, så kan jeg begynne å skrive piss Minner meg om 60 tallet det der. Veldig stillig egentlig. Men jeg synes header er litt for høy egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå