Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Given_by_imbendenton.jpg

Kunne du vere så snill å forklare poenget med den posten der?

Generell «stating the obvious», tenker jeg.. Kunne like gjerne bytta ut IE-ikonet med Opera sitt, men det kan vi ta en annen dag..

Saklig at Internet hos hele Vegvesenet datt ned idag.. Måtte jo begynne å jobbe for å ikke kjede meg i hjel.. :p

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Generell «stating the obvious», tenker jeg.. Kunne like gjerne bytta ut IE-ikonet med Opera sitt, men det kan vi ta en annen dag..

*Piske*

---

Veeldig lenge siden sist jeg lagde noe med kode nå... Har lyst, men orker liksom ikke å begynne. Motivasjon og inspirasjon er visst litt viktig :whistle:

Lenke til kommentar
Sitter selv med bare IE på jobben nå, så tror kanskje ikke jeg fikk det mest optimale bildet av siden..

Da er vi to. Pluss det faktum at min skjerm har et bilde (ca. 5% synlighet/gjennomsiktighet) av en loginboks "brent fast" midt på skjermen :p

Lenke til kommentar
Da er vi to. Pluss det faktum at min skjerm har et bilde (ca. 5% synlighet/gjennomsiktighet) av en loginboks "brent fast" midt på skjermen :p

Hehe, hørtes spenstig ut gitt :p

Heldigvis en helt grei LCD-skjerm her jeg da, men IE trekker litt ned kan du si..

Nei, får vel kanskje jobbe litt videre vel... jobbe til 2000 er ikke veldig fristende akkurat... :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...