Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
unnskyld holdningen, skal respektere de gamle. du får meg nesten til å si O og M og G.. og jeg sier ikke sånn piss. hater sånne folk som trur dem er bedre enn andre........

For det første så bør du roe deg litt ned her, vi har aldri vert slemme mot deg, har vi vel? Når du snakkar på den måten der så får vi alle eit lite sånn fjortis-som-føler-seg-liten-og-svak inntrykk av deg :)

 

For det andre så er eg langt bedre enn dei fleste.

Lenke til kommentar

@orsus:

Ser man på innkjøpskostnaden ved en Opera, så har den sine negative sider. Sett at man da ikke vil kjøre med reklame splæsha utover hele greia, noe som sjeldent kan kalles dekorativt.

 

Hadde man sett på representasjon, så ville vel Opera ha spist en del støv, men det er de sikkert blitt vandt med borti der.

 

Det med plakatene, noen overdriver JÆVLI på det punktet. Jeg har sett EN plakat, og den hang i en uke før noe annet kom over. Kan noen komme med noe bevis på at disse henger OVERALT..?

 

@svamp:

Mitt poeng var at det er lettere å sette i det utstyret man vil ha, ikke deaktivere/demontere det man ikke vil ha. Det er sløsing og unødvendig. Dessuten refererte jeg til en Golf 5, og disse utgavene har ikke knapp, men et modushjul man vrir rundt. Så om jeg har elektriske vinduer, men ikke vil ha det, så kan jo ikke jeg bruke vinduene.. Tenk om jeg da hadde hatt manuelle, da kunne man åpnet dem så mye man vil.

 

Om bilen er for ny, finner du INGEN deler..? Jeg har aldri, ALDRI, opplevd med en helt ny utgave at jeg ikke finner NOEN deler som passer. Joda, man må ta en ny start, men det må man stort sett uansett når man legger til komponenter i noe.

 

Hva virker mest lettvint..? Så du mener det er mest lettvint å hive alt inn først, så deaktivere, enn å sette inn det man trenger, og thats it..? Har du lært logikk i Russland ellerno..?

 

@orsus:

Joda, han trekker PR, men det er så latterlig det han finner på, at det burde komme i Se og Hør i stedet. «HEI HALLO ALLE AVISER, JEG SKAL SVØMME OVER ATLANTERHAVET!!1!! SER DERE? JEG HOPPER UTI NÅ! TA BILDE!!!! SE NÅ SVØMMER JEG! NÅ MÅ DERE GÅ HJEM, JEG SKAL IKKE SVØMME LENGER!11!! HALLKO? HVA SKJER OM VI STIKKER HULL PÅ FØLGEBÅTEN? KOMMER VI I AVISA DA OG..? HALLO? TA BILDE DA!!!1!!!!!!»

 

@skateforlife:

Finn ut åssen miljøet her funker, så kommer man mye lenger. PMS funker for øvrig dårlig i webcafèen.

Lenke til kommentar
@skateforlife:

Finn ut åssen miljøet her funker, så kommer man mye lenger. PMS funker for øvrig dårlig i webcafèen.

:yes:

 

Du kommer ikke langt ved å tro på alt vi sier, og ta alt seriøst. 99% er bullshit og kødd uansett :)

Iallefall dei siste sidene, då. Vanligvis klarer vi faktisk å holde oss...meir eller mindre seriøse :)

 

Marvil: Vi er ferdig med den diskusjonen for lengst, og du tapte om du ikkje merka det :p

 

Uansett så er det en smakssak. Eg likar bedre blyantar og pennar frå Pilot enn Pinol, eg syns Post-it er bedre enn Tartan, eg syns Scotch tape er betre enn 3M tape, eg syns at Beckmann sekkar er betre enn søppelsekkar osv..

Eg er fortsatt på jobb :D

Lenke til kommentar
lillegutt? du er 2år eldre en meg så..........

Nettopp.

Betyr det at jeg nå kan kalle deg lillegutt det da :!:

 

Det dårlige været har virkelig satt fart på kafeen :w00t:

 

Edit:

Stakkars Marvil :p

Pøh. Kor høg er du? Det er den fysiske størrelsen som teller etter fyllte 17 (snart 18) år. Ja, reglane endrer seg i takt med min alder. Slår du 193cm? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...