DevN Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Bruker designerne her digitale penner eller noe annet spesielt utstyr til Photoshop? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Bruker designerne her digitale penner eller noe annet spesielt utstyr til Photoshop? Svært få tror jeg. Jibba har vel noe, tror det er eneste jeg vet om. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Slikt brukes vel mer til design av logoer ol. webdesign er for det meste rette streker, og det er datamaskiner bedre på enn mennesker Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) Bruker designerne her digitale penner eller noe annet spesielt utstyr til Photoshop? Jeg har en digitalt tegnebrett fra Wacom, og av og til lurer jeg på hvordan jeg skulle klart meg uten. Det er uunnværlig når det gjelder retusjering av bilder (noe jeg driver en del med), og veldig kjekt til mye annet også. Er ikke sjelden jeg drar frem brettet for å tegne litt "for hånd" isteden. Edit: bruker ikke tegnebrettet til webdesign, though. Endret 10. juli 2005 av Lokaltog Lenke til kommentar
DevN Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Hehe, ok. Holder meg til musa foreløpig, da. Skal vel opp i tusenlappen for noe utstyr av god kvalitet? :/ Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Hehe, ok. Holder meg til musa foreløpig, da. Skal vel opp i tusenlappen for noe utstyr av god kvalitet? :/ A6-brettet mitt kostet borti 1000 kroner, synes jeg å huske. Lenke til kommentar
Jakob K Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Hihi, morsomme greier.. Positivt at en klan prøver å få en webdesigner til å lage siden dems da, da disse vanligvis er basert på tabelltemplates. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Jess, da er jeg tilbake ifra en knall uke på Quart'n. Faktisk lest igjennom de siste 6 sidene :S Kommentarer: http://4webmakers.com/blog/ - Gennial Ble det noen gang noe svar på den mailen? http://sparks.ineptia.net/design/hard/ - Litt stor header? Litt mye hvitt nederst synes jeg veldig pene bokser da http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=442350 For en dott Må jeg sove litt, fylla i en uke i strekk Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Hihi, morsomme greier.. Nå har han opprettet en tråd her i WDS-forumet også: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=442371. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Ser dere pila? Jepp. Hvordan det? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Ser bare en FedEx logo :o Det hvite området mellom "e" og "x". Lenke til kommentar
sparks Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) Ser bare en FedEx logo :o Det hvite området mellom "e" og "x". :o magisk Men uansett, jeg har en viktig melding! alle må gå inn på microsoft.com og sende en mail! be de fikse bedre støtte for CSS, bedre sikkerhet og PNG-støtte! Gjør det nå Endret 11. juli 2005 av sparks Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) 237 Sider, hvilke 5 liker du? *Furte litt for at Logo-designet hans (#9 som ble levert inn først og fikk plass nr9) sikkert ikke blir valgt men kommer over det når han innser at han brukte 1 minutt på logoen* Men tanken var god, da. Det var jo en som likte den. Endret 11. juli 2005 av Domodyret Lenke til kommentar
resol Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Sett den før, og tenkte faktisk samme nå som jeg tenkte da..minna meg veldig om stylegala sin logo...(uten beskyldninger om klepting men den hadde samme tema) Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Sant, hadde mer to S'er i hodet når jeg rappa det sammen før jeg dro på skolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå