Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aner ikke, bruker ikke tjenesten selv.

 

 

Noen her som bruker Dreamweaver MX 2004 (codeview selvfølgelig)?

Har nettopp gått fra en gamlere versjon, men skriftinnstillingene vil ikke lagre seg. Når jeg starter Dreamweaver neste gang er det de gamle innstillingene som er i bruk igjen.

Lenke til kommentar
Bare jeg som skjønner at ftp og sql er to forskjellige protokoller?

 

Du må ha en sql client for å koble til en sql server :)

Ikke se på meg, jeg var litt borte når jeg leste det, så reagerte ikke på det.

 

Men skulle bare nevne at DW-problemet mitt løste seg etter fullstendig reinstallasjon. ;)

Lenke til kommentar

Ahh, der var jeg ferdig med å lese ~10 sider med kaféstoff ;) En uke på hytta kan gjøre underverker med både kropp, sjel og inspirasjon. Bare synd jeg må bruke de to dagene jeg har her hjemme nå på å fullføre et oppdrag (logo- og layoutdesign til genser/t-skjorte/singlet er gøy) jeg var dum nok til å ikke ta med på lappisen på toget ned til og opp fra hytta :p

 

Mye interessante linker her nå i hvertfall;

 

@logo-side:

Mange fine logoer, måtte bookmarke den for inspirasjon ;)

 

@tablets:

Marvil hadde rett, jeg har tablet, og bruker den ganske så aktivt. Men nå i det siste har det blitt mye vektor i Illustrator grunnet oppdraget jeg snakket om over, og da egner ikke tablet seg like bra. Får se etter sommeren om det blir noe mer web rettede oppdrag, vært en del illustrasjonsarbeid i det siste, og da tyr jeg som oftest til en kombo av PS og AI, og da blir det masete med bytte mellom mus og tablet.

 

@IE7:

Lignet litt på Apple, ja, men det er jo viden kjent at MS alltid har sett på hva Apple gjør når de kommer med nye OS. Heldigvis kommer AppleOSX til x86-maskiner snart, det skal jeg ha :grin: Slipper å sitte med OSX-skin @ XP da i hvertfall :)

 

Liten oppsummering av de siste sidene. Nå tar jeg kvelden hvis jeg skal være opplagt til å møte dama igjen i morgen etter halvannen uke fra hverandre ;):p

 

Natta alle sammen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...