Rafael Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Beklager for at jeg tar det opp, men jeg mener å ha lest at det er en spesiell tekst (tror den var latin) som man pleier / pleide å bruke for å se hvordan en utseende ser ut. Tror dens opprinnelse var i typografien, men har også blitt brukt til nettsider i nyere tid (om jeg ikke tar feil). Dersom noen vet hva jeg snakker om; hvor kan jeg finne denne teksten? Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 EDIT: Er det noen som fikk lyden med? Det gjorde ikke jeg... Gjør egentlig ikke så mye. Lyd i menyen din Det skulle komme en sang på 74kb mens du surfet på siden Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Beklager for at jeg tar det opp, men jeg mener å ha lest at det er en spesiell tekst (tror den var latin)som man pleier / pleide å bruke for å se hvordan en utseende ser ut. Tror dens opprinnelse var i typografien, men har også blitt brukt til nettsider i nyere tid (om jeg ikke tar feil). Dersom noen vet hva jeg snakker om; hvor kan jeg finne denne teksten? Man må ha ett program som støtter teksten - ikke minst web hotel som støtter teksten. Kommer ikke på en web host Sjekk her Endret 4. juli 2005 av Slurt-is Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Tror ikke vi to tenker på det samme. Jeg tenker på ren tekst, som brukes for å se om teksten ser riktig ut. Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Aha! Der tror jeg vi har det ja! Takker LoS. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Man må ha ett program som støtter teksten - ikke minst web hotel som støtter teksten. Kommer ikke på en web host Sjekk her Haha, hva var det du babla om? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Akkurat no sitt eg på netcafèen på DFDS Seaways' Crown of Scandinavia og bruker lek og lær nettlesaren. Det er vel slikt man bør forvente når to småbarn bestiller dobbeltrom i barneavdelingen.. Haha, berre vent, eg kjem på besøk til deg snart, klumpen. Når da..? Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Man må ha ett program som støtter teksten - ikke minst web hotel som støtter teksten. Kommer ikke på en web host Sjekk her Haha, hva var det du babla om? Tror jeg misforsto Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Atom: The Standard in Syndication <- Les, lær, forstå. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hej allihåppa. Bare lurte på om dette kan være noe å jobbe videre med? Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Hej allihåppa. Lurte på om dere syns DETTE ser morsomt ut? MSN som følger standarder Edit: Den lista burde være definisjonsliste, jeg vet. Men WIP Endret 5. juli 2005 av Domodyret Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hej allihåppa. Lurte på om dere syns DETTE ser morsomt ut? MSN som følger standarder Skal du lage msn space'ish side ? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 fuzzy, hvorfor har du tittel teksten til venstre? åssen får jeg det? i FF liksom.. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Skjønner ikke hva du mener, men jeg har orginal FF... med et theme da... "Gnome-fx" Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 fuzzy og skateforlife: Jepp, msn sin space-greie, med standarder. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 fuzzy og skateforlife: Jepp, msn sin space-greie, med standarder. Genialt Kan bli morro! Fuzzy, altså helt i toppen av browseren så står f.eks. Forum-Hardware helt til venstre mens den er midtstilt her hos meg, er det theamet som har tatt seg av det? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 fuzzy og skateforlife: Jepp, msn sin space-greie, med standarder. Genialt Kan bli morro! Fuzzy, altså helt i toppen av browseren så står f.eks. Forum-Hardware helt til venstre mens den er midtstilt her hos meg, er det theamet som har tatt seg av det? Maybe, test? http://gnomefx.mozdev.org/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå