Loomy Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Men blir vel for avansert for en stakkars mobil :\ Kommer an på mobilen, null problem hvis den støtter XHTML. Det er jo rimelig standard etterhvert. Input-felter og sånt er i hvert fall ikke noe problem så lenge du har en mobil-vennlig side. Husker jeg brukte mobilen endel når jeg drev og holdt regnskap over utgiftene mine med et hjemmelaget script. Ganske artig - og det er overhodet ikke dyrt så lenge du bruker GPRS, mener å huske at netcom tar 20kr per MB. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Har k750i, støtter nok xhtml, men siden er html. Problemet ligger vel om aj-fork greiene er no særlig tess på mobilen. Dagbok er for pyser 20kr MB er DRIITDYRT da :o Regner ikke med å skrive SÅ mye da Ganske enkel side også, så ikke så mye å laste ned Lenke til kommentar
PT Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Om du gidder kan du vel lage et adminskin til AJ-Fork som er helt utrolig basic. Så slipper du å måtte laste så mye innhold. Lenke til kommentar
resol Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Tok en liten redesign i dag jeg Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Lett å se at du har brukt photoshop, de bladene trakk litt ned. Men ellers fin og standard side Lenke til kommentar
resol Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Vet, har liksom brukt dem litt nå, egentlig brukt dem opp også! Og jeg er jo ikke den eneste som bruker dem heller... Men syns dem gir en fin brekk, kunne kanskje brukt noe annet som gav samme brekket også, men har liksom ikke brukt allverdens tid på siden, og siden jeg faktisk redesigner den siden releativt ofte så vet jeg ikke hvor lang tid jeg gidder å bruke på slike effekter. Skammer meg ikke over å bruke photoshop heller Edit: hehe, faen fant noe annet da, siden du skulle til å nevne det, er jo photoshop blader dette også, ikke standard, men noe freebie greier, ikke så utpulte... Endret 29. juni 2005 av resol Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 om noen måtte lure så funka det ikke å logge inn på ajfork med mobilen, den støtter vel ikke cookies el no Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Hos STW, åssen setter jeg opp et rent subdomene..? Dvs, sub.domene.org, men det skal ikke være noe mappe på webhotellet, bare en ren redirecting, som gjør at sub.domene.org går til f.eks fullfrontalnudity.us.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Hos STW, åssen setter jeg opp et rent subdomene..?Dvs, sub.domene.org, men det skal ikke være noe mappe på webhotellet, bare en ren redirecting, som gjør at sub.domene.org går til f.eks fullfrontalnudity.us.. Sett opp subdomenet på vanlig måte Velg Web Options fra hovedsiden på kontrollpanelet Trykk på hammeren (eller hva det bildet skal forestille) for ditt nye subdomene Let deg frem til Redirect (langt nede, like under Server Alias) Trykk på den grønne fine pilen Skriv inn domenet du vil redirecte til i To-feltet Sett Redirect Status til Permanent status Trykk Submit Da skal du være ferdig Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 om noen måtte lure så funka det ikke å logge inn på ajfork med mobilen, den støtter vel ikke cookies el no Funket her med en Siemens ST55 Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Hmm, skuffa nå altså :\ Får se på det litt til da... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Hos STW, åssen setter jeg opp et rent subdomene..?Dvs, sub.domene.org, men det skal ikke være noe mappe på webhotellet, bare en ren redirecting, som gjør at sub.domene.org går til f.eks fullfrontalnudity.us.. Sett opp subdomenet på vanlig måte Velg Web Options fra hovedsiden på kontrollpanelet Trykk på hammeren (eller hva det bildet skal forestille) for ditt nye subdomene Let deg frem til Redirect (langt nede, like under Server Alias) Trykk på den grønne fine pilen Skriv inn domenet du vil redirecte til i To-feltet Sett Redirect Status til Permanent status Trykk Submit Da skal du være ferdig Takk, får prøve en dag.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Øyh! Her bruker jeg minst fem minutter på å finne ut av det for deg, og du gidder ikke prøve med en eneste gang?! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 om noen måtte lure så funka det ikke å logge inn på ajfork med mobilen, den støtter vel ikke cookies el no Serveren bør generere SID i lenker for deg hvis den ser du ikke klarer cookies. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 om noen måtte lure så funka det ikke å logge inn på ajfork med mobilen, den støtter vel ikke cookies el no Serveren bør generere SID i lenker for deg hvis den ser du ikke klarer cookies. cookies != sessions Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 hva er feil i AJ-fork her? : http://kongespill.com/weblog/ Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Husket å chemod'e alle filene? Og satt riktige referanser Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 oleeid: Har du betalt Mikka? Hvis ja - ja da er det jo mulig vi gidder å hjelpe deg. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 om noen måtte lure så funka det ikke å logge inn på ajfork med mobilen, den støtter vel ikke cookies el no Funket her med en Siemens ST55 Får opp feil passord eller brukernavn jeg Prøvde uten cookies i opera, funka fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå