Jernlov Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 domoanimal, ene bildet ditt på deviant art var grise fint. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Hehe, takk. Burde kanskje få fjerna det sorte der Edit: Kjapt Endret 22. juli 2005 av Domodyret Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 i venstre hjørne? ja det hadde gjort det enda bedre. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Podcasting, i sin opprinnelige form (les første avsnitt). Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 nydelig domo Enig, nydelig bilde. Enda bedre nå som det svarte i venstre hjørne ble tatt vekk. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Podcasting, i sin opprinnelige form (les første avsnitt). Håper noen norske blogger får dette snart. NRK Urørt har jo startet et prosjekt med dette men jeg synes dems prosjekt ser litt kjedelig ut så langt. EDIT: Ja bildet var fint. Har noen spm. angående kamerafunksjoner, sikkert noen av dere som har peiling. Mine spørsmål! Endret 22. juli 2005 av oleeid Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 noen som vet åssen jeg får den download greia i firefox til å ikke åpne seg på filer under XXkb? litt kjipt at den kommer pga ett bilde osv. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Kunne du vere så snill å forklare poenget med den posten der? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) var ikke noe poeng noen som vet hvor man kan laste ned diverse filters og annet snacks gratis til photoshop? Endret 22. juli 2005 av skate4life Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 noen som vet hvor man kan laste ned diverse filters og annet snacks gratis til photoshop? *kosepågoogle* Lenke til kommentar
maltake Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 noen som vet hvor man kan laste ned diverse filters og annet snacks gratis til photoshop? 123456 kanskje noen av dem 6 der faller i smak for deg? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 takk takk, jeg fant bare crap når jeg googla. men noen som kan skrive ett kart til å bytte språk i winace? har det på tysk nå og vet ikke hvor jeg skal gå for å få det på engelsk Lenke til kommentar
maltake Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 tja, kanskje du skal prøve ordbok eller noe lignende ps: kan ikke se hva dette har med web-design, HTML og CSS, litt off topic? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 takk takk, jeg fant bare crap når jeg googla. men noen som kan skrive ett kart til å bytte språk i winace? har det på tysk nå og vet ikke hvor jeg skal gå for å få det på engelsk Er lenge siden jeg brukte Winace, men se etter "sprachwahl" elns Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 på winace under start linja var det egen change win ace language Lenke til kommentar
PT Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 skafe4life: Greit nok at vi går en anelse OT her innimellom, men support for andre ting som så absolutt ikke hører hjemme i WDS synes jeg du kan ta et annet sted. Å linke til en annen tråd herfra går vel også greit. Vi vil vel ikke at dette blir 'Den store support-tråden for HELE forumet' eller noe slikt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå