Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

man kan vel bruke -moz el no?

Validerer ikke, men brukes bare av mozzila

Det er nok bare noen, spesielle tagger som starter med moz-, som bare Moziall-lesere forstår - du kan ikke putte det på hvilken som helst tag. (Såvidt jeg har forstått det)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@resol: Sant nok.. Men man lærer en del andre ting på høgskoler, ikke bare den tekniske kodebiten, men mer teoretisk systemutvikling, samarbeid, osv..

@Lokaltog: Hehe, nettopp.. :)

Hva skal du til neste år forresten (mener å huske at du var russ i år?)..?

Lenke til kommentar

Kjedet meg, så jeg tenkte jeg skulle mekke på et nytt design til domenet mitt, og kanskje endelig få opp noe ordentlig der, ikke bare den stygge placholderen som har vært der så alt for lenge (over 2 mnd)...

Jeg har ganske liten inspirasjon for tiden, så dette satt faktisk langt inne, og jeg vet ikke om jeg kanskje har drept hele designet ved å sitte med det for lenge... Derfor hadde det vært fint med noe kritikk før jeg jobber videre med det, og evt. lanserer dette.. Ikke noe morsomt å være inne i designtørke nå, for jeg trenger penger til ferien ;)

Designet

Fargevalget er jeg ikke sikker på, føler egentlig at jeg har funnet farger som ikke passer så bra sammen, men som nettopp av denne grunnen kan bli bra. Men men, dere får bestemme om dette skal videreføres eller ikke :)

Lenke til kommentar

Stripene var bare en glipp at ble med, litt for mye trykking på layers. Oppdatert... Får finne noen andre farger, og finne på noe annet med innholdet, skulle jeg tro :)

Edit: oppdatert litt på fargene og litt annet. Gråblå bakgrunnsfarge, og har også satt av plass til meny. Vet ikke om jeg kanskje skal satse på litt rundere kanter, ikke bare helt firkantet.

Endret av Jibril2k
Lenke til kommentar
@Lokaltog: Hehe, nettopp.. :)

Hva skal du til neste år forresten (mener å huske at du var russ i år?)..?

Major OT, men ok. :p

Har søkt byggingeniørfag på Høgskolen i Oslo, satser på at det ikke er noen inntakskrav i år heller. Skolene står ikke akkurat i kø for å få deg som elev med knappe 40 inntakspoeng. :D

Lenke til kommentar
Kritikk, forbedringer?

Grammatisk feil: Det heter "i henhold til", ikke "i henhold av".

Grei fargebruk, men som nevnt må du skifte temafonten. Courier tar seg ALDRI godt ut på web, og ødelegger det designet her. Kutt også ut AA på teksten når du lager skisser i Photoshop.

Lenke til kommentar
Sett bort fra det med høgskole-utdanning, så burde en del folk herfra kunne mestre denne jobben, vel..?

Aw, to år til så kunne jeg tatt den gitt :dontgetit:

Sjansen for at jeg lærer stort mer web er liten da ;)

Men kommer nok til å velge til meg litt webutvikling :)

Litt rart at man bare må ha grunleggende kunskaper i html osv da :dontgetit:

lokaltog: Starter du på bygg på HiO har vi noe som heter studconsult der, er konsulentfirma der man kan jobbe med det man studerer eller bare kan.

Har ikke fått det helt på beina enda, men håper på et godt år nå :ermm:

EDIT: kunne ønske noen av oss fikk den jobben, fikse opp litt i det kodemølet der :thumbdown:

Endret av orsus
Lenke til kommentar
lokaltog: Starter du på bygg på HiO har vi noe som heter studconsult der, er konsulentfirma der man kan jobbe med det man studerer eller bare kan.

Har ikke fått det helt på beina enda, men håper på et godt år nå  :ermm:

EDIT: kunne ønske noen av oss fikk den jobben, fikse opp litt i det kodemølet der  :thumbdown:

Går du på HiO? Hvilken "linje"? :)

Edit: Never mind, så signaturen din nå. :!:

Endret av Lokaltog
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...