PoleCat Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 Som eg allerede har sagt, Dunie; seksi design! Åja, går til andre før meg nå ja Dunis. *slæp* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 Vi ELSKER hverandre <Barry White-stemme> "Come here, Poooooleeeey" </Barry White-stemme> Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 Som eg allerede har sagt, Dunie; seksi design! Åja, går til andre før meg nå ja Dunis. *slæp* Aauuu! Du vet vel du er stillt på opptatt på MSN? Der var grunnen. Lenke til kommentar
PT Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 Du vet vel du er stillt på opptatt på MSN? Der var grunnen. Så vidt jeg kan se så har du vært logget av i flere uker nå Uansett; flott design Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 Som eg allerede har sagt, Dunie; seksi design! Åja, går til andre før meg nå ja Dunis. *slæp* Selfølgelig, kem vil vel ha kritkk av deg, erru' innbilsk eller?? :evil: Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 Aauuu! Du vet vel du er stillt på opptatt på MSN? Der var grunnen. faktisk bare haltan som har våget å bryte opptattheten min i dag. Jeg brenner 50 cder, thats why i'm opptatt. @rve: Joa, det er vel ordinære folks meninger og wannabe-hobbydesigneres meninger som teller mest. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 Du vet vel du er stillt på opptatt på MSN? Der var grunnen. Så vidt jeg kan se så har du vært logget av i flere uker nå Det kan forsåvidt hende. Du står ihvertfall oppført som (Ikke pålogget), men idag har jeg vært inne siden tre-tiden. Har hatt det _travelt_ den siste tiden, 7h. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 Aauuu! Du vet vel du er stillt på opptatt på MSN? Der var grunnen. faktisk bare haltan som har våget å bryte opptattheten min i dag. Jeg brenner 50 cder, thats why i'm opptatt. @rve: Joa, det er vel ordinære folks meninger og wannabe-hobbydesigneres meninger som teller mest. Pffs, rævva unskyldning, pusling Hmm, /me her heilt idèlaus nuh, så kjipt... *gå å lese dårlig bok* Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 Og Marvil: Det skrives "har ikke". "Harke" har aldri vært et ord. Bare si ifra når du begynner på skolen, så er jeg villig til å diskutere.. I mellomtiden kan du slå opp "hawk" i en engelsk-norsk ordbok, bare til tidsfordriv.. Jeg kom ikke på funksjonen som får opp slim ifra halsen da jeg skrev innlegget. Uansett, du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 Og Marvil: Det skrives "har ikke". "Harke" har aldri vært et ord. Bare si ifra når du begynner på skolen, så er jeg villig til å diskutere.. I mellomtiden kan du slå opp "hawk" i en engelsk-norsk ordbok, bare til tidsfordriv.. Jeg kom ikke på funksjonen som får opp slim ifra halsen da jeg skrev innlegget. Uansett, du skjønner hva jeg mener. Cf gjør jeg det. /me skjønner alt. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 og i morra er det skule igjen.. Takk for å minne meg på engelsk-tentamen i morgen. EDIT: Takk, Arvy! Jeg hadde aldri tentamen når jeg gikk på barneskolen.. Noe nytt de har begynt med nå, eller..? Lenke til kommentar
PT Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 Jeg hadde aldri tentamen når jeg gikk på barneskolen.. Noe nytt de har begynt med nå, eller..? Sikkert noe dritt som kom sammen med reform '97 elns Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 Jeg hadde aldri tentamen når jeg gikk på barneskolen.. Noe nytt de har begynt med nå, eller..? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) @arve87; Støtter du kongedømmet..? Gratulerer!Pust PÆZ! Barnet kjem! - Arve Systad fra Kozi LINK - Langt nede på sida.. Endret 22. februar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 Hvordan finner du alt crappet Marvil? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 @PoleCat; 1. Stilig den tingen på den personlige hjemmesiden din.. ("banneren") 2. Du erke så flink å oppdatere nyhetene. Står man kan sjekke innom for å se hva du driver med, men sist jeg du har da kjøpt hus og ny skjerm og det erke kommet opp enda.. Ja, /me har lite å finne på, så jeg graver dritt om folket her.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 Hvordan finner du alt crappet Marvil? Medfødte evner, sa legen.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) @arve87; Støtter du kongedømmet..? Gratulerer!Pust PÆZ! Barnet kjem! - Arve Systad fra Kozi LINK - Langt nede på sida.. :lol: Er to venner av meg som har det LITT for kjedelig av og til, for å sei det på den måten; dei står også bak to "dikt" i shoutboxen @ ompatut.absentvoid.com ... Har fått _så_ masse spam mail pga at dei registrerer meg på alt mulig vas... Edit: åssn i h*lvete fant du det btw?! Endret 22. februar 2004 av arve87 Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 2. Du erke så flink å oppdatere nyhetene. Står man kan sjekke innom for å se hva du driver med, men sist jeg du har da kjøpt hus og ny skjerm og det erke kommet opp enda.. Vet det. Skal oppdateres når jeg er ferdig å brenne disse phukkings cdene. Bare 3 dobbel-cder igjen nå Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 Edit: åssn i h*lvete fant du det btw?! Ai knåo såme pipl, hu nåos såme pipl, and tat mai frend, is a jusfull kånneksjn.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå