Haraldson Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Vel, pikselfonten var bare et eksempel - i mitt tilfelle er alle fontene mye større enn de skal, og 6pt tilsvarer kanskje 12pt i normal størrelse osv. Ganske vanskelig å jobbe med. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Domodyret skrev: Jobbet litt mer på mitt grunge-design - funker 1950-stilen? Synes dette blir rett og slett nydelig jeg! Ser veldig, veldig stilig ut, kanskje fordi jeg har sansen for denne type design... Men jeg stusset litt på én ting; har du testet med en annen font i menyen din? Synes kanskje ikke denne passet helt inn, i forhold til resten av designet ditt... Ellers; Edit: @Mr.Berg: Hva med en kjapp re-install? Endret 21. juli 2005 av OShea Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Ja, menyen skal forandres. Footer må jeg lage Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Tror at en stilig footer kan gjøre store underverker, faktisk! Prikken over i'en... På en måda.. Lenke til kommentar
resol Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 menyen var ikke mye pen, trakk ned mye, og den strekene som skiller left og right og header og innhold passa ikke inn syns jeg.. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Fiksa streken, ble det bedre resol? Nå har jeg fjerna menyen, men i h1 ser dere hvordan jeg har tenkte den, med samme font. Jeg burde gjøre noe med det h2-feltet, men vet ikke helt hva. Men ble menyen bedre slik? Lenke til kommentar
resol Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Der ble det bedre ja... så er det bare å slite ut andrebloggere pila litt også, den ble litt for streigt...og er ikke sikker på om fargene (på linkene og pila) representerer 70 tallet mer enn 50 tallet.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Så, herr Arve og herr Lied, vi har det morsomt på min og Polerts bekostning..? Forøvrig, etter 3 timer med stereohelvette, gav jeg opp. Fytti helvette til piss. Aner ikke hva som var feil, men lyd kom det vertfall ikke. Tipper forsterkeren er svidd også, det gnistra vertfall godt noen ganger.. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Domodyret skrev: Fiksa streken, ble det bedre resol? Nå har jeg fjerna menyen, men i h1 ser dere hvordan jeg har tenkte den, med samme font. Jeg burde gjøre noe med det h2-feltet, men vet ikke helt hva. Men ble menyen bedre slik? Jepp, det synes jeg virkelig! Hjalp masse faktisk, både med menyen og den streken Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Marvil skrev: Så, herr Arve og herr Lied, vi har det morsomt på min og Polerts bekostning..? Har vi det morro på Geirs bekostning? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Domodyret skrev: Jobbet litt mer på mitt grunge-design - funker 1950-stilen? Fin side, men bakgrunnsmønstereret blir vel psykedelisk, noe jeg merker er irriterende og distraherende når jeg skal lese teksten. Du lager i det hele nesten de samme sidene om og om igjen, synes jeg. Et tapetmønster, og en høy header som grunger ut før vi meny i stor skrift og to kollonner, alltid av samme størrelse. Jeg skal ikke klage, men kanskje det er på tide med en variasjon? Endret 21. juli 2005 av Dunestar Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Arve Systad skrev: Marvil skrev: Så, herr Arve og herr Lied, vi har det morsomt på min og Polerts bekostning..? Har vi det morro på Geirs bekostning? Tja, noen gav han beskjed om å ringe meg, vertfall. Dog han kom ikke gjennom, men melding fikk jeg vertfall om hva det var jeg ville.. Han hadde kjøpt ekstraseng til meg, så jeg kunne vertfall komme på besøk.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Enig med Dunestar, bakgrunnen er distraherende. Kunne du dempet den litt? Ellers en original og fin side! Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Har laget én side med ett slikt tapetmønster. Men jeg lager grunge, fordi jeg liker det bedre enn rent - rett og slett. Jeg hadde egentlig bakgrunnen fixed, men Arve sa det ble så «mykje betre» når jeg tok det av. Holdet det med fixed, eller må jeg dempe det? @kd skrev: Ellers en original side Takk, det jeg strever etter Endret 21. juli 2005 av Domodyret Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Outline, heilt nederst. Ellers syns eg header var dritstilig, men resten blei liksom litt for kjedelig i forhold. Få inn litt fleire elementer fra 50-talet, så kan det bli bra Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Oshea: Vel, nei, men har på følelsen at det ikke vil fungere. Har skjedd flere ganger, dette. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Moving from Atom 0.3 to 1.0 <- Forskjellane mellom Atom .3 og 1.0 Endret 21. juli 2005 av Henrik Lied Lenke til kommentar
resol Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Du lever i fortia domodyret, på tide å komme tilbake til 2005 og slutte å mimre det glade 50 tallet... Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Henrik: Oppbygginga har jeg ikke satt meg inn i, det skal jeg selvfølgelig fikse resol: Retro for ever! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Domodyret: Du er flink med retro-designs, men det ville vært artig å se deg designe noe annet, og hvor flink du er til det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå