Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
orsus: Kasakhstanerne er også sterkt underrepresentert i året TdF, men de gjør det knakende bra for det.

Tallene jeg snakker om er ikke representasjon, gikk det på det ville IE vunnet.

 

skate: noen sekunder har mye å si, og dersom en sponsor er det som skal til for å vinne er jo det gennialt :D

Firefox teamet henger jo somsagt opp plakater overalt!

Lenke til kommentar
Joda, så du mener det er bedre å ta ut utstyr du ikke trenger, enn å sette inn det man trenger..? Joda, jeg kan sikkert kjøpe en bil med varme i setene, så komme hjem og ta ut varmetrådene, men jeg TIPPER det er litt bedre å da heller ikke kjøpe varmeseter i utgangspunktet, men det er sikkert jeg som surrer.

Du trenger ikke ta ut varmetrådene, men du kan trykke på en diskret liten knapp som gjør at de forsvinner sporløst.

Det samme med alle de andre funksjonene, elektriske vinduer, neonlys og så videre. Poff - borte, uten at du må åpne noe panser eller finne fram skrutrekkeren.

 

Men med FF har du ingen slik knapp, du må inn på et "verksted" og først finne de delene som passer til DIN bil. Er bilen for ny, finner du ingen deler.

Om du skulle finne delene, må du først få dem fraktet og satt inn, deretter må du ta en fresh start av bilen.

 

Hva virker mest lettvint?

Lenke til kommentar
Ville forøvrig sammenlignet det med en Chrysler tror jeg. Godt rykte blant de uten peiling, og heller dårlig blant de som kan litt mer. Mye som går i stykker, og får store konsekvenser om det går galt.

Panseret på eldre Voyagere kutta panseret av hovudet på folk i forseta i frontkollisjonar. Sikkerheit :thumbup:

 

Edit: var det eg som var treig å skrive?

Endret av Arve Systad
Lenke til kommentar
hva skulle de endre da liksom? oppsettet er jo mer enn brukelig og vitsen med ville endringer fra os til os? sånn at du må lese manualen for å finne igjen paint liksom

Døh, Longhorn har jo et nytt og revolusjonerende design! Er ikke det god nok grunn for deg? :p

Lenke til kommentar
Morn, Henrik! Oppe allerede? :p

Heilt uforståelig. La meg i 5-tida i natt.

 

Merkelig nok våkna eg akkurat i det naboen kom inn oppe med ei kasse jordbær. :p

Ooh. Eg la meg fire, og stod opp og gikk på jobb halv ni :p

 

Merkelig det med jordbæra. :)

 

hva faen? trur du missforsto det jeg sa.

 

Ro ned, lillegutt, ro ned.

Lenke til kommentar
Morn, Henrik! Oppe allerede? :p

Heilt uforståelig. La meg i 5-tida i natt.

 

Merkelig nok våkna eg akkurat i det naboen kom inn oppe med ei kasse jordbær. :p

Ooh. Eg la meg fire, og stod opp og gikk på jobb halv ni :p

 

Merkelig det med jordbæra. :)

Jordbær har ei uforklareleg drakraft.

 

Why not @ MSN?

Endret av Henrik Lied
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...