Steinmann Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 @jibril: sykt, var jo stygg :o Domo: bør da gå å lage den efekten uten png? Var jo ikke SÅ utrolig pent da, så kansje ikke noe å streve etter Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 http://www.msuexponent.com/news.php ^^ Tro det eller ei, men de der brukte 23,500$ på logoen sin o_O Sykt... Kilde: Computer Arts Issue 111 de har blitt lurt Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) Var jo ikke SÅ utrolig pent da, så kansje ikke noe å streve etter Nei, som sagt så ser det annerledes ut i IE, men det hadde vært kjekt med en workaround. Men jeg liker sort på hvitt-effekten. Endret 12. juli 2005 av Domodyret Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 John Oxton exits blogging, stage left Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 http://www.msuexponent.com/news.php ^^ Tro det eller ei, men de der brukte 23,500$ på logoen sin o_O Sykt... Kilde: Computer Arts Issue 111 de har blitt lurt Hvis du mener at CA har blitt lurt, tar du feil. De sa i issue 110 at de kun betalte 2350$ for den, men de ble rettet på Men hvis du derimot mente at «The Exponent» har blitt lurt, så har de jo det Lenke til kommentar
resol Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 John Oxton exits blogging, stage left Veldig trist. Det er jo også en av de feteste bloggene som har kommet ut i år. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) Hvorfor skriver du nynorsk, Henrik? ------------------------ *hilse til alle kjente med det samme jeg er innom* Hei Jibba, Marvil, Mikka, Arveh (), Kim, orsus, Jørgen(x2), N*, Magnus (er sat her enda?), Simon, HalTan, Marius, enzo og alle andre som jeg sikkert glemte. ------------------------ Prøvde meg på å kode sammen en side jeg laget ganske kjappt for noen i går, merker det er veeeeldig lenge siden jeg drev med dette. Hadde ikkje kjangs. *komme på MSN og mase etter hjelp snart* Pus.. Btw, jeg kommer til by'n i slutten av Juli, så da skal, SKAL, vi spise burger ellerno på en av besinstasjonene langs motorveien, slik vi egentlig skulle når jeg skulle i militæret (helst på natta).. (og så kan du få beundre nyekjerra mi om den overlever) Endret 12. juli 2005 av Marvil Lenke til kommentar
sparks Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 skjedd med polecat? wow addict?`;D Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Haio. Kan noen fortelle meg hvordan i .... jeg kan få en div ti å ligge under left div'rn? altså en lik under. - LINK - Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Fikk vite at jeg skal gå Medier og kommunikasjon fra neste år. Hvordan er det med mk-lærere og webstandarer, noen erfaringer? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) da må du nok legge de 2 divene i en ytre div, å sette float egenskapene, osv på den <div id="left"> <div> <h2>Meny</h2> <p>dflksdf dsfdsf </p> </div> <div> <h2>noe annet</h2 </div> </div> EDIT: ingve: mine er dårlige, hvor skal du gå? Endret 12. juli 2005 av orsus Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) EDIT: ingve: mine er dårlige, hvor skal du gå? Levanger vgs edit: 1300 Endret 12. juli 2005 av <ingve> Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) sånn du sa også ta vekk farge kodene osv fra left div og legge de på de indre div's så de blir til sånne grå frikanter og selve left div'n blir "usynlig"? EDIT: JA edit: ser dette klokt ut? Den er fin i IE men i FF så er mid og right diver'ne litt missplassert. hvorfor? FIXED! Endret 12. juli 2005 av skate4life Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Fikk vite at jeg skal gå Medier og kommunikasjon fra neste år. Hvordan er det med mk-lærere og webstandarer, noen erfaringer? Så vidt eg veit så lærer du ikkje særlig masse om webdesign på MK linjer, og det lille du kanskje lærer er heilt på trynet. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Jeg har en liten idè om en side her nå. tenker liksom sånn: header er liksom du ser fra innsiden av en bil og ut frontruta også sikten er liksom veldig blurry eller dratt da så du ser at man er i stor fart på en måte. også står det ett vei skilt med skrift: WRONG WAY som da er helt klar uten sånn farts effekt. også i bunn på skrå skal det liksom være sånn bremsespor FRA DEKK som går fra høyre hjørne av selve innholds rammen og forsvinne liksom i en bue ut til høyre siden. Hørtes det klokt ut? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Kan si at jeg ble litt forvirret nå :S Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 I know my paint liksom! men sånn på en måte Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Skate4life: Si meg hvor du får de sakene dine ifra, høres ut som no' bra greier Uansett, fikk fiksa workaround til IE ang. png Feel free to sniff my code Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Eg fann akkurat ut at det faktisk ligg støtte for min-height i IE, men som standard fungerer det kun på TD, TH og TR. Det ein kan gjere, er å gå via DOM for å legge det til på kva som helst element. Det blir då noko slikt: objekt.style.minHeight(v) [ = minHeight ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå