Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
@Marve

Om du ikke drikker kaffe, har vi også te. Og øl. Og damer.

Enhver advokat med respekt for seg selv har vett til å jobbe for den som har mest penger, uansett navn, handling og hensikt. Og den som har mest penger, er iallfall ikke Firefox!

 

Angående brede dekk, så ville dekkene selvsagt være laget av et usynlig materiale, slik at dommere og besserwissere ikke kunne klage over at farkosten er for bred. Dekkene blir byttet ut under kontrollen, og byttet tilbake igjen rett før start. Dette skjer automatisk, og er en av de mange funksjonene. Svingradiusen er tatt hensyn til ved samme praksis som utføres i Pimp My Ride, man lager større hull.

Innen rullestolhekkjøring har Firefox et like stort navn som Pirelli innen bilverdenen, så å få heite damer er ca nada problem. Teen kan dere drikke selv.

 

Det er bevist at man jobber mye bedre dersom man virkelig brenner for noe, også en grunn til navnet FIREfox, istedet for å jobbe for penger. Men det er klart Opera må bestikke noen advokater for i det hele tatt å ville vise seg i forbindelse med det navnet, men det problemet har da ikke Firefox, da folk står i kø for å utføre gratis arbeid, pga deres glødende engasjement for saken.

 

Når det gjelder dekk, så kommer man til et punkt der friksjonen med et bredt dekk blir så stort at det går utover farten, så med de breddene man her trenger for å holde bakkekontakten, så vil det antageligvis gå raskere å få bilen over mållinja ved å tilkalle Falken og heisekran.

Lenke til kommentar

Så du trur firefox-teamet jobber gratis? Dei går rundt og klistrer opp bilde av rullestolen sin overalt, og får folk med masse penger til å spytte inn litt pga. økonomisk trøbbel.

 

Uansett, Marvil: Både Opera og Firefox, og til og med IE sine rullestolar er godkjente for racing, så den diskusjonen legg vi vekk.

 

Uansett, som noken andre sa for eit par innlegg sida; Opera kjem ferdig frå fabrikken både raskare og sikrare enn Firefox. Firefox derimot, må ha eit tonn reservedelar for å nå opp til opera, og kanskje få eit par nye funksjonar òg. Mesteparten av desse er dog heilt ubrukelige.

 

Dessuten har Mikka misforstått totalt. Opera-rullestolen har jetpacks integrerte, og har ikkje et vanvittig behov for verken breie dekk eller stor motor. Opera-rullestolen har litt sportslige lavprofildekk og middels motor.

 

Både Firefox og Opera passar dessuten inn i eit felt på bana, medan IE gjerne tar litt meir enn to felt. Microsoft ligg litt tilbake på det å støtte standardar.

Lenke til kommentar

De menneskene som jobber med Firefox jobber gratis. De trenger dog penger for å betale andre variable utgifter, noe som pent dekkes via donasjoner.

 

Spør hvilken som helst sjåfør i verden hva som er best;

1. En ferdigkonfigurert bil uten spesielt mye rom for egne meninger, samt uten tilgang til innstallasjon av ekstrakomponenter.

2. En grunnbil, med mulighet for et hav av modifikasjoner, både interne og eksterne..?

 

Om du velger alternativ 1, så gir jeg opp, da diskuterer man tydeligvis med noen uten spesielt mye kunnskap om saken. Det vil være mot all sunn fornuft å påstå at f.eks en fabrikkutgave av Subaru WRX STi går bedre enn Petter Solberg sin egenkonfigurerte Subaru WRX STi, som i bunn og grunn er samma bilen.

Lenke til kommentar
Spør hvilken som helst sjåfør i verden hva som er best;

1. En ferdigkonfigurert bil uten spesielt mye rom for egne meninger, samt uten tilgang til innstallasjon av ekstrakomponenter.

2. En grunnbil, med mulighet for et hav av modifikasjoner, både interne og eksterne..?

Firefox: En grunnbil med mulighet for dei modifikasjonane du vil. Det fins dog ingen som får den til å gå fortare, men fleire moglegheiter når du først har komt i mål. Integrert (en eventuell) feiring, for eksempel.

 

Opera: "Ferdigkonfigurert" blir litt feil, igrunn. Du har tilgang til alt nødvendig utstyr fra begynnelsen av, og du deaktiverer rett og slett det du ikkje trenger med to tastetrykk. Resten kan du flytte rundt og tilpasse akkurat ditt behov. I tillegg er der eit par modifikasjoner du kan installere i tilleg, men her igjen - ingen får den til å gå fortare.

 

Men kvifor er det ingen som drar inn IE-rullestolen? Det er jo igrunn den som er morro å mobbe, når vi veit at Opera og Firefox er veldig bra frå før. Blir liksom som å sammenligne ATI og nVidia, AMD og Intel, BMW og Mercedes, papir frå Nordic Office eller frå Opti (ja eg er på jobb :p) osv...

Lenke til kommentar
åååå drit i å kverruler. DU skjønner hva jeg mener, typiske street racing biler mot en luksus bil da. jiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis's

Greit, siden du tydeligvis ikke skjønte poenget mitt, prøv denne;

 

Kjøper du en;

 

Golf 5 TDi Highline (highline er en ferdig definert utstyrspakke, med blant annet setevarme, climatronic, osv)

 

eller en;

 

Golf 5 TDi der det følger med en liste der du kan krysse av hva salgs ekstrautstyr du selv vil ha..? Jeg tenker motor, seter, stereo, lakk, dekk, felger, skistativ, senking, osv)

Lenke til kommentar
Pfft. Er virkelig Volvo 240 det kjipeste du kommer på? :tease:

sånn tam lys blå farge volvo 240 med litt rust på og sånn er virkelig det verste jeg ser på veiene.

 

volvo.jpg

 

edit: ser man en lada så er jo det bare fett da. tøft at folk tør liksom.

Endret av skate4life
Lenke til kommentar

@Arve:

Firefox-tuning! Da går den fortere. Enten du liker det eller ikke.

 

Joda, så du mener det er bedre å ta ut utstyr du ikke trenger, enn å sette inn det man trenger..? Joda, jeg kan sikkert kjøpe en bil med varme i setene, så komme hjem og ta ut varmetrådene, men jeg TIPPER det er litt bedre å da heller ikke kjøpe varmeseter i utgangspunktet, men det er sikkert jeg som surrer.

 

IE blir ikke dratt inn fordi de fleste deler samma synspunkt som meg om den, og dermed ingen som sier imot meg.

 

Ville forøvrig sammenlignet det med en Chrysler tror jeg. Godt rykte blant de uten peiling, og heller dårlig blant de som kan litt mer. Mye som går i stykker, og får store konsekvenser om det går galt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...