Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:blush:

 

Den sida der trenger en kraftig makeover, det er sikkert.

Menyen funker ikke helt 100%.. Bruktbilmarket er utheva hele tiden, skal det kanskje være slik..?

 

Jeg syns sida er pen jeg.. Hvor ligger Stangeland Bil, sånn i forhold til Bavaria eller dem som selger Audi/VW (husker ikke navnet)..?

 

Edit; Teigland selger Audi/VW..?

 

Edit2; Nei, ^^ er vel i Bergen/Åsane kanskje.. Hm.

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Vel, er bare en måned til jeg må finne noe å søke til som videre utdanning..

 

Planene før har vel alltid vært å gå noe økonomisk, men har egentlig begynt å tvile litt på om det er det jeg vil.. Har sett litt på diverse ting;

 

- Ting 1 :: Kristiansand, multimedieteknikk osv..

 

- Ting 2 :: Volda, medie-management, Medieproduksjon i kombinasjon med økonomi, markedsføring og ledelse. Den virka litt morro.. Samma utdanning på Gjøvik også.

 

- Ting 3 :: Drømmen..!, nært Polertn (når vi skal ha LAN, når jeg skal låne plasmaen osv osv), Stavanger :love:, virker intressant..

 

Ja, noen kommentarer..?

Lenke til kommentar
Menyen funker ikke helt 100%.. Bruktbilmarket er utheva hele tiden, skal det kanskje være slik..?

 

Jeg syns sida er pen jeg.. Hvor ligger Stangeland Bil, sånn i forhold til Bavaria eller dem som selger Audi/VW (husker ikke navnet)..?

 

Edit; Teigland selger Audi/VW..?

 

Edit2; Nei, ^^ er vel i Bergen/Åsane kanskje.. Hm.

1. Han ville ha menyen slik, da 90% av de besøkende kommer for å se på bilene som ligger på siden. Enig at det ser litt rart ut.

2. Sida er ikke pen, men nytt design er under utarbeidelse. Bare spør Mikka.

3. Stangeland Bil ligger på Tjelta, altså ikke på Forus sammen med resten.

 

@ Nimzowitsch: Joa. Det var egentlig en russeside før, som jeg endra fargene og litt til på.

Lenke til kommentar
1. Han ville ha menyen slik, da 90% av de besøkende kommer for å se på bilene som ligger på siden. Enig at det ser litt rart ut.

2. Sida er ikke pen, men nytt design er under utarbeidelse. Bare spør Mikka.

3. Stangeland Bil ligger på Tjelta, altså ikke på Forus sammen med resten.

Ah ok. Men hva heter forretningen som selger VW på Forus..? I klynga der lissom, også er Audiavdelingen en annen plass.

Lenke til kommentar
Ja, noen kommentarer..?

Men... men.... Har du lagt HiS helt på hylla? :cry:

Nummer 3 er HiS.. Menneh en må ha 51 studiepoeng for å komme inn, jeg har vel 45 ellerno, MAX..

 

Menne HiS hadde vært ekstremt morro. Besta vasker klær, middag hos tanta og kaffi hos andre tanta. Kunne jo levd billig daja.. :yes:

 

Må fikses utav militæret også først.. :angry:

Lenke til kommentar
Ja, noen kommentarer..?

Men... men.... Har du lagt HiS helt på hylla? :cry:

Nummer 3 er HiS..

:wallbash: sorry, litt vondt i øya i dag elns.

 

Anskaff deg sukkersyke så slipper du militanten. :thumbup:

Har allergi allerede så jeg fikk 4/9 på almenn fysikk pga den.. Får man 3/9 slipper man. Passlig bitter på sesjonslegen daja. Men fikk 8/9 på IQ/logikken da, så jeg ble fort blid igjen.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...