Steinmann Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Ser vi på tallene er det ikke no problem å skjønne at Firefox vil spise støv. Og dette selv etter at den har fått en dag på å optimalisere seg :!: Men nå må jeg få i meg litt frokost å trene litt. Skal prøve å ikke brenne ned huset Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 hvem bryr seg om ett prog er en tiendels sekund raskere? syns det er bedre å la den unødvendige tiendelen skli unna å slippe en stygg reklame banner, reklame i selve programmet liksom............ jæddæ. er det ikke nok på selve nettet? grådige jævlær Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 orsus: Kasakhstanerne er også sterkt underrepresentert i året TdF, men de gjør det knakende bra for det. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 orsus: Kasakhstanerne er også sterkt underrepresentert i året TdF, men de gjør det knakende bra for det. Tallene jeg snakker om er ikke representasjon, gikk det på det ville IE vunnet. skate: noen sekunder har mye å si, og dersom en sponsor er det som skal til for å vinne er jo det gennialt Firefox teamet henger jo somsagt opp plakater overalt! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Joda, så du mener det er bedre å ta ut utstyr du ikke trenger, enn å sette inn det man trenger..? Joda, jeg kan sikkert kjøpe en bil med varme i setene, så komme hjem og ta ut varmetrådene, men jeg TIPPER det er litt bedre å da heller ikke kjøpe varmeseter i utgangspunktet, men det er sikkert jeg som surrer. Du trenger ikke ta ut varmetrådene, men du kan trykke på en diskret liten knapp som gjør at de forsvinner sporløst. Det samme med alle de andre funksjonene, elektriske vinduer, neonlys og så videre. Poff - borte, uten at du må åpne noe panser eller finne fram skrutrekkeren. Men med FF har du ingen slik knapp, du må inn på et "verksted" og først finne de delene som passer til DIN bil. Er bilen for ny, finner du ingen deler. Om du skulle finne delene, må du først få dem fraktet og satt inn, deretter må du ta en fresh start av bilen. Hva virker mest lettvint? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 De reklamerer i alle fall om seg selv. Prøver å få navnet ut, stor forskjell på det og å ha reklame om 2 par boxere til prisen av en på dressman.... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Ville forøvrig sammenlignet det med en Chrysler tror jeg. Godt rykte blant de uten peiling, og heller dårlig blant de som kan litt mer. Mye som går i stykker, og får store konsekvenser om det går galt. Panseret på eldre Voyagere kutta panseret av hovudet på folk i forseta i frontkollisjonar. Sikkerheit Edit: var det eg som var treig å skrive? Endret 21. juli 2005 av Arve Systad Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) 2 par boxere til prisen av en på dressman.... Seriøst? Løpe å kjøpe, digger de boxerne Opera har en halvgal sjef som trekker mer enn nok PR Edit: var det eg som var treig å skrive? har du brukt èn time på å skrive det så vil jeg si ja Endret 21. juli 2005 av orsus Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) http://www.cantfindongoogle.com Morn, forresten. Forresten²: http://flexbeta.net/main/comments.php?catid=1&shownews=13839 Har den builden på en CD her, trur eg Endret 21. juli 2005 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Synes fortsatt longhorn ser ut som XP med en skin :\ cantfindongoogle.com var fantastisk treg, og bare litt bugga i opera da :S mojjo konsept må jeg si da Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Edit: var det eg som var treig å skrive? har du brukt èn time på å skrive det så vil jeg si ja Som sagt så er eg på jobb. Eg vaska en bil innvendig i stad, og det tok litt tid. Morn, Henrik! Oppe allerede? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Synes fortsatt longhorn ser ut som XP med en skin :\ I så fall er jo winXP og Windows98 nesten kliss likt Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 hva skulle de endre da liksom? oppsettet er jo mer enn brukelig og vitsen med ville endringer fra os til os? sånn at du må lese manualen for å finne igjen paint liksom Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Morn, Henrik! Oppe allerede? Heilt uforståelig. La meg i 5-tida i natt. Merkelig nok våkna eg akkurat i det naboen kom inn oppe med ei kasse jordbær. Lenke til kommentar
PT Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 hva skulle de endre da liksom? oppsettet er jo mer enn brukelig og vitsen med ville endringer fra os til os? sånn at du må lese manualen for å finne igjen paint liksom Døh, Longhorn har jo et nytt og revolusjonerende design! Er ikke det god nok grunn for deg? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 hva faen? trur du missforsto det jeg sa. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Morn, Henrik! Oppe allerede? Heilt uforståelig. La meg i 5-tida i natt. Merkelig nok våkna eg akkurat i det naboen kom inn oppe med ei kasse jordbær. Ooh. Eg la meg fire, og stod opp og gikk på jobb halv ni Merkelig det med jordbæra. hva faen? trur du missforsto det jeg sa. Ro ned, lillegutt, ro ned. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Morn, Henrik! Oppe allerede? Heilt uforståelig. La meg i 5-tida i natt. Merkelig nok våkna eg akkurat i det naboen kom inn oppe med ei kasse jordbær. Ooh. Eg la meg fire, og stod opp og gikk på jobb halv ni Merkelig det med jordbæra. Jordbær har ei uforklareleg drakraft. Why not @ MSN? Endret 21. juli 2005 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 lillegutt? du er 2år eldre en meg så.......... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 why not @ MSN? Er på jobb lillegutt? du er 2år eldre en meg så.......... Nettopp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå