Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Driver forresten og lager en side for søstra mi, og ho ville ha linker som åpna nye vinduer, jeg ville ikke, jeg er en geek, ho er antigeek. Sånne diskusjoner er så vanskelige. Uansett blir det nok target="blank" på de linkene ja... :shrug:

 

</moderator-on-topic-bullshit-:p>

Endret av Mr.Berg
Lenke til kommentar
Hehe, joa.. :)

 

Damn, vært hos Møller nå, bestilt frontleppe til bilen. 800 spenn. Så har jeg verkstedregninger for rundt 10.000, pluss noe stereogreier til 2000. Fytti helvette. :(

Stakkars lille Mavva :love:

 

 

Jorgis: 3M/Scotch; litt forskjellig. Scotch er best på "vanlig tape" mens 3M har et bedre utvalg av diverse spesialtape og sånt. :)

 

Dessuten, BMW > Mercedes

Lenke til kommentar
Damn, vært hos Møller nå, bestilt frontleppe til bilen. 800 spenn. Så har jeg verkstedregninger for rundt 10.000, pluss noe stereogreier til 2000. Fytti helvette. :(

Og når jeg nå kjøpte meg noen nye høyttalere (supertilbud, kun 995,- for noen deilige beist), visste jeg ikke at jeg måtte kjøpe ny forsterker til 2000+. :(

 

Jorgis: 3M/Scotch; litt forskjellig. Scotch er best på "vanlig tape" mens 3M har et bedre utvalg av diverse spesialtape og sånt. smile2.gif

 

Dessuten, BMW > Mercedes

 

Spesialtape er tingen. :) Scotch har IMO ingen skikkelig gaffatape, mens 3M har en som duger greit.

 

Og Mercedes > BMW. ;)

Lenke til kommentar

@skate: Om det var styling av bilen min du mente, så, joda, få på leppa så er den nok styla for en stund grunnet økonomien. Det er nok styling på den fra før.

 

@jorgis: Jeg har 0 (og da mener jeg NULL) peil på bilstereo, så jeg vet at et ellerannet kommer til å gå adundas når jeg skal prøve å sette opp dette her.Tipper sannsynligheten ligger rundt 95/5 på at jeg feiler.. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...