Arve Systad Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 og .net er fetest Både .com og .net er rått Lenke til kommentar
resol Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 og .net er fetest Både .com og .net er rått I fleste tilfeller syns jeg .net klinger bedre enn .com. dotcom er også litt oppbrukt, men som alt annet som har med dette å gjøre så er det en smagsag... Kjøp deg .ch , .as , .li eller .ag istedet, billige domener, ihvertfall hos norske registarer Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Ikke noe hoya hoya altså. Trur jeg går for net com står ikke det for comersial eller noe slikt ? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Det kommer mye an på hvordan domenet klinger også.. Btw, deilig (joda, jeg kjeder meg); http://www.kaktuz.com/redirect.php?id=1958 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 æææsj vitsen med det? Fant den i Off Topic, tenkte det var viktig å dele den med allmennheten.. Sett den 4-5 ganger elleno nå.. Lenke til kommentar
resol Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 det er sånn dem lager majones Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) *Snip* Ja, jeg som har tatt bildene, så takk Jeg bruker et ødelagt Canon G3, det vil si, det har falt i bakken, så jeg må alltid clone opp i hjørnene, litt slitsomt. Også får jeg ikke zooma, får bare tatt bilder med macro på. Men men. Ang.flash så har jeg ett bilde her : Tror den videoen er fake jeg, og når vi først skal linke til funvids, så burde du jo finne en side som støtter webstandarder da, Marvil Endret 8. juli 2005 av Domodyret Lenke til kommentar
sparks Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) driver å tryller litt.. her er hva jeg har kommet frem til hittil.. http://sparks.ineptia.net/hard5.jpg syntes folket? Endret 8. juli 2005 av sparks Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 sparks: Altfor markerte grids, og ellers kunne jeg tenke meg å se sida med mer innhold. Også var vel kanskje menyen i største laget..? Ellers var det jo pent/greit, men jeg ville altså ha endra disse tingene. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 og .net er fetest Både .com og .net er rått Jeg, for min del, liker .no best! Deretter kommer .org, .com og .net Men det kommer selvsagt an på bruksområdet, da...Ville aldri lagt bloggen min, hadde jeg noen gang fått en, på en .org-side. Jeg mener .org burde vært reservert frie og åpne (libre) prosjekter. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 .no til norske sider .com til kommersielle sider .net til sider på engelsk ifra steder som ikke er engelske Sånn er det for meg Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 .org til organisasjoner? Er vel ment slik ja Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 The .org TLD is sometimes associated with the open source/free software movement, as opposed to the .com domains used mostly by companies. While it is true that many open source projects use .org domains (OpenOffice.org even has it in the product name), most .org domains do not qualify for this generalization. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 .com is a generic top-level domain (gTLD) used on the Internet's Domain Name System. It was one of the original top-level domains, established in January 1985. It is currently operated by VeriSign. It is consistently pronounced as a word, dot-com, and has entered the common language this way; in contrast, though some of the other TLDs are also sometimes pronounced as words, they're also frequently spelled out instead, something that is never done with .com. .net is a generic top-level domain (gTLD) used on the Internet's Domain Name System. The .net gTLD is currently operated by VeriSign. .net was one of the original top-level domains (despite not being mentioned in RFC 920), created in January 1985. It was initially intended for use by network oriented entities such as Internet service providers. Currently, there are no formal restriction on who can register a .net domain name. Therefore, while still popular with network operators, it is often treated as a second .com by many. .no is the Internet country code top-level domain (ccTLD) for Norway. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Er det to fete ugler i signaturen din domodyret? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Var det en teit off-topic-kommentar i forrige innlegget ditt, skate4life? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå