Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor skriver du nynorsk, Henrik? :confused:

------------------------

*hilse til alle kjente med det samme jeg er innom*

 

Hei Jibba, Marvil, Mikka, Arveh (:D), Kim, orsus, Jørgen(x2), N*, Magnus (er sat her enda?), Simon, HalTan, Marius, enzo og alle andre som jeg sikkert glemte.

------------------------

Prøvde meg på å kode sammen en side jeg laget ganske kjappt for noen i går, merker det er veeeeldig lenge siden jeg drev med dette. Hadde ikkje kjangs. :p

*komme på MSN og mase etter hjelp snart*

Pus.. :love:

 

Btw, jeg kommer til by'n i slutten av Juli, så da skal, SKAL, vi spise burger ellerno på en av besinstasjonene langs motorveien, slik vi egentlig skulle når jeg skulle i militæret (helst på natta).. :w00t:

 

(og så kan du få beundre nyekjerra mi om den overlever)

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

sånn du sa også ta vekk farge kodene osv fra left div og legge de på de indre div's så de blir til sånne grå frikanter og selve left div'n blir "usynlig"?

 

 

EDIT: JA

 

edit: ser dette klokt ut?

 

Den er fin i IE men i FF så er mid og right diver'ne litt missplassert. hvorfor?

 

FIXED!

Endret av skate4life
Lenke til kommentar

Jeg har en liten idè om en side her nå. tenker liksom sånn: header er liksom du ser fra innsiden av en bil og ut frontruta også sikten er liksom veldig blurry eller dratt da så du ser at man er i stor fart på en måte. også står det ett vei skilt med skrift: WRONG WAY som da er helt klar uten sånn farts effekt. også i bunn på skrå skal det liksom være sånn bremsespor FRA DEKK som går fra høyre hjørne av selve innholds rammen og forsvinne liksom i en bue ut til høyre siden. Hørtes det klokt ut? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...