Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
oleeid: Har du betalt Mikka? Hvis ja - ja da er det jo mulig vi gidder å hjelpe deg.

Synst PHP har gitt han mye bra hjelp med å liste opp feilmeldinger og hvilken fil og linje det er noe galt med jeg :p

Har han betalt han nå da? :hmm:

Lenke til kommentar

Tror ikke han har satt scriptet til å kun funke i IE, for den kom i FF, litt teit å skulle "reklamere" for noe sånt når sikkert 90% av folka som er på sia hans har en annen leser enn IE :)

Ekke fan av ie(6 - ) jeg heller liksom men gidder ikke å utelate de brukerene for det.

Lenke til kommentar

Uten å rippe opp i den diskusjonen igjen:

Kommer helt ann på hvordan side det er. En blog kan helt fint utelate IE, en nettbutikk, eller komersiell side har vel egentlig ikke LOV å utelate noen!

Hvertfall i statene.

Synes det er skummelt med webshop(og andre steder som bruker korte ditt) at de ikke er 100% kompatible med alle nettlesere. Tenk hva som kan skje!!!

Lenke til kommentar

Klart det kommer helt annpå hvordan side det er, sier seg selv egentlig.

Men det handler jo stort sett om tilgjenglighet om dagen, og at man ikke skal utelate noen grupper..det burde gjelde for alt! men å gi IE brukere et annet design, utelate ting osv syns jeg er helt greit, så lenge siden kan brukes som "normalt"....

tror stort set alle er enig i det, og det ikke er så nødvendig å diskutere det videre.

to cool for ie så kul ut da om ikke annet ;)

Lenke til kommentar

Hmm, kan vel stille et lite spørsmål her, eller hva?

Er det mulig å angi en indent-størrelse?

F.eks. hvis man har noen innrykk foran teksten i <pre>, kan jeg da bestemme hvor mange piksler/mellomrom et innrykk er på vha CSS?

Lenke til kommentar
Hm, hadde det ikke vært nice med en egen kategori under web-design og css, som het respons? Slik som de har på norskwebforum.no.

Hadde blitt litt mer ryddig da, kanskje. Bare en tanke. ;)

Kanskje det :)

Men det er jo mange tråder der trådstarter spør om både kritikk og hjelp, hvilken kategori skal disse i?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e
Hm, hadde det ikke vært nice med en egen kategori under web-design og css, som het respons? Slik som de har på norskwebforum.no.

Der kan jeg si meg enig :)

Lenke til kommentar

Kanskje det :)

Men det er jo mange tråder der trådstarter spør om både kritikk og hjelp, hvilken kategori skal disse i?

I denne kategorien, kanskje? :p Det han mener er sikkert slik som på visuell kreativitetsforumet, der de har et eget underforum for ukens konkurranse. Der kunne man lagt inn sidene sine for respons, også spurt om hjelp her ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...