PT Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) PT: Jeg har sluttet å gå inn på den siden, blir jo aldri ferdig der inne. Blir bare sånn: "Må bare se ett bilde til. Og det neste." Akkurat slik jeg holder på nå Mailklient: Kjører Gmail som første tab i Opera. Legger lett merke til når jeg får e-post siden tittelfeltet blir endret til Gmail - Inbox (*antall nye e-poster*). Utrolig greit. EDIT: Så kom problemet med å velge ett av bildene for å bruke som bakgrunnsbilde :/ Endret 21. juli 2005 av PT Lenke til kommentar
resol Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 mailklient-diskusjoner er akkurat det samme da. Opera vs Thunderbird Veit, men det er litt variasjon ihvertfall kommer like langt med det... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Jeg lever livet farlig på mailklientfronten, og kjører en upatchet Thunderbird 1.0. Ellers skal det nevnes at på browserfronten kjører jeg alltid seneste nightly av firefox. Akkurat det er blitt lettere i det siste, nå som automatic software update er blitt lansert, noe som gjør at jeg kan patche firefox uten å reinstallere. Opera kan gå og ta seg en bolle. *lese kildekoden til Linux 0.10 * Endret 22. juli 2005 av jorgis Lenke til kommentar
resol Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Min klient Okei edit: must for alle med Thunderbird Endret 22. juli 2005 av resol Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Hva er det? tbtray altså? Lenke til kommentar
resol Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Gjør så thunderbird blir sendt til tray (der klokka er ) når du minimerer, så den slipper å ta opp plass på task...da kjører den pent i bakgrunnen og slipper å TA (ja) opp plass... Endret 22. juli 2005 av resol Lenke til kommentar
PT Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Hva er det? tbtray altså? Sikkert noe minimize to tray-greier. Men da stikker jeg til sengs. Husker i gamle dager da vi 'låste' kaféen med et bilde elns Noen som har diverse 'old school-kafé'-bilder slengende rundt på diverse servere eller? For eksempel 'kjøp bolle av enden og få kaffe i slengen'-bildet? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Når vi er inne på gammelt snakk i denne tråden. HalTan hadde det gøy de første sidene, ta en titt her og her. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 ...og slipper å opp plass... Du mener tar opp plass, slik som Opera sin mailklient ikke gjør? Lenke til kommentar
resol Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 opera er jo mailklient, webbrowser, og alt som er så vil ikke si at klienten ikke tar opp plass, den er jo på taskbaren sammen med opera, så plass tar den jo opp!Om det er argumentet for å bruke opera sin mail så kan du jo slutte å bruke den nå som det er en løsning på det Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Kommer melding i tray når man får mail, uten å måtte legge inn noe. Men da må man ha browseren oppe - men det pleier jeg å ha uansett. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Bruker Gmail Notifier, kjekt lite program. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Bruker Gmail Notifier, kjekt lite program. Samme gjør jeg. BTW: Noen som har tenkt på å podcaste sine blogger? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 BTW: Noen som har tenkt på å podcaste sine blogger? Hva er podcast? Utrolig kul musikkvideo, "Human" (trykk på "media") Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 BTW: Noen som har tenkt på å podcaste sine blogger? Hva er podcast? podcast er audio i en RSS leser som folk laster ned via f.eks iTunes og legger inn på sin mp3 spiller. Nesten som radio altså. Folk fra USA pleier å lese og innleggene sine og diskutere de med seg selv, inviterte eller diskutere kommentarene. Les mer her: http://skorpionen.blogspot.com/2005/07/det...dens-radio.html Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Det er litt sært, men litt kjekt. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Det er en del folk fra USA som begynner å lage slike podcaster nå. Hadde syntes det var artig med noen norske også. Jeg kan en del om det og synes det er interesangt. Finnes noen fåtall norske hitill. Endret 22. juli 2005 av oleeid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå