Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

EDIT: Hm, gløymde å logge på min bruker. Det er altså Henrik Lied som skriv dette innlegget. :blush:

Hei og hopp!

No drar eg til Oslo 4 timer, for å så ta Säfflebussen vidare til Köbenhavn klokka halv åtte.

Skal prøve å ta mykje bilder, dei blir antaglegvis posta på Flickr når eg kjem att, men viss eg får lånt ein USB-port av dei kjekke folka på nettcafè-ane som er rundt om på Roskilde, kjem det antaglegvis nokre bilete opp på Roskilde-bloggen min.

-----

Ang. den utvidinga som Longhorn har tenkt å gjere på RSS-formatet: Forbanna idiotar! Eg blir rett og slett forbanna over å sjå at Microsoft kjem til å gjere akkurat det dei har gjort før - dei prøver å ta over eit markeringsspråk.

OG - Kvifor i alle dager satser dei på det eldgamle formatet RSS, når Atom står rett framføre ein final release? Kjem dei i det heile tatt til å ha støtte for alternative format som Atom, OPML, CDF og ESF? Og kvifor bruke "RSS" som tekst viss ein alternativ versjon av dokumentet er tilgjengeleg - kunne dei ikkje brukt ordet "Subscribe"?

Den eine utvidinga var å lage "RSS-lister". Dette vil då tillate at brukarane kan slette elementer frå dokumentet sitt, og det går jo rett og slett heilt i mot grunnprinsippet bak Internet - at informasjon skal være tilgjengeleg så lenge det er oppe.

Èi plusside var at dei prøver å halde ein standard når dei utvidar - dei brukar namespace for å opprette nye element. Dèt likte eg - men det var stort sett det einaste eg likte også.

Viss dei ikkje støttar alternative format som Atom osv., då skal eg sende eit langt brev til "Longhorn Browsing and RSS team" ("Longhorn Browsing and Syndication team" hadde vore eit mykje betre navn.)

Endret av Satrucci_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fancy å skrive blog via wap da :D

Tror nok ikke jeg gidder no sånt før quart'n :\

Ja, du kan så si... Hehe.. Utrolig hva man kan få til i disse moderne dager...

Hehe, sant nok. Dog, om han skal skrive den på mobil også, så kan det fort bli kjedlig (sett at man ikke har mobil med QWERTY-tastatur :love: )..

____

Argh! Pga denne jævla artikkelen, så ringer halve Norge hit og skal ha oblater.. :p

Lenke til kommentar
Hehe, sant nok. Dog, om han skal skrive den på mobil også, så kan det fort bli kjedlig (sett at man ikke har mobil med QWERTY-tastatur :love: )..

Er vel mest gunstig dersom man har PDA-telefoner vil jeg tro... Sitter selv med en P900, men tror det ville blitt slitsomt dersom jeg skulle gjort oppdateringen via den, for å si det slik...

Lenke til kommentar
Kvifor i alle dager satser dei på det eldgamle formatet RSS, når Atom står rett framføre ein final release? Kjem dei i det heile tatt til å ha støtte for alternative format som Atom, OPML, CDF og ESF? Og kvifor bruke "RSS" som tekst viss ein alternativ versjon av dokumentet er tilgjengeleg - kunne dei ikkje brukt ordet "Subscribe"?

"....hvordan Internet Explorer i Longhorn-versjonen automatisk finner RRS-strømmer i alle varianter (Atom, .91, 1.0, 2.0 etc.), forhåndsviser dem og gir mulighet for søk i alle strømmene du har definert...."

Ga det svar eller er jeg på villspor nå?

http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1306468

Endret av Skomaker
Lenke til kommentar
www.squidfingers.com/patterns *prøve å ta det på hukommelsen*

Også er det noen på www.k10k.net

Uslåelig hukommelse :w00t:

Om du har slik ein fin hukommelse, har du lenke til artikkelen "How to work with a webdesigner" (omtrent)?

Ville vert flott. Eg finn eit lass av liknande artiklar, men ikkje akkurat den eg er ute etter :p

Endret av Arve Systad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...