Dunestar Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) OJ her går det fort!Sist jeg så på denne tråden var i går og siden det har det komt 10 nye sider!! Jepp, og vi ligger godt over budsjett pga av alle gjestene her på kafèen. Eller blir det ikke trukket av lønna? Har jeg mista et poeng (til)? Endret 22. februar 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 Har jeg mista et poeng (til)? Meg, Marvil, arve og enden er ansatt @ kafèen og har et stramt budsjett å holde. Men pga av all aktiviteten ser ikke det ut til å bli noe problem. Ahh, glem det. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 Meg, Marvil, arve og enden er ansatt @ kafèen og har et stramt budsjett å holde. Oh! Da så! Jeg skal sørge for at dere får mer enn nok å jobbe med! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 SVART. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 HÆ? Er forvirra... Hmm, kanskje /me har fått til noget i PS likevel? _kanskje_... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 Mørkerødt. Svart. np: Tool - Hooker With a Penis Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) Mørkerødt. Svart. Er det fargen på dine til nå ukjente halvbrødre fra Afghanistan? Dette sklir ut mot Dunestar-forstår-ikke-hva-HalTan-snakker-om-kanten. Endret 22. februar 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 http://www.absentvoid.com/hwno/index3.gif <= er den verdt å fortsette på? Umulig å lage en meny som passer joh Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 Argh! Trenger en enkel mouseover kode for skifting av bilder. Html-prog klikker! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 Argh! Trenger en enkel mouseover kode for skifting av bilder. Html-prog klikker! http://www.disabused.com/index.php?page=rollover Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) http://www.absentvoid.com/hwno/index3.gif <= er den verdt å fortsette på? Umulig å lage en meny som passer joh Dunestar liker grunge-stilen! Ikke akkurat den fonta jeg forbinder med grunge, though. Du kommer til å slite med meny. Mohaha! Endret 22. februar 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 Det var litt Half-Life preg over den Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 ohh. /me like! det var stilig header! men menyen kan du få problem med ja... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 Du kommer til å slite med meny. Mohaha! Kan prøve å finne en bedre font og sånn.. Ja, meny er heilt umulig.. Hadde planlagt å ha dette som nye ompatut.absentvoid.com om den blei fin til slutt, og da må eg ha en meny på ~20 linjer, ergo den må vere vertikal... Men vanskelig var det iallefall - teksten blei berre utydelig uansett.. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 http://www.absentvoid.com/hwno/index3.gif <= er den verdt å fortsette på? Umulig å lage en meny som passer joh absolutt noe å satse på, likte stilen, men som Dunnis sier, blir kanskje litt vanskelig med meny, men det er vel bare å prøve.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 http://www.absentvoid.com/hwno/index3.gif ilderen misliker bakgrunnen som er brukt på sidene. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 Du kommer til å slite med meny. Mohaha! Kan prøve å finne en bedre font og sånn.. Ja, meny er heilt umulig.. Hadde planlagt å ha dette som nye ompatut.absentvoid.com om den blei fin til slutt, og da må eg ha en meny på ~20 linjer, ergo den må vere vertikal... Men vanskelig var det iallefall - teksten blei berre utydelig uansett.. Hvorfor ikke bruke Meny og Undermeny..? Som Personalia - Bilder - Diverse osv..? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 Hvorfor ikke bruke Meny og Undermeny..? Som Personalia - Bilder - Diverse osv..? Liker det ikkje - derfor. Polie: Bakgrunn-bakgrunnen eller den beige innholdsfeltbakgrunnen? Den beige greia berre havna der før eg laga headeren... så tenkte eg ikkje meir over den.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 Tenkte på den grådotta greia jeg da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå