Domodyret Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Make Your Site Mobile Friendly Haha, How Stuff Works - The Computer Blog in space! Endret 20. juli 2005 av Domodyret Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Marvil: Vi er ikke ferdige ennå Pft. Try and stop me. May the force be with me. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Atoms in small world (Viss dykk ikkje veit så mykje om Atom, RSS osv, les RSS 2.0 and Atom 1.0, Compared.) Endret 20. juli 2005 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Skjønner at du liker Atom bedre enn RSS. Iallefall når man ser på oppbyggningen, mye mer logisk og «renere» Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Jepp, og det er i tillegg eit mykje meir beskrivande format, med mykje strengare rammer. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Make Your Site Mobile Friendly Synes det var en litt klønete måte. Man kan vel fint gjøre en webside mobilvennlig ved bruk av css? Gjort det selv, funker fint Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Akk! Just i det jeg trodde jeg hadde funnet den ultimate søkemotoren (baserer seg på Google og deler ut premier om du søker til riktig tid) viser det seg at premiene bare går til folk bosatt i statene. Do'h! The big noobs blogpost om søkemotoren «Blingo» Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Kjipt, men kan man ikke sende premien til en fyr i usa, som shipper videre? Prøver meg litt på grunge jeg óg, hva syns dere? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Kjipt, men kan man ikke sende premien til en fyr i usa, som shipper videre? Om du er så heldig å kjenne noen der borte. Tor: - for få farger - mangler header - kanskje litt dyster? (Kommer mye av fargene) - vis oss flere tekstelementer og hvordan disse skal se ut - Kul bakgrunn og overgang Heh, sida så ikke helt ferdig ut for å si det sånn, håper dette bare er begynnelsen. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Jepp, header og slikt må jo til. Men selve "stilen" er inne håper jeg. Må få inn en annen farge, få titte litt rundt Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Prøver meg litt på grunge jeg óg, hva syns dere? At du må se til å få satt en ordentlig bakgrunn på overskriftene i Opera også. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Prøver meg litt på grunge jeg óg, hva syns dere? Synes helt klart at du har et meget godt utgangspunkt her vil jeg si... Som Herr Berg sa, en footer vil nok gjøre susen, samt noen flere tekstelementer.. Ved å få til de rette fargene på disse, tror jeg resultatet kan komme til å bli ganske så bra! Likte fonten i overskriftene dine veldig godt! Hva heter den? Endret 20. juli 2005 av OShea Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Takk, driver på nå Fonten heter «Selfish» ifra misprintedtype Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Takk, driver på nå Fonten heter «Selfish» ifra misprintedtype You're welcome! Thanks Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Prøver meg litt på grunge jeg óg, hva syns dere? At du må se til å få satt en ordentlig bakgrunn på overskriftene i Opera også. Blir som å tilpasse 110 meter hekk for rullestolbrukere, men what ever.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Hihi Det verste er vel at folk kommer til å se rødt også. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Det er kjent problem med 7.54 og sIFR sin transparent-bakgrunn. Men Mikka skulle prøve 8.0 - så jeg bryr meg ikke helt enda Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Prøver meg litt på grunge jeg óg, hva syns dere? At du må se til å få satt en ordentlig bakgrunn på overskriftene i Opera også. Blir som å tilpasse 110 meter hekk for rullestolbrukere, men what ever.. Bør ikke nødvendigvis by på enorme problemer, kommer bare an på hvor høye hekkene er Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Prøver meg litt på grunge jeg óg, hva syns dere? At du må se til å få satt en ordentlig bakgrunn på overskriftene i Opera også. Blir som å tilpasse 110 meter hekk for rullestolbrukere, men what ever.. Bør ikke nødvendigvis by på enorme problemer, kommer bare an på hvor høye hekkene er OL-standard. Forøvrig vil jeg igjen påpeke min entusiasme ovenfor photo-bloggen til dan1el.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Hehe, du fantaserer vel om jenta i bunkeren du Endret 20. juli 2005 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå